Jak polskie sklepy dodają produkty do koszyka?

UX w sklepie internetowym
Krzysztof Bartnik

Krzysztof Bartnik

CEO
imker.pl

Ikona/przycisk „Do koszyka” to jeden z ważniejszych elementów w każdym e-sklepie. Postanowiłem przyjrzeć się temu jak rodzimi sprzedawcy rozwiązali tę kwestię na swoich stronach i przygotowałem całkiem spore zestawienie, obejmujące ponad 30 bardziej lub mniej znanych podmiotów.

Tak wygląda efekt mojego „przeglądu” (kolejność wymieniania sklepów na liście jest całkowicie przypadkowa):


Wnioski? Jest niespodziewanie dobrze! Większość sprawdzonych sklepów internetowych zdaje sobie sprawę, że ten element powinien się wyróżniać na karcie produktu i „zapraszać” potencjalnych klientów do klikania. Oczywiście zdarzają się też wyjątki, jednak zwykle występują w starszych sklepach, które od momentu pojawienia się w sieci nie doczekały się jeszcze odświeżenia oprawy graficznej.

Który przycisk „Do koszyka” jest Waszym zdaniem najlepszy i zasługuje na wyróżnienie? Którego nie zastosowalibyście w swoim sklepie? Zapraszam do komentowania.

Reklama

Pozycjonowanie stron internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
28.02.2023

Automatyzacja w sklepie internetowym

Piotr Kałwa

Piotr Kałwa

E-commerce Success Manager
idosell.com

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę