22 maja w krakowskim Multikinie odbyła się po raz pierwszy konferencja e-mail marketingowa M@il My Day. Ponad 200 mailingożerców z całej Polski zjechało do Krakowa, aby w ciągu 8 godzin, wysłuchać 16 ekspertów z e-mail marketingu i dziedzin pokrewnych. Podczas konferencji zadebiutowała również nowa wersja systemu Freshmail, oznaczona numerem 5.0.
“Po sukcesie organizowanych przez nas jesienią “Poranków z e-mail marketingiem” zrozumieliśmy, że jest na rynku luka. E-mail marketing pojawia się jako jeden z wielu tematów na konferencji, jako 20-30 minutowa prelekcja, w której można tylko zajawić jak efektywnie prowadzić działania e-mail marketingowe oraz jakie są najnowsze trendy. Owszem odbywają się całodzienne szkolenia czy warsztaty, ale brakuje wydarzenia, w trakcie którego dostaniemy kompleksową dawkę wiedzy i inspiracji od ludzi, którzy temat e-mail marketingu znają jak nikt inny. Przeszła nam przez myśl obawa czy znajdzie się aż tyle osób gotowych słuchać cały dzień o e-mail marketingu, niepotrzebnie. Konferencja od początku cieszyła się bardzo dużym zainteresowaniem.” – mówi Paweł Sala – dyrektor zarządzający FreshMail.
Tuż po rozpoczęciu rejestracji pojawili się pierwsi goście. Organizatorom udało się zgromadzić ludzi z dużym doświadczeniem, ale i pasją do tego co robią. Wśród prelegentów pojawili się specjaliści z FreshMaila oraz wielu znanych w środowisku marketingowym prelegentów jak: Paweł Tkaczyk, Rafał Szymański czy Wojciech Tomaszewski. Prezentacje w formie video można znaleźć na: https://vimeo.com/freshmail. Pyszne jedzenie tylko zaostrzyło apetyt na serwowaną przez specjalistów wiedzę, a after party pozwoliło osobiście i mniej oficjalnie skonfrontować swe opinie.
Zobacz prezentację Komunikacja newsletterowa na przykładzie ANSWEAR.com – Wojciech Tomaszewski:
Uczestnicy konferencji jako pierwsi poznali datę premiery nowej wersji systemu FreshMail 5.0, która nastąpiła dzień po M@il My Day. Z widowni padło dużo interesujących pytań o możliwości nowego systemu. Dyrektor FreshMaila obiecał również, że w ciągu kilku najbliższych miesięcy wprowadzone zostaną kolejne rewolucyjne rozwiązania, które odmienią oblicze nie tylko polskiego, ale i światowego e-mail marketingu. Wraz z nowym systemem, FreshMail postanowił odświeżyć także stronę internetową, logo, a nawet tak przez wszystkich lubianego Pana Cytrynkę.
Organizatorzy zapewniają, że M@il My Day na stałe zagości w kalendarzu konferencji nie tylko dla marketerów, ale i przedsiębiorców, specjalistów z branży ecommerce, startupowców oraz wszystkich zainteresowanych tematyką mailingów.
Źródło: Elżbieta Wróbel / M@il My Day