Przeczytaj i wprowadź, co tylko możesz – czyli Raport Koszyk Roku 2020

Marketing w e-commerce
Krzysztof Bartnik

Krzysztof Bartnik

CEO
imker.pl

Firma Twisto.pl, zajmująca się odroczonymi płatności za zamówienia internetowe, tuż przed otrzymaniem dużej rundy inwestycyjnej (link) opublikowała raport z wynikami rankingu Koszyk Roku 2020. Warto zostawić swoje dane i dowiedzieć się z niego, jak oceniane są procesy zakupowe w najlepszych sklepach internetowych, co wpływa lepiej na zakupy na urządzeniach mobilnych i jak zmniejszać obawy klienta związane z zakupem.

Można też przejrzeć sam ranking, ale znajdziecie tam głównie największe sklepy na rynku. Polecam Ci skupić się na wnioskach z raportu oraz zaimplementować z niego, co tylko możecie we własnym projekcie.

Raport podzielony jest na sekcje związane z samym procesem zakupowym („W tej części uwzględniliśmy doświadczenia użytkownika od momentu przeglądania produktów, do momentu podsumowania oraz zamówienia i płacenia za zakup.”) oraz poza tym procesem („Nie mniej istotne jest to, co dzieje się „dookoła” procesu zakupowego. Dzięki zadbaniu o dostępność (ang. accessibility), transparentność regulaminu, dogodne zwroty, czy wsparcie działu obsługi klienta transakcja ostatecznie dochodzi do skutku.”).

Przykładowe fragmenty:

Cały raport do pobrania znajdziecie TUTAJ.

Reklama

Pozycjonowanie stron internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
18.12.2023

Jak niebanalnie prezentować produkty e-commerce w social mediach?

Maciej Sowa

Maciej Sowa

Specjalista ds. marketingu
agencjakuznia.pl

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę