Rekord w mobile commerce: aplikację JackThreads.com pobrano 65 tysięcy razy w tydzień po premierze

Analiza sklepu i UX
Ekomercyjnie

eKomercyjnie.pl

JackThreads.com to sklep internetowy z Ohio, zajmujący się sprzedażą ubrań wyłącznie dla mężczyzn. Tydzień temu sklep uruchomił dla swoich klientów nową aplikację m-commerce na iPhone’a i Androida. Już w pierwszym tygodniu po premierze, aplikacja została pobrana aż 65 tysięcy razy, wytworzyła ponad 1.5 mln odsłon, a sprzedaż za jej pośrednictwem wyniosła 20% całkowitej wartości sprzedaży.

Sukces sklepu w tak krótkim czasie polega przede wszystkim na dobrze przeprowadzonej kampanii marketingowej w mediach społecznościowych. Zanim wypuszczono aplikację na rynek, skoncentrowano wysiłki na zainteresowaniu i wzbudzeniu ciekawości wśród jak największej liczby konsumentów. Było o niej głośno m.in. na Twitterze, Facebooku, na siostrzanej stronie Thrillist.com, a także na InternetRetailer.com

„Nasz sukces zawdzięczamy temu, że czekaliśmy z uruchomieniem aplikacji na odpowiednią chwilę, a gdy już to zrobiliśmy, mieliśmy ponad 1.6 miliona podekscytowanych użytkowników, którzy byli gotowi ją wypróbować.” – mówi Jason Ross, założyciel i CEO JackThreads.com

Sukces nie pozwolił jednak twórcom osiąść na laurach. Teraz największym wyzwaniem JackThreads.com jest wyróżnienie swojej aplikacji spośród prawie pół miliona innych dostępnych aplikacji na liście Apple’s App Store – tak, aby była łatwo osiągalna dla nowych potencjalnych klientów.

Źródło: JackThreads.com / InternetRetailer.com

Reklama

Pozycjonowanie stron internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
19.09.2022

Dlaczego warto tworzyć MVP w e-commerce

Marek Kich

Marek Kich

CEO & Podcaster (Sztuka e-Commerce)
satisfly.co

Artykuł
12.09.2022

Czemu użytkownicy klikają nieklikalne? Znajdź odpowiedź w danych

Kamila Kotowska

Kamila Kotowska

Head of marketing
cux.io

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę