Premiera raportu Brandly360 „Trendy Customer Experience. Rewolucja czy ewolucja doświadczeń Klienta? już 29 listopada 2023. Ekomercyjnie w gronie patronów akcji

Marketing w e-commerce
Ekomercyjnie

Ekomercyjny news

News

Rezultaty analiz skupione wokół Customer Experience, aktualne definicje zjawiska i spojrzenie w przyszłość na kierunki rozwoju CX (doświadczenia klienta) wraz z opiniami Ekspertów, praktyków e-commerce i liderów rynku – te elementy porusza raport „Trendy Customer Experience. Rewolucja czy ewolucja doświadczeń Klienta?”, który będzie miał swoją premierę już 29 listopada. Brandly360, jako wydawca materiału, zaprosiło do współpracy przy tej publikacji: Mobile Instytut, który jest odpowiedzialny za realizację. Wśród Partnerów znaleźli się także: e-Izba Gospodarki Elektronicznej, Partner merytoryczny inicjatywy oraz Główny Patron medialny – Forbes. Dlaczego warto zapisać się na listę oczekujących na Raport?

grafika ekomercyjnie

Spis treści

  1. Kupić i jak kupić? – o to jest pytanie
    1. Jak Customer Experience postrzegają kupujący i e-management?
    2. Co wpływa na postrzeganie CX?
    3. Zapisz się na listę oczekujących na raport
  2. Reprezentując oczekiwania konsumenta i lidera, czyli (r)ewolucyjny CX?
    1. Wiedza i inspiracja na temat Customer Experience
    2. Optymalizacja digital shelf, automatyzacja AI i inne – kierunki przyszłości rozwoju CX
  3. Raport współtworzą.

Kupić i jak kupić? – o to jest pytanie

Jak podkreśla Brandly360, raport to przekrojowa analiza dotycząca zjawisk aktualnie zachodzących w e-commerce, mających wpływ na postrzeganie doświadczenia klienta. Jak owe definiować? W publikacji Brandly360 spytało m.in. o to: jak CX postrzegają kupujący (pokolenia: od Zenialsów, którzy dorastają z technologią, przez Millenialsów, aktywnie korzystających z zakupów w sieci, po generację Silvers – silną ekonomicznie i liczną ze względu na demografię). A także, jak to doświadczenie widzi e-management? Co dziś wpłynie na strategię producentów, sklepów internetowych i handlu w zakresie kształtowania tego, co nazwiemy pozytywnym doświadczeniem klienta? Na co marki, producenci i sprzedawcy, dostawcy postawią dziś i w przyszłości? Analiza zwraca też uwagę na kontekst automatyzacji, personalizacji i sztucznej inteligencji, pytając czy to rzeczywisty booster czy jedynie inspiracja dla e-commerce? Badanie stawia też pytania, jak ważne są opinie klientów, czy istnieje kategoria lojalności konsumenta i kto tak naprawdę kupuje w sieci.

Publikacja traktująca o potencjale rynku i potencjale tkwiącym w samych kupujących, z szerokim, opiniotwórczym i opartym na wnioskach z analiz badawczych, podparciem będzie dostępna już 29.11.2029 na stronie: https://brandly360.com/pl/raport-trendy-cx/

Tymczasem nie przegap jej i zapisz się na listę oczekujących.

Reprezentując oczekiwania konsumenta i lidera, czyli (r)ewolucyjny CX?

Brandly360, zapraszając do zapoznania się z wnioskami z analiz badawczych, zachęca też do śledzenia publikacji towarzyszących raportowi. One stanowić będą cenną inspirację dla: samych kupujących, którzy są dziś klientami świadomymi. I wiedzą, czego oczekiwać, kiedy mogą się irytować (oraz czy będzie to im wybaczone). Konsumenci mają też świadomość, jak motywować oferentów. Brandly360 raport kieruje także do przedstawicieli marek, producentów, sklepów e-commerce, bowiem rezultaty i inspiracje tam zawarte, w sposób syntetyczny ujmują aktualny poziom wiedzy, oczekiwań i kierunki przyszłości odnośnie rozwoju CX. Dotykają także digital shelf i optymalizacji półki cyfrowej. Zwłaszcza, że ekosystem handlu digital kształtują dzisiaj nie tylko te elementy twarde, jak automatyzacja, robotyzacja, AI, logistyka i płatności, intuicyjny interfejs rozwiązań, ale równolegle warte zaopiekowania są: oferta i jej kształt, cena i jej warianty (grywalizacja, promocja, konkurencja i jej wpływ). A w tym wszystkim zaadresować należy to, co zmienne i dynamiczne, reagując płynnie i otwarcie na potrzeby użytkowników. Jakie są te potrzeby i co je dziś determinuje? O tym także traktuje raport. Publikacja ujmuje bowiem relację pomiędzy tym, co tradycyjne a tym, co nowoczesne w obszarze doświadczeń klienta i ten środek ciężkości w wartościowy sposób umiejscawia.

Jak zatem zdefiniować CX i co go dziś wyznacza równowagę tego pojęcia? Jak różne są wykładniki owej równowagi dla biznesu i z perspektywy klienta? Warto zobaczyć. Raport będzie też inspiracją dla tych, którzy odpowiadają za handel i marketing, dla strategów, kreatorów biznesu. Materiał oparty o dane i analizy, sprowadza przewidywania na poziom wniosków. Wchodzi w dyskurs o tym, co innowacyjne, a co już analogowe. Bo – jak uchyla rąbka tajemnicy wydawca – konsumenci stawiają na sztuczną inteligencję, a także personalizację, dzięki której ich zakupy są bardziej optymalne. Jak widzi to biznes?

Darmowa dostawa, darmowy zwrot, zapamiętywanie koszyka a może decyzja: kupuję, bo muszę i cenię sobie wygodę – jakie dylematy kupujących adresuje dziś e-commerce? Które są kluczowe dla kształtowania CX? Sprawdź. Zapisz się na listę oczekujących i pobierz raport. Premiera już 29 listopada.

Raport współtworzą:

Ekspertki i Eksperci Raportu:

Jakub Gierszyński, Ekspert e-commerce; Sławomir Komiński, Dyrektor Zarządzający Digital Commerce, Komputronik S.A.; Piotr Nosal, Dyrektor Handlowy, Członek Zarządu, TIM S.A.; Adriana Przeszłowska, Customer Experience Expert, Super-Pharm; Justyna Skorupska, Szefowa Grupy Merytorycznej B2B e-Commerce oraz Członkini Rady Izby Gospodarki Elektronicznej; Szymon Suleja, Head of Assortment Barbora Polska.

Ekspertki i Ekspertki komentujący Raport:

Adam Ciesielczyk, ERLI, CEO & Founder Erli.pl, Andrzej Czechowski, Dyrektor eCommerce & D2C Samsung Electronics Polska; Aleksandra Laudańska, CEO FemTechnology Group, producenta MAMENO – e-douli menopauzy, redaktor naczelna warszawskiego miesięcznika seniorów #POKOLENIA oraz portalu wolniodmetryki.pl; Dorota Lasek, E-Commerce Manager, Vet Planet; Marcin Lenkiewicz, Wiceprezes Grupy BLIX; Szeran Millo, CEO, Symetria; Piotr Nosal, Dyrektor Handlowy, Członek Zarządu TIM S.A; Karolina Pietz Drapińska, Marketing & PR Director Komputronik S.A.; Mariusz Ryciak, ekspert, strateg, autor; Borys Skraba, CEO Strixx Poland; Patrycja Staniszewska, Prezes Izby Gospodarki Elektronicznej; Agnieszka Wnuk, Konsultant marketingu B2B, Szkolenia LinkedIn, Sales Navigator, Social Selling; Jacek Woźniak, Consumer Business Analyst, Lenovo Polska; Piotr Zieliński, E-commerce Director / Dyrektor E-commerce E-commerce Department; Mateusz Rzetecki, SEO&CM Director Altavia.Kamikaze + K2.

Wspierają nas:

Główny Patron medialny: Forbes.

Realizacja: Mobile Instytut, Patronat merytoryczny: e-Izba Gospodarki Elektronicznej.

Patroni medialni: ekomercyjnie, Ekspres Biznesu, Portal Flexi, Marketing Przy Kawie, Sprawny Marketing, Warto Znać

Partnerzy: Zaufane

O Brandly360.com, wydawcy Raportu „Trendy Customer Experience. Rewolucja czy ewolucja doświadczeń Klienta?”

Brandly360.com to unikalne, kompleksowe rozwiązanie do zarządzania cyfrową półką (digital shelf). Mierzy m.in. obecność, widoczność i ceny produktów oraz działania promocyjne marki w sklepach internetowych, umożliwiając najbardziej efektywne pozycjonowanie wśród konkurencji. Naszym celem jest nieustanne dostarczanie klientom danych najwyższej jakości, które pomogą im podejmować właściwe decyzje biznesowe.

Reklama

Pozycjonowanie stron internetowych

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę