Firma Twisto.pl, zajmująca się odroczonymi płatności za zamówienia internetowe, tuż przed otrzymaniem dużej rundy inwestycyjnej (link) opublikowała raport z wynikami rankingu Koszyk Roku 2020. Warto zostawić swoje dane i dowiedzieć się z niego, jak oceniane są procesy zakupowe w najlepszych sklepach internetowych, co wpływa lepiej na zakupy na urządzeniach mobilnych i jak zmniejszać obawy klienta związane z zakupem.
Można też przejrzeć sam ranking, ale znajdziecie tam głównie największe sklepy na rynku. Polecam Ci skupić się na wnioskach z raportu oraz zaimplementować z niego, co tylko możecie we własnym projekcie.
Raport podzielony jest na sekcje związane z samym procesem zakupowym („W tej części uwzględniliśmy doświadczenia użytkownika od momentu przeglądania produktów, do momentu podsumowania oraz zamówienia i płacenia za zakup.”) oraz poza tym procesem („Nie mniej istotne jest to, co dzieje się „dookoła” procesu zakupowego. Dzięki zadbaniu o dostępność (ang. accessibility), transparentność regulaminu, dogodne zwroty, czy wsparcie działu obsługi klienta transakcja ostatecznie dochodzi do skutku.”).
Przykładowe fragmenty:
Cały raport do pobrania znajdziecie TUTAJ.