Darmowy e-book „Inspiracje e-commerce 2013” ze świetnymi wyglądami graficznymi sklepów internetowych

UX w sklepie internetowym
Ekomercyjnie

eKomercyjnie.pl

shoplo-logoWygląd Twojego sklepu ma znaczenie. Do tego chyba nikogo przekonywać już nie trzeba. Klienci chętniej kupują w sklepach, które są atrakcyjne i wyglądają profesjonalnie. Każdy z nas, właścicieli sklepów ma jednak inne poczucie estetyki i podobnie jest z naszymi klientami. Jak w takim razie zaprojektować szatę graficzną naszego sklepu by dla większości naszych klientów wyglądał on atrakcyjnie?

Wiedząc jakie ma to znaczenie dla sprzedaży, platforma sklepowa Shoplo.com przygotowała darmowy e-book “Inspiracje e-commerce 2013”.

E-book można pobrać pod adresem: http://bit.ly/16WsOja

screen-ebook-shoplo

Poniżej kilka praktycznych i konkretnych wskazówek na to, by sklep zapierał dech w piersiach nie tylko ofertą.

1. Wyczuwaj i obserwuj trendy
Od zawsze w internecie trendy wyznaczają najwięksi gracze na świecie. Zaczynając od producentów oprogramowania do komputerów czy telefonów kończąc oczywiście na największych stronach internetowych. Zacznij obserwować i zapamiętywać zmiany jakie dzieją się na największych serwisach internetowych. Zwróć uwagę jak ewoluują. Czytaj blogi technologiczne i obserwuj zapowiedzi nowości. Bardzo przydatnym serwisem do takich obserwacji jest dribbble.com gdzie najzdolniejsi designerzy prezentują swoje dzieła często jeszcze przed ich premierą. To pozwoli Ci widzieć projekty na długo przed tym jak zobaczą je klienci.

2. Podglądaj najlepszych w branży
Prowadząc sprzedaż online w Polsce staraj się zaglądać do globalnych odpowiedników w branży, w której sprzedajesz. Klikaj dokładnie i zachowuj się jak klient. Zapisz się na newsletter i dodaj kilka przedmiotów do koszyka. Zwracaj dużą uwagę na wszystkie elementy, które zwiększają Twoją interakcję ze sklepem. Notuj, szkicuj i zapisuj ciekawe elementy stron.

3. Testuj rozwiązania
Zrób użytek z wcześniej wykonanych notatek i szkiców. Wprowadzaj nowe rozwiązania, elementy i testuj jak przekładają się na zaangażowanie klienta i końcowo na sprzedaż. Nie przejmuj się jeśli jakieś rozwiązanie nie zadziała. Taka wiedza też jest bardzo ważna. Wyciągnij wnioski, popraw i spróbuj ponownie. Skorzystaj z testów A/B, z narzędzi analitycznych jak Google Analytics, czy narzędzi śledzących jak Inspectlet. Dzięki takim iteracjom rozwiązania, które wypracujesz będą dopracowane i efektywne.

4. Zainteresuj się designem
Na pewno na wspomnianym dribbble.com szybko odnajdziesz kilku designerów, których styl będzie idealnie odpowiadał Twojemu. Zacznij obserwować ich profile i komentarze pod ich pracami. Bardzo często znajduje się tam całe case study tego w jakich okolicznościach powstawał dany projekt.

5. Inspiruj się
Szukaj blogów i materiałów z inspiracjami. Zapisuj zrzuty z ekranów, które Cię zaciekawiły tak byś mógł do nich wrócić gdy potrzebujesz pomysłów.

ebook-inspiracje-sklep-shoplo

Pobierz e-book “Inspiracje ecommerce 2013” i zainspiruj się ponad 250 inspiracjami do Twojego sklepu internetowego. Poczytaj komentarze designerów i zgarnij zniżkę na przygotowanie projektu graficznego. Pobierz e-book: http://bit.ly/16WsOja

Źródło: Shoplo.com





Reklama

Pozycjonowanie stron internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
25.09.2023

Nagrania wizyt. Jak czytać dane o zachowaniach?

Kamila Kotowska

Kamila Kotowska

Head of marketing
cux.io

Artykuł
24.07.2023

Błędy pogarszające komunikację marek. Jak ich unikać?

Marcin Cichocki

Marcin Cichocki

CEO
agencjakuznia.pl

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę