Ekomercyjne newsy

News
02.12.2022

Nethone łączy siły z MANGOPAY. Wspólnie chcą przygotować nowa ofertę dla marketplace’ów, by pomóc branży w walce z oszustwami. Grupa otrzymuje wsparcie w postaci 350 mln zł na przyszły rozwój od giganta private equity Advent International. Środki zostaną przeznaczone m.in. na innowacje, w tym także na stworzenie hubu technologicznego nad Wisłą. Celem Nethone jest dalsze rozwijanie autorskiej technologii profilowania Know Your User (KYU) oraz oferowanie jej coraz szerszej grupie klientów.
News
01.12.2022

Bank Pekao i operator płatności Tpay finalizują transakcję i rozpoczynają strategiczne partnerstwo na rynku e-commerce. Za pośrednictwem bramki płatniczej Tpay internauci mogą już dokonać płatności na zakupy korzystając z oferty ratalnej banku. Tym samym bank Pekao wkroczył na rynek sprzedaży kredytów ratalnych w branży e-commerce. To efekt sporego zainteresowania konsumentów tą formą finansowania. Rozwiązanie wyróżnia krótki wniosek, a decyzja kredytowa może nastąpić w ciągu kilku minut. Oferta ratalna obejmuje kredyt do 20 tys. zł w zamian za oświadczenie o dochodach, możliwość spłaty do 60 miesięcy i raty 0%.
News
28.11.2022

Vinted, platforma sprzedażowa z odzieżą, obuwiem i akcesoriami z drugiej ręki uruchamia Vinted Go. Firma będzie dysponować własnymi skrytkami na paczki. Usługa zostanie uruchomiona w Paryżu i okolicach. Użytkownicy Vinted z tego obszaru mogą wybrać opcję dostawy, a elektryczne samochody dostawcze będą dostarczać paczki do skrytek. Przesyłki dostarczane do dedykowanych punktów mają zwiększyć komfort zakupów, a także zmniejszać ślad węglowy. Elementem projektu jest również strona Vinted Go. Platforma łączy usługi Vinted z infrastrukturą przewoźników zewnętrznych każdej partnerskiej firmy.
News
25.11.2022

Obecnie ponad 1/3 konsumentów korzysta z płatności odroczonych. Ceneo.pl odpowiada na potrzeby konsumentów i wprowadza je w swoim marketplace. Na Ceneo.pl można porównać ceny produktów, ale również za pomocą opcji „Kup teraz” zakupić je bezpośrednio z platformy w ramach jednego koszyka i jednej płatności. Od teraz klienci mogą skorzystać również z form płatności odroczonych dostarczanych przez PayPo i Twisto. Kupujący mogą dokonać zakupu i zapłacić za niego do 30 dni, bez dodatkowych kosztów.
News
24.11.2022

Polski producent oraz dystrybutor mebli i akcesoriów wyposażenia wnętrz ogłosił, że uruchomi własny Marketplace latem 2023. Firma stawia na współpracę zarówno z dużymi marketami i dystrybutorami, jak i mniejszymi sklepami. Sieć otwiera się na zewnętrznych partnerów, by jeszcze mocniej rozwinąć portfolio swoich produktów. Stawia na jasne i przejrzyste zasady współpracy. Swoim partnerom oferuje nie tylko możliwość sprzedaży produktów za pośrednictwem strony brw.pl, ale też indywidualne podejście oraz opiekę na każdym etapie integracji.
News
22.11.2022

ASM Group – spółka zajmująca się wsparciem sprzedaży, outsourcingu i digitalowej transformacji zostaje partnerem serwisu Alibaba.com, wiodącej e-platformy globalnej sprzedaży B2B. Jako tzw. Alibaba Channel Partner - Gold Supplier Partner, ASM Group pomoże swoim konsumentom w integracji i rozpoczęciu sprzedaży w serwisie Alibaba.com. Współpraca zapewni klientom Grupy ASM dostęp do międzynarodowych rynków i pełne wykorzystanie potencjału sprzedaży online. ASM Group wesprze swoich klientów w integracji i uruchomieniu sprzedaży na Alibaba.com, towarzysząc im na każdym etapie tego procesu.
News
18.11.2022

Dzięki współpracy, klienci z Warszawy oraz Poznania mogą – za pośrednictwem aplikacji – łatwo i szybko zamówić produkty odzieżowe z ekspresową dostawą do domu zrealizowaną w ciągu nawet kilkunastu minut. Od grudnia usługa będzie dostępna również dla mieszkańców Krakowa. Laurella to pierwszy brand modowy, który pojawił się na Glovo. Klienci mogą wybierać spośród kilkuset produktów – sukienek, spódniczek, swetrów, bluz oraz innych ubrań.
News
16.11.2022

Do grona partnerów firmy InPost dołączyło Zalando. Już teraz klienci platformy mogą odbierać swoje zakupy za pośrednictwem urządzeń Paczkomat®. Polska jest pierwszym krajem, w którym klienci Zalando mogą skorzystać z usług świadczonych przez Grupę InPost. „Uwzględnienie w łańcuchu dostaw Zalando sieci maszyn paczkomat oraz usług kurierskich InPost jest dla nas potwierdzeniem, że nie tylko konsumenci uważają paczkomat za komfortową formę dostawy. Także wiodące międzynarodowe firmy dostrzegają korzyści z usług świadczonych przez InPost” – dodaje Dagmara Brzezińska, wiceprezes zarządu InPost.
News
14.11.2022

Allegro chce pomóc przedsiębiorcom postawić pierwsze kroki w świecie e-commerce. Nowy program StartUp Asystent zapewni pomoc w procesie rejestracji nowej działalności, założeniu firmowego rachunku bankowego, a także rejestracji VAT oraz ZUS. Program oferuje również wsparcie w księgowości. Wystarczy zapisać się na darmowe konsultacje. Dla przedsiębiorców dostępny jest także Program powitalny ze 100% zniżką na prowizję od sprzedaży w pierwszych 90 dniach działalności na platformie. Więcej informacji znajdziesz tutaj: https://allegro.pl/kampania/startup
News
10.11.2022

Dzięki współpracy, e-sklepy korzystające z platformy Shoper mogą uruchomić dla swoich klientów różne formy finansowania zakupów od Comfino – marketplace’u płatności uruchomionego przez spółkę Comperia.pl. Sprzedawcy mogą z poziomu panelu administracyjnego włączyć takie opcje, jak płatności odroczone, raty (w tym 0%) dla klientów indywidualnych oraz raty dla firm. Comfino działa jak wtyczka, którą wystarczy zainstalować. Dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego, proponowane metody finansowania są dopasowane do konkretnego klienta.
News
08.11.2022

Kilkaset automatów paczkowych POP Box ma stanąć w Polsce jeszcze w tym roku. Docelowo spółka chce uruchomić nawet kilka tysięcy takich urządzeń. Pierwsze z nich pojawią się w dużych miastach, takich jak Katowice, Wrocław, Warszawa, Poznań, Łódź, Szczecin czy Trójmiasto. DHL planuje postawić je również w mniejszych miejscowościach. Automaty paczkowe będzie można znaleźć przy punktach handlowo-usługowych, jak sklepy spożywcze czy stacje benzynowe. Na odbiór przesyłki klient będzie miał cztery dni.
News
07.11.2022

Od 21 listopada roczny abonament usługi Allegro Smart! wzrośnie do 59.90 zł (obecnie wynosi 49 zł).Nowe warunki będą obowiązywać wszystkich użytkowników, którzy przedłużą lub wykupią subskrypcję roczną 21 listopada 2022 od godziny 9:00. Allegro zapewnia, że zmiany nie działają wstecz i subskrypcje wykupione przed tym terminem nie zmienią swojej ceny. Zwiększy się również minimalna kwota zamówienia. W przypadku automatów paczkowych i punktów odbioru będzie to 45 zł (obecnie 40 zł), a w przypadku przesyłek kurierskich 65 zł (obecnie 40 zł). Cena miesięcznej subskrypcji pozostanie bez zmian – 10,99 zł.
News
03.11.2022

Sieć sklepów Żabka wprowadza ofertę subskrypcyjną dla swoich klientów. Kawonament kosztuje 49.99 zł miesięcznie. W ramach abonamentu będzie można odebrać jedną kawę dziennie w dowolnym sklepie sieci Żabka. Klienci mają do wyboru kilka rodzajów kaw oraz napój czekoladowy. Podczas korzystania z subskrypcji wymagane jest pokazanie kasjerowi aplikacji „Żappka”, w której znajduje się odpowiedni kod kreskowy.
News
02.11.2022

Kuźnia Treści opublikowała bezpłatny 80-stronicowy e-book poświęcony tworzeniu content planu przy użyciu najpopularniejszych narzędzi: Senuto, SEMSTORM, CONTADU, AnswerThePublic, AlsoAsked, czy PLANOLY. W e-booku znajdziesz artykuły specjalistów Kuźni Treści, Senuto i SEMSTORM oraz mega bonusy od partnerów Kuźni Treści!
News
28.10.2022

1 stycznia 2023 roku wejdą w życie nowe przepisy, które zakazują reklamowania przez influencerów zabiegów i produktów medycyny estetycznej. Nie będzie można promować i reklamować sprzętu, którym może posługiwać się tylko lekarz. Dotyczy to m.in. promowania sprzętów specjalistycznych, implantów, wyrobów opartych na laserze lub kwasie hialuronowym. Przedstawiciele branży będą mieli czas do 30 czerwca na dostosowanie się do nowych przepisów, ale tylko jeśli kampania rozpocznie się przed 1 stycznia 2023. Za złamanie regulacji grodzi kara finansowa, nawet do 2 mln zł.
News
27.10.2022

Na rynku wydawniczym ukazała się książka „Patent na e-commerce”. Wydana w formie bogato ilustrowanego albumu publikacja zawiera historie polskich twórców znanych marek e-commerce’owych takich jak: Altenberg, Coffedesk, DeeZee, Displate, Kubota, Morele.net, Oponeo, Tylko, Your Kaya. W szczerych rozmowach z Krzysztofem Domaradzkim dzielą się oni swoimi doświadczeniami i wnioskami z prowadzenia biznesów internetowych. Książkę wydała należąca do Grupy R22 firma hostingowa cyber_Folks.
News
25.10.2022

Polska platforma sklepowa IdoSell robi kolejny krok w stronę cross-border. Tym razem zapowiada integrację z Pigu.lt - czołową firmą e-commerce z krajów nadbałtyckich. Pigu.lt stale współpracuje z około 4 tys. partnerów handlowych z Litwy i zagranicy. Z integracji IdoSell z Pigu.lt polscy sprzedawcy będą mogli korzystać już niebawem.
News
24.10.2022

Aplikacja mobilna Sinsay przygotowana przez Silky Codres i Future Mind w niespełna pół roku odnotowała 2,5 miliona pobrań. Tym samym znalazła się w czołówce aplikacji z kategorii „zakupy” oraz „bezpłatne aplikacje” w sklepach AppStore i Google Play. Obecnie, ponad 30% zamówień e-commercowych Sinsay realizowanych jest właśnie za pośrednictwem aplikacji. Udział ten zwiększa się z miesiąca na miesiąc. W najnowszej aplikacji użytkownicy mają do dyspozycji kilka systemów płatniczych, formularz oceny oraz zakładkę z nowościami, które dopiero trafiły lub trafią do sprzedaży. W momencie pobrania aplikacji, klienci otrzymują bon w postaci 15% zniżki na zakupy.
News
20.10.2022

Selsey to jeden z największych sklepów internetowych w Polsce sprzedający produkty z kategorii „dom i ogród”. Wirtualna Polska nabyła około 44,5% udziałów spółki Selsey, a kwota transakcji wyniosła prawie 33 mln zł. W ramach transakcji, Wirtualna Polska dokapitalizuje spółkę oraz wniesie aportem 100% udziałów spółki Homebook. Po zamknięciu transakcji zespoły Homebook oraz Selsey zostaną połączone, a Patryk Dżus, dotychczasowy prezes Homebook dołączy do zespołu zarządzającego Selsey.
News
18.10.2022

W nowej wersji użytkownicy znajdą wiele udogodnień i przydatnych funkcji. Odświeżona została opcja „Rezerwuj i Przymierz”. Użytkownicy będą otrzymywać spersonalizowane modowe inspiracje, dzięki zastosowaniu algorytmów sztucznej inteligencji, które pozwolą analizować poprzednie wybory zakupowe klientów. Użytkownicy będą otrzymywać rekomendację produktów, które odpowiadają ich preferencjom, pozwalając jednocześnie na szybsze znalezienie produktów. Co istotne, od teraz będą one pojawiać się na stronie głównej aplikacji, bezpośrednio po zalogowaniu. Na użytkowników czeka również zupełnie nowa szata graficzna.
News
17.10.2022

Z badania wynika, że sprzedawcy prowadzący sklepy internetowe na platformie Shoper planują akcje sprzedażowe nie tylko na Black Friday, ale przez cały Black Week. Taką deklarację złożyło 72% właścicieli. Przy okazji Black Friday/Week 2022 sprzedawcy planują wprowadzić w swoim sklepie obniżkę cen (94%). 36% planuje przygotować specjalną ofertę produktów. Cały raport przeczytasz tutaj: https://www.shoper.pl/blog/black-friday-2021-sprawdz-raport-jak-przygotowuja-sie-sklepy/
News
13.10.2022

Aplikacja do zakupów spożywczych InPost Fresh jest już dostępna w całej Polsce. Aktualnie, za pośrednictwem aplikacji dostępnych jest ponad 30 tysięcy produktów . Są to między innymi artykuły spożywcze, artykuły dla dzieci i zwierząt, a także chemia. Docelowo, produktów ma być ponad 100 tys. Zakupy zamówione przez aplikacja są dostarczane do Paczkomatu lub przez kuriera – pod same drzwi. Co więcej, aplikacja podpowie, gdzie dany produkt dostępny jest w najbardziej atrakcyjnej cenie.
News
12.10.2022

Szczyt sezonu zbliża się wielkimi krokami. To najbardziej wyczekiwany czas przez wszystkich e-sprzedawców. Nowa publikacja od Linker Cloud „Jak przygotować e-commerce na świąteczny peak sprzedażowy? Porady (nie tylko) logistyczne na Black Friday, Cyber Monday i Święta Bożego Narodzenia” jest już dostępna. W eBook’u zawarte są informacje dotyczące planowania, budżetowania, transportu, wysyłek, czasu realizacji oraz najnowszych technologii w zakresie logistyki e-commerce.
News
11.10.2022

Współpraca ma na celu zachęcić użytkowników zarówno do zrobienia zakupów na Shopee, jak i zamówienia przejazdu Boltem. Klienci, którzy po raz pierwszy dokonają zakupów na tej platformie, mogą skorzystać z kuponu o wartości 15 złotych, pod warunkiem złożenia zamówienia na kwotę minimum 45 złotych. Po jego sfinalizowaniu otrzymają kod na dwa przejazdy Boltem o wartości maksymalnie 40 złotych. Natomiast klienci, którzy robili już zakupy na Shopee, ale jeszcze nie korzystali z Bolta, mogą zyskać do 99% zniżki na pierwszy przejazd (maksymalnie 30 złotych). Aby otrzymać kod rabatowy, należy wymienić jedną Monetę Shopee, a następnie wpisać go w aplikacji Bolt przy zamawianiu przejazdu.

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę

Ekomercyjny newsletter

Kto subskrybuje ten się pierwszy dowiaduje. Informujemy tylko o najważniejszych wydarzeniach, wywiadach, webinarach i szkoleniach.