RSS-to-Email – nowa funkcjonalność GetResponse

Marketing w e-commerce
Ekomercyjnie

Informacja prasowa

GetResponse udostępnia nową funkcjonalność RSS-to-Email, która pomoże blogerom i wydawcom serwisów internetowych sprawniej komunikować się z subskrybentami ich kanału RSS.

Nowa funkcjonalność w szczególności adresowana jest do blogerów i wydawców serwisów internetowych, dla których kanał RSS jest jednym z podstawowych narzędzi umożliwiających komunikację z czytelnikami. RSS-to-Email może być również z powodzeniem wykorzystany przez marketerów prowadzących blogi firmowe.

“Dzięki nowemu RSS-to-Email cyklicznie powiadomienia z bloga nie będą jedynie listą linków, tylko czytelnymi wiadomościami e-mail z pełną identyfikacją wizualną nadawcy. Jesteśmy przekonani, że jest to krok do efektywniejszej komunikacji z czytelnikami” – mówi Szymon Grabowski, prezes Implix (GetResponse)

RSS-to-Email pozwala kontrolować i dostosowywać treści, które będą wysyłane do subskrybentów. Klienci mogą decydować o częstotliwości wysyłanych powiadomień oraz liczbie publikacji znajdujących się w wiadomości. W selekcji publikacji można kierować się m.in. takimi filtrami jak: najczęściej komentowane, udostępnianie lub po prostu najnowsze artykuły.

Klienci GetResponse mogą również dopasować do swoich wymagań layout wysyłanych wiadomości korzystając z dostępnych szablonów. A dzięki Kreatorowi Wiadomości, już za pomocą kilku kliknięć, mogą zmienić w nich układ treści i grafik oraz dodać elementy własnej identyfikacji wizualnej.

Więcej informacji na temat nowej funkcjonalności GetResponse można znaleźć na stronie – http://www.getresponse.pl/email-marketing/funkcjonalnosci/RSS-to-email.html

Źródło: GetResponse

Reklama

Pozycjonowanie stron internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
18.12.2023

Jak niebanalnie prezentować produkty e-commerce w social mediach?

Maciej Sowa

Maciej Sowa

Specjalista ds. marketingu
agencjakuznia.pl

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę