Jak polskie sklepy dodają produkty do koszyka?

UX w sklepie internetowym
Krzysztof Bartnik

Krzysztof Bartnik

CEO
imker.pl

Ikona/przycisk „Do koszyka” to jeden z ważniejszych elementów w każdym e-sklepie. Postanowiłem przyjrzeć się temu jak rodzimi sprzedawcy rozwiązali tę kwestię na swoich stronach i przygotowałem całkiem spore zestawienie, obejmujące ponad 30 bardziej lub mniej znanych podmiotów.

Tak wygląda efekt mojego „przeglądu” (kolejność wymieniania sklepów na liście jest całkowicie przypadkowa):


Wnioski? Jest niespodziewanie dobrze! Większość sprawdzonych sklepów internetowych zdaje sobie sprawę, że ten element powinien się wyróżniać na karcie produktu i „zapraszać” potencjalnych klientów do klikania. Oczywiście zdarzają się też wyjątki, jednak zwykle występują w starszych sklepach, które od momentu pojawienia się w sieci nie doczekały się jeszcze odświeżenia oprawy graficznej.

Który przycisk „Do koszyka” jest Waszym zdaniem najlepszy i zasługuje na wyróżnienie? Którego nie zastosowalibyście w swoim sklepie? Zapraszam do komentowania.

Reklama

Pozycjonowanie stron internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
25.09.2023

Nagrania wizyt. Jak czytać dane o zachowaniach?

Kamila Kotowska

Kamila Kotowska

Head of marketing
cux.io

Artykuł
24.07.2023

Błędy pogarszające komunikację marek. Jak ich unikać?

Marcin Cichocki

Marcin Cichocki

CEO
agencjakuznia.pl

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę