Zachodnia firma konsultingowa Invesp przygotowała bardzo ciekawą infografikę dotyczącą optymalizacji strony produktu w sklepie internetowym. Jeżeli zastanawiacie się, od czego najlepiej rozpocząć nowy rok to właśnie znaleźliście odpowiedź.
Według udostępnionych informacji, kluczowy wpływ na decyzję o zakupie mają:
- zaoferowanie darmowej dostawy;
- darmowe zwroty towarów;
- akcje promocyjno-wyprzedażowe;
- kupony rabatowe;
- nagrody i zbieranie punktów w programie lojalnościowym;
- oferty ograniczone czasowo;
- rabaty przy zwiększaniu wartości zamówienia;
- prezenty i upominki.
Które elementy strony produktu można zatem wprowadzić czy ulepszyć w sklepie internetowym? Najważniejsze okazują się: wysokiej jakości zdjęcia produktu (postawienie na prezentację), duże, konkretne przyciski wzywające do akcji wraz z dobrą prezentacją ceny i wysokości proponowanej zniżki czy opinie o produkcie od innych klientów.
Zapraszamy do przejrzenia całej infografiki od Invesp: