21 sposobów na ulepszenie strony produktu w sklepie internetowym (infografika)

Analiza sklepu i UX
Ekomercyjnie

eKomercyjnie.pl

Zachodnia firma konsultingowa Invesp przygotowała bardzo ciekawą infografikę dotyczącą optymalizacji strony produktu w sklepie internetowym. Jeżeli zastanawiacie się, od czego najlepiej rozpocząć nowy rok to właśnie znaleźliście odpowiedź.

Według udostępnionych informacji, kluczowy wpływ na decyzję o zakupie mają:

  • zaoferowanie darmowej dostawy;
  • darmowe zwroty towarów;
  • akcje promocyjno-wyprzedażowe;
  • kupony rabatowe;
  • nagrody i zbieranie punktów w programie lojalnościowym;
  • oferty ograniczone czasowo;
  • rabaty przy zwiększaniu wartości zamówienia;
  • prezenty i upominki.

Które elementy strony produktu można zatem wprowadzić czy ulepszyć w sklepie internetowym? Najważniejsze okazują się: wysokiej jakości zdjęcia produktu (postawienie na prezentację), duże, konkretne przyciski wzywające do akcji wraz z dobrą prezentacją ceny i wysokości proponowanej zniżki czy opinie o produkcie od innych klientów.

Zapraszamy do przejrzenia całej infografiki od Invesp:

Reklama

Pozycjonowanie stron internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
19.09.2022

Dlaczego warto tworzyć MVP w e-commerce

Marek Kich

Marek Kich

CEO & Podcaster (Sztuka e-Commerce)
satisfly.co

Artykuł
12.09.2022

Czemu użytkownicy klikają nieklikalne? Znajdź odpowiedź w danych

Kamila Kotowska

Kamila Kotowska

Head of marketing
cux.io

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę