Przeczytaj i wprowadź, co tylko możesz – czyli Raport Koszyk Roku 2020

Strategia marketingowa
Krzysztof Bartnik

Krzysztof Bartnik

CEO
imker.pl

Firma Twisto.pl, zajmująca się odroczonymi płatności za zamówienia internetowe, tuż przed otrzymaniem dużej rundy inwestycyjnej (link) opublikowała raport z wynikami rankingu Koszyk Roku 2020. Warto zostawić swoje dane i dowiedzieć się z niego, jak oceniane są procesy zakupowe w najlepszych sklepach internetowych, co wpływa lepiej na zakupy na urządzeniach mobilnych i jak zmniejszać obawy klienta związane z zakupem.

Można też przejrzeć sam ranking, ale znajdziecie tam głównie największe sklepy na rynku. Polecam Ci skupić się na wnioskach z raportu oraz zaimplementować z niego, co tylko możecie we własnym projekcie.

Raport podzielony jest na sekcje związane z samym procesem zakupowym („W tej części uwzględniliśmy doświadczenia użytkownika od momentu przeglądania produktów, do momentu podsumowania oraz zamówienia i płacenia za zakup.”) oraz poza tym procesem („Nie mniej istotne jest to, co dzieje się „dookoła” procesu zakupowego. Dzięki zadbaniu o dostępność (ang. accessibility), transparentność regulaminu, dogodne zwroty, czy wsparcie działu obsługi klienta transakcja ostatecznie dochodzi do skutku.”).

Przykładowe fragmenty:

Cały raport do pobrania znajdziecie TUTAJ.

Reklama

Pozycjonowanie sklepów internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
19.04.2022

Czy specjalny hosting WooCommerce ma sens?

Artur Pajkert

Artur Pajkert

Head of Marketing
cyberfolks.pl

Artykuł
22.02.2022

Sprzedaż online - e-sklep czy social media?

Adrianna Szałańska

Adrianna Szałańska

Social media & relations expert
cyberfolks.pl

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę