Program lojalnościowy – daj produkty za punkty

Marketing w e-commerce
Krzysztof Bartnik

Krzysztof Bartnik

CEO
imker.pl

Przydatny artykuł Pawła Fornalskiego z IAI-Shop.com na temat uruchamiania i prowadzenia programu lojalnościowego w sklepie internetowym (z zaznaczeniem, że nie chodzi tutaj o zewnętrzne rozwiązania tego typu w stylu Payback).

Zapraszam do czytania: Program lojalnościowy – daj produkty za punkty »

W ramach uzupełnienia polecam jeszcze materiał z końca listopada: „Program lojalnościowy w sklepie internetowym: swój własny czy outsourcing?”.

Reklama

Pozycjonowanie stron internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
18.12.2023

Jak niebanalnie prezentować produkty e-commerce w social mediach?

Maciej Sowa

Maciej Sowa

Specjalista ds. marketingu
agencjakuznia.pl

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę