JackThreads.com to sklep internetowy z Ohio, zajmujący się sprzedażą ubrań wyłącznie dla mężczyzn. Tydzień temu sklep uruchomił dla swoich klientów nową aplikację m-commerce na iPhone’a i Androida. Już w pierwszym tygodniu po premierze, aplikacja została pobrana aż 65 tysięcy razy, wytworzyła ponad 1.5 mln odsłon, a sprzedaż za jej pośrednictwem wyniosła 20% całkowitej wartości sprzedaży.
Sukces sklepu w tak krótkim czasie polega przede wszystkim na dobrze przeprowadzonej kampanii marketingowej w mediach społecznościowych. Zanim wypuszczono aplikację na rynek, skoncentrowano wysiłki na zainteresowaniu i wzbudzeniu ciekawości wśród jak największej liczby konsumentów. Było o niej głośno m.in. na Twitterze, Facebooku, na siostrzanej stronie Thrillist.com, a także na InternetRetailer.com
„Nasz sukces zawdzięczamy temu, że czekaliśmy z uruchomieniem aplikacji na odpowiednią chwilę, a gdy już to zrobiliśmy, mieliśmy ponad 1.6 miliona podekscytowanych użytkowników, którzy byli gotowi ją wypróbować.” – mówi Jason Ross, założyciel i CEO JackThreads.com
Sukces nie pozwolił jednak twórcom osiąść na laurach. Teraz największym wyzwaniem JackThreads.com jest wyróżnienie swojej aplikacji spośród prawie pół miliona innych dostępnych aplikacji na liście Apple’s App Store – tak, aby była łatwo osiągalna dla nowych potencjalnych klientów.
Źródło: JackThreads.com / InternetRetailer.com