21 sposobów na ulepszenie strony produktu w sklepie internetowym (infografika)

Analiza sklepu i UX
Ekomercyjnie

eKomercyjnie.pl

Zachodnia firma konsultingowa Invesp przygotowała bardzo ciekawą infografikę dotyczącą optymalizacji strony produktu w sklepie internetowym. Jeżeli zastanawiacie się, od czego najlepiej rozpocząć nowy rok to właśnie znaleźliście odpowiedź.

Według udostępnionych informacji, kluczowy wpływ na decyzję o zakupie mają:

  • zaoferowanie darmowej dostawy;
  • darmowe zwroty towarów;
  • akcje promocyjno-wyprzedażowe;
  • kupony rabatowe;
  • nagrody i zbieranie punktów w programie lojalnościowym;
  • oferty ograniczone czasowo;
  • rabaty przy zwiększaniu wartości zamówienia;
  • prezenty i upominki.

Które elementy strony produktu można zatem wprowadzić czy ulepszyć w sklepie internetowym? Najważniejsze okazują się: wysokiej jakości zdjęcia produktu (postawienie na prezentację), duże, konkretne przyciski wzywające do akcji wraz z dobrą prezentacją ceny i wysokości proponowanej zniżki czy opinie o produkcie od innych klientów.

Zapraszamy do przejrzenia całej infografiki od Invesp:

Reklama

Pozycjonowanie sklepów internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
18.05.2022

ROI, ROAS… czas na ROR w Twoim e-commerce!

Marcelina Lipska

Marcelina Lipska

CEO, Digital Marketing Consultant & Strategist
f1brand.pl

Artykuł
21.04.2022

5 sposobów na optymalizację customer journey

Kamila Kotowska

Kamila Kotowska

Head of marketing
cux.io

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę