Program lojalnościowy – daj produkty za punkty

Marketing w e-commerce
Krzysztof Bartnik

Krzysztof Bartnik

CEO
imker.pl

Przydatny artykuł Pawła Fornalskiego z IAI-Shop.com na temat uruchamiania i prowadzenia programu lojalnościowego w sklepie internetowym (z zaznaczeniem, że nie chodzi tutaj o zewnętrzne rozwiązania tego typu w stylu Payback).

Zapraszam do czytania: Program lojalnościowy – daj produkty za punkty »

W ramach uzupełnienia polecam jeszcze materiał z końca listopada: „Program lojalnościowy w sklepie internetowym: swój własny czy outsourcing?”.

Reklama

Pozycjonowanie stron internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
21.08.2023

Komunikacja kryzysowa marki w e-commerce. 5 kroków, jak przygotować się na kryzys

Adrian Burtan

Adrian Burtan

Specjalista ds. marketingu treści i PR
wszystko.pl

Artykuł
14.08.2023

Promocje w e-commerce: jak monitorować i analizować skuteczność działań promocyjnych?

Robert Walkowski

Robert Walkowski

Digital Marketing Specialist
brandly360.com

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę