Program lojalnościowy – daj produkty za punkty

Strategia marketingowa
Krzysztof Bartnik

Krzysztof Bartnik

CEO
imker.pl

Przydatny artykuł Pawła Fornalskiego z IAI-Shop.com na temat uruchamiania i prowadzenia programu lojalnościowego w sklepie internetowym (z zaznaczeniem, że nie chodzi tutaj o zewnętrzne rozwiązania tego typu w stylu Payback).

Zapraszam do czytania: Program lojalnościowy – daj produkty za punkty »

W ramach uzupełnienia polecam jeszcze materiał z końca listopada: „Program lojalnościowy w sklepie internetowym: swój własny czy outsourcing?”.

Reklama

Pozycjonowanie stron internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
29.11.2022

Boże Narodzenie a terminowe dostawy – jak wybrać niezawodnego dostawcę?

Magdalena Hajduga

Magdalena Hajduga

Head of Business Development
Apaczka.pl

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę