Ekomercyjne newsy

News
22.09.2022

Modivo, z myślą o środowisku naturalnym, wprowadziło do obiegu nowe rozwiązanie, czyli tzw. Papieropaki. To w 100% biodegradowalne, podlegające recyklingowi opakowania. To pozwoli spółce ograniczyć odpady o średnio 27%. Zamówienia są pakowane w worki MailerBag, produkowane z wykorzystaniem surowca odnawialnego – papieru Kraft. Pochodzą one od lokalnego dostawcy, którzy przygotowuje je w oparciu o zasady zrównoważonego rozwoju. Worki można dostać w trzech rozmiarach, a MODIVO SA może dokładnie dobrać wielkość opakowania do produktu, bez konieczności wysyłania zbyt dużych kartonów.
News
21.09.2022

Francuska firma Stuart będąca częścią grupy DPD oferuje usługi kurierskie biznesom już w sześciu polskich miastach: Krakowie, Toruniu, Szczecinie, Warszawie, Katowicach i Łodzi. Stuart obsługuje szybkie dostawy między innymi w branży gastronomicznej. W najbliższych planach ma nawiązanie współpracy z siecią drogerii, aptek oraz sklepów z produktami dla domu. Firma chwali się dostarczeniem milionowej przesyłki i zapowiada dalszy rozwój. Stuart testuje i wdraża również nowe rozwiązania, takie jak rowery e-cargo czy elektryczne jednoślady, z których korzystają już pierwsi kurierzy.
News
20.09.2022

Lisek.Lab to e-platforma analizy i wymiany danych m.in. o konsumenckich trendach, którą Lisek chce udostępnić swoim partnerom. Lisek.Lab ma być zatem platformą, na której będzie możliwość testowania konwersji planowanych akcji marketingowych, targetowanych na bazie wyznaczonych segmentów i lokalizacji. Drugi główny obszar działań Lisek.Lab koncentruje się wokół shopping behavior wewnątrz aplikacji. W Lisek.Lab dostępna będzie możliwość stworzenia indywidualnego zestawu danych, a więc zgodnie z potrzebami partnerów.
News
19.09.2022

Klarna wiodący, globalny bank detaliczny, dostawca płatności oraz aplikacja zakupowa, ogłasza partnerstwo z ABOUT YOU, jednym z najszybciej rozwijających się sprzedawców e-commerce w Europie. Od teraz ABOUT YOU oferuje klientom w Polsce opcję płatności „Kup teraz, zapłać za 30 dni”. Wkrótce dostępna będzie również opcja „Zapłać teraz”, umożliwiająca natychmiastową płatność za zakupy. Aby uczcić partnerstwo, ABOUT YOU i Klarna zaprezentują różową edycję wyselekcjonowanych ubrań i dodatków.
News
16.09.2022

„Firmy jutra: ecommerce” od Google to bezpłatny program edukacyjny dla właścicieli i managerów sklepów internetowych. W ramach szkolenia będą odbywać się lekcje z ekspertami, warsztaty oraz indywidualne konsultacje. W trakcie 4-tygodniowego szkolenia dowiesz się m.in. jak zwiększyć przychody, poprawić efektywność kampanii oraz zdobyć przewagę konkurencyjną dzięki rozwiązaniom chmurowym. Otrzymasz certyfikat uczestnictwa w programie. W szkoleniu będzie mogło wziąć udział 500 przedsiębiorców i firm wybranych na podstawie zgłoszeń. Rekrutacja potrwa do 28 września 2022 roku. Więcej informacji znajdziesz na stronie www.firmyjutra.pl
News
15.09.2022

PerfectBot, spółka z grupy K2 pozyskała dwóch inwestorów - Tar Heel Capital Pathfinder oraz KnowledgeHub Starter i 2,52 mln zł na dalszy rozwój chatbota nowej generacji. PerfectBot to konwersacyjna AI, automatyzująca obsługę klienta w branży e-commerce w kategoriach fashion oraz beauty. Narzędzie zapewnia wysoką jakość obsługi klienta: rozumie pytania zadawane naturalnym językiem i odpowiada konkretnie, będąc w w stanie zaadresować 250 różnych problemów rozmówców. Sklepy mogą dzięki temu szybko zautomatyzować powyżej 50% spraw w obsłudze klienta.
News
14.09.2022

Sieć drogerii Hebe kontynuuje współpracę z Arvato Supply Chain Solutions – dostawcą usług logistycznych dla e-commerce, retail i helathcare, powiększając centrum logistyczne w Błoniu koło Warszawy. W ramach świadczonych usług, Arvato Supply Chain Solutions zajmuje się magazynowaniem, a także kompletacją i wysyłką zamówień dla klientów indywidualnych na terenie Polski. Nowy magazyn ma powierzchnię prawie 10 tys. m2, kilkadziesiąt stanowisk do pakowania, dłuższe linie przenośnikowe i sorter paczek, co pozwoli sieci Hebe realizować nawet kilkaset tysięcy zleceń miesięcznie.
News
13.09.2022

W marketach Google Play i App Store można już znaleźć aplikację mobilną polskiego fintechu - PayPo App. Spółka specjalizuje się w płatnościach odroczonych. Za pomocą aplikacji można potwierdzać płatność jednym kliknięciem, kontrolować harmonogram spłat, sprawdzać swój limit zakupowy, zgłaszać zwroty i korzystać z odroczonych płatności w wybranych sklepach stacjonarnych. Apka PayPo daje dostęp do historii transakcji z wykorzystaniem płatności odroczonych, zarówno tych, które trzeba jeszcze spłacić, jak i tych, które zostały już uregulowane w przeszłości.
News
12.09.2022

Brytyjski fintech ogłosił premierę Revolut Pay – nowej metody płacenia za zakupy w Internecie. Usługa jest dostępna dla klientów w Wielkiej Brytanii i Europie. To konkurencja dla BLIK-a, Google Pay czy Apple Pay. Revolut Pay pozwala płacić jednym kliknięciem. Z nowości skorzystają nie tylko klienci Revoluta, ale także posiadacze kart VISA i Mastercard. Atutami Revolut Pay ma być m.in. wysoki poziom bezpieczeństwa transakcji (potwierdzane za pomocą Face ID lub odcisku palca) czy możliwość oferowania klientom korzyści w postaci cashbacku za dokonane zakupy.
News
08.09.2022

Według Raportu BlueMedia już niemal połowa (46%) Polaków płaci za zakupy w Internecie BLIK-iem. To o 7 p. proc. więcej niż rok temu. BLIK jest metodą płatności bardziej popularną wśród mężczyzn, a także w młodszej grupie wiekowej (67 proc.). Jest tak samo popularny na wsi, jak i w dużych miastach. Według respondentów, o wyborze preferowanej formy płatności decyduje przede wszystkim wygoda (67 proc.), szybkość płatności (61 proc.) oraz łatwość (57 proc.). Nieco mniej ważne dla Polaków jest bezpieczeństwo transakcji, co może wynikać z dużego zaufania do płatności elektronicznych.
News
07.09.2022

W e-commerce mamy cały czas trend rosnący, co daje nadzieję na to, że konsumenci w poszukiwaniu jak najlepszych ofert, będą zwracać się w stronę e-sklepów. Sklepy internetowe odnotują w tym roku wzrosty zgodnie z trendem, ale mam duże podejrzenie, że dynamika nie będzie już taka sama, jak rok temu – mówi Piotr Kałwa E-commerce Success Manager w IdoSell. Kolejny czynnik, który może zmienić tegoroczne Black Friday i Cyber Monday to dyrektywa Omnibus. Więcej informacji znajdziesz tutaj: https://iainews.prowly.com/204264-przygotowania-do-sezonu-jakie-beda-black-friday-i-cyber-monday-2022
News
06.09.2022

W ramach współpracy, wprowadzony zostanie pilotażowy program wieczornych i weekendowych dostaw na terenie Warszawy. Inicjatywa skierowana jest do osób, które pracują w godzinach, gdy kurier dostarcza przesyłki oraz klientów, którzy zmagają się z nagłymi usterkami sprzętu. W ramach usługi, produkty zakupione po godzinie 15:30 zostaną dostarczone tego samego dnia. PickPack informuje, że po zakończeniu programu pilotażowego chce wydłużyć porę przyjmowania zamówień z 15:30 do 17:00.
News
05.09.2022

Sieć sklepów CCC wprowadziło specjalną funkcję w swojej aplikacji mobilnej – przymierzalnię 3D, która pozwala sprawdzić, jak dany model prezentuje się na naszych stopach, bez wychodzenia z domu. Wystarczy jedynie aplikacja CCC i aparat w naszym smartfonie. Już teraz klienci mogą przymierzyć w 3D ok. 100 par butów, ale CCC dąży do tego, aby można było wirtualnie przymierzyć wszystkie buty dostępne w ofercie. To świetna wiadomość dla tych, którzy lubią zakupy online. Obecnie stają się one jeszcze bardziej wygodne.
News
02.09.2022

Doradcy e-commerce i prowadzący agencje marketingowe już teraz mogą dołączyć do Programu Partnerskiego AtomStore i polecać sprawdzoną platformę, wybieraną przez liderów jak HalfPrice, DeeZee, iSpot czy Cocolita. W zamian za to, Resellerzy i Autoryzowani Partnerzy otrzymują stałe wsparcie producenta oprogramowania, dostosowanie do polskich przepisów i potrzeb rynkowych, pomoc marketingową i sprzedażową, a także możliwość szybkiej migracji z innego systemu i rozwijania sprzedaży zagranicznej. Więcej informacji znajdziesz tutaj: https://www.atomstore.pl/program-partnerski.
News
01.09.2022

Meta, spółka zarządzająca Facebookiem, poinformowała o wprowadzeniu nowej funkcji do komunikatora WhatsApp. Jego użytkownicy mogą robić zakupy spożywcze w aplikacji, przeglądając ofertę sklepu JioMart. Za pomocą komunikatora skompletują koszyk i uregulują rachunek. Na ten moment usługa dostępna jest w Indiach. Meta wybrała ten rynek nie przez przypadek – blisko 0,5 mld użytkowników korzysta z aplikacji WhatsApp. Z czasem usługa może pojawić się też w innych krajach.
News
29.08.2022

Glovo i Papiernik by Empik kontynuują współpracę partnerską i pomogą w przygotowaniach do nowego roku szkolnego. Użytkownicy aplikacji mobilnej Glovo zyskują dostęp do szerokiej oferty produktów papierniczych, szkolnych i kreatywnych. Umożliwia to zamówienie szkolnej wyprawki prosto do domu i to w kilkadziesiąt minut. To pozwoli na sprawne przygotowanie dziecka do szkoły, bez wychodzenia z domu, nawet na ostatnią chwilę. Oferta obowiązuje w Warszawie, Wrocławiu, Gdańsku, Poznaniu, Łodzi, Kielcach, Piasecznie i Łomiankach.
News
26.08.2022

Nowa platforma sprzedażowa wszystko.pl, 10 sierpnia oficjalnie otworzyła się dla firm sprzedających w Internecie. Mimo, że pierwsze zakupy na wszystko.pl klienci zrobią prawdopodobnie w grudniu, to przedsiębiorcy mogą już zakładać konto sprzedawcy w serwisie i rozpocząć dodawanie produktów. Sprzedający otrzymają pakiet benefitów – 0% prowizji od sprzedaży, brak opłat za wystawianie produktów i utrzymanie konta czy dedykowany zespół opiekunów klienta.
News
25.08.2022

Biedronka uruchomiła oficjalnie nowy e-sklep z ofertą artykułów przemysłowych - Biedronka Home. O płatności w sklepie dba zaufany system płatności PayU, dostarczający metody płatności takie jak: BLIK, Google Pay, Apple Pay, karty płatnicze, szybkie przelewy bankowe. W Biedronka Home można skorzystać za pośrednictwem PayU również z płatności odroczonych. Dostawcami, którzy realizują tę usługę są Twisto i PayPo. Kupujący mogą odłożyć płatność w czasie do nawet 30 dni bez żadnych kosztów.
News
24.08.2022

InPost poszerzył ofertę abonamentową o pozycję „Mikro Firma 150”, która jest skierowana do mniejszych firm, które dopiero rozpoczęły działalność na rynku e-commerce i wysyłają miesięcznie od 10 do 20 paczek. Przedsiębiorca ma możliwość podpisania z InPostem umowy na 24 miesiące, z gwarantowaną stałą ceną usługi 150 zł miesięcznie. Pakiet umożliwia nadawanie przesyłek za pomocą paczkomatów oraz z wykorzystaniem usług kurierskich.
News
22.08.2022

Dzięki integracji, klienci Sky-Shop mogą w prosty sposób zarządzać aukcjami na portalu Allegro z poziomu panelu administracyjnego sklepu - wystawiać produkty, pobierać zamówienia i aktualizować dane. Każdy nowy sprzedawca może również liczyć na specjalne bonusy. Allegro proponuje klientom Sky-Shop Pakiet Powitalny, który zawiera 0% prowizji na start, 100 wyróżnień ofert gratis i profesjonalny abonament za darmo. Klienci mogą także odebrać 500 zł do wydania na dowolne zakupy na Allegro.
News
19.08.2022

Oferta nowego sklepu internetowego Biedronka Home liczy ponad 1200 artykułów i podzielona jest na kilka kategorii: Dziecko, Dom i Ogród, Kuchnia, Moda, Elektronika, Sport i Hobby, Warsztat i Auto. Dostawy będą realizowane bezpośrednio pod wskazany adres lub do paczkomatów. Biedronka informuje, że na etapie testów nowego sklepu najczęściej wybieranymi kategoriami produktów były Dom i Ogród, Kuchnia oraz Elektronika.
News
18.08.2022

Czołowi gracze na rynku logistycznym – Linker Cloud, Packhelp, Direct Link oraz Cushman & Wakefield sporządzili raport „Sustainable Logistics: the Need for Green Growth” poruszający między innymi kwestię wpływu branży e-commerce na środowisko. Publikacja skupia się także na roli opakowań w zrównoważonej logistyce, korelacji między transportem, a zmianami klimatycznymi oraz przyszłości zielonych magazynów. Ujęte tam dane pochodzą z najnowszych raportów naukowych. Cały raport można przeczytać tutaj: https://go.linkercloud.com/ebooks/sustainable-logistics.
News
16.08.2022

Sieć supermarketów Bricomarché rozstrzygnęła przetarg na działania e-commerce. Sklep internetowy oferujący możliwość zakupów online z odbiorem osobistym lub z dostawą do domu rozwijać będzie AF.agency z Poznania. Agencja zajmie się wdrażaniem rozwiązań, aby zwiększyć sprzedaż w kanale online. Jeszcze w tym roku przejmie ona całościową obsługę kart produktowych sklepu internetowego Bricomarche.pl i rozpocznie pracę nad rozwojem contentu.
News
11.08.2022

Żabki Nano to placówki sieci, w których nie potrzeba kasjerów, ponieważ są wspierane przez sztuczną inteligencję. Umożliwiają szybkie, bezgotówkowe zakupy. Obecnie w Polsce działa już ponad 50 Żabek Nano. Jedna z nich pojawiła się poza granicami kraju – w niemieckiej fabryce Tesli znajdującej się po Berlinem. 10 % pracowników fabryki stanowią Polacy, na których obecność Żabki Nano zrobiła ogromne wrażenie. Wewnętrzny sklep ma „uprzyjemnić” im pracę i pozwolić na drobne zakupy w ciągu dnia.

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę

Ekomercyjny newsletter

Kto subskrybuje ten się pierwszy dowiaduje. Informujemy tylko o najważniejszych wydarzeniach, wywiadach, webinarach i szkoleniach.