Rezultaty analiz skupione wokół Customer Experience, aktualne definicje zjawiska i spojrzenie w przyszłość na kierunki rozwoju CX (doświadczenia klienta) wraz z opiniami Ekspertów, praktyków e-commerce i liderów rynku – te elementy porusza raport „Trendy Customer Experience. Rewolucja czy ewolucja doświadczeń Klienta?”, który będzie miał swoją premierę już 29 listopada. Brandly360, jako wydawca materiału, zaprosiło do współpracy przy tej publikacji: Mobile Instytut, który jest odpowiedzialny za realizację. Wśród Partnerów znaleźli się także: e-Izba Gospodarki Elektronicznej, Partner merytoryczny inicjatywy oraz Główny Patron medialny – Forbes. Dlaczego warto zapisać się na listę oczekujących na Raport?
Spis treści
- Kupić i jak kupić? – o to jest pytanie
- Jak Customer Experience postrzegają kupujący i e-management?
- Co wpływa na postrzeganie CX?
- Zapisz się na listę oczekujących na raport
- Reprezentując oczekiwania konsumenta i lidera, czyli (r)ewolucyjny CX?
- Wiedza i inspiracja na temat Customer Experience
- Optymalizacja digital shelf, automatyzacja AI i inne – kierunki przyszłości rozwoju CX
- Raport współtworzą.
Kupić i jak kupić? – o to jest pytanie
Jak podkreśla Brandly360, raport to przekrojowa analiza dotycząca zjawisk aktualnie zachodzących w e-commerce, mających wpływ na postrzeganie doświadczenia klienta. Jak owe definiować? W publikacji Brandly360 spytało m.in. o to: jak CX postrzegają kupujący (pokolenia: od Zenialsów, którzy dorastają z technologią, przez Millenialsów, aktywnie korzystających z zakupów w sieci, po generację Silvers – silną ekonomicznie i liczną ze względu na demografię). A także, jak to doświadczenie widzi e-management? Co dziś wpłynie na strategię producentów, sklepów internetowych i handlu w zakresie kształtowania tego, co nazwiemy pozytywnym doświadczeniem klienta? Na co marki, producenci i sprzedawcy, dostawcy postawią dziś i w przyszłości? Analiza zwraca też uwagę na kontekst automatyzacji, personalizacji i sztucznej inteligencji, pytając czy to rzeczywisty booster czy jedynie inspiracja dla e-commerce? Badanie stawia też pytania, jak ważne są opinie klientów, czy istnieje kategoria lojalności konsumenta i kto tak naprawdę kupuje w sieci.
Publikacja traktująca o potencjale rynku i potencjale tkwiącym w samych kupujących, z szerokim, opiniotwórczym i opartym na wnioskach z analiz badawczych, podparciem będzie dostępna już 29.11.2029 na stronie: https://brandly360.com/pl/raport-trendy-cx/
Tymczasem nie przegap jej i zapisz się na listę oczekujących.
Reprezentując oczekiwania konsumenta i lidera, czyli (r)ewolucyjny CX?
Brandly360, zapraszając do zapoznania się z wnioskami z analiz badawczych, zachęca też do śledzenia publikacji towarzyszących raportowi. One stanowić będą cenną inspirację dla: samych kupujących, którzy są dziś klientami świadomymi. I wiedzą, czego oczekiwać, kiedy mogą się irytować (oraz czy będzie to im wybaczone). Konsumenci mają też świadomość, jak motywować oferentów. Brandly360 raport kieruje także do przedstawicieli marek, producentów, sklepów e-commerce, bowiem rezultaty i inspiracje tam zawarte, w sposób syntetyczny ujmują aktualny poziom wiedzy, oczekiwań i kierunki przyszłości odnośnie rozwoju CX. Dotykają także digital shelf i optymalizacji półki cyfrowej. Zwłaszcza, że ekosystem handlu digital kształtują dzisiaj nie tylko te elementy twarde, jak automatyzacja, robotyzacja, AI, logistyka i płatności, intuicyjny interfejs rozwiązań, ale równolegle warte zaopiekowania są: oferta i jej kształt, cena i jej warianty (grywalizacja, promocja, konkurencja i jej wpływ). A w tym wszystkim zaadresować należy to, co zmienne i dynamiczne, reagując płynnie i otwarcie na potrzeby użytkowników. Jakie są te potrzeby i co je dziś determinuje? O tym także traktuje raport. Publikacja ujmuje bowiem relację pomiędzy tym, co tradycyjne a tym, co nowoczesne w obszarze doświadczeń klienta i ten środek ciężkości w wartościowy sposób umiejscawia.
Jak zatem zdefiniować CX i co go dziś wyznacza równowagę tego pojęcia? Jak różne są wykładniki owej równowagi dla biznesu i z perspektywy klienta? Warto zobaczyć. Raport będzie też inspiracją dla tych, którzy odpowiadają za handel i marketing, dla strategów, kreatorów biznesu. Materiał oparty o dane i analizy, sprowadza przewidywania na poziom wniosków. Wchodzi w dyskurs o tym, co innowacyjne, a co już analogowe. Bo – jak uchyla rąbka tajemnicy wydawca – konsumenci stawiają na sztuczną inteligencję, a także personalizację, dzięki której ich zakupy są bardziej optymalne. Jak widzi to biznes?
Darmowa dostawa, darmowy zwrot, zapamiętywanie koszyka a może decyzja: kupuję, bo muszę i cenię sobie wygodę – jakie dylematy kupujących adresuje dziś e-commerce? Które są kluczowe dla kształtowania CX? Sprawdź. Zapisz się na listę oczekujących i pobierz raport. Premiera już 29 listopada.
Raport współtworzą:
Ekspertki i Eksperci Raportu:
Jakub Gierszyński, Ekspert e-commerce; Sławomir Komiński, Dyrektor Zarządzający Digital Commerce, Komputronik S.A.; Piotr Nosal, Dyrektor Handlowy, Członek Zarządu, TIM S.A.; Adriana Przeszłowska, Customer Experience Expert, Super-Pharm; Justyna Skorupska, Szefowa Grupy Merytorycznej B2B e-Commerce oraz Członkini Rady Izby Gospodarki Elektronicznej; Szymon Suleja, Head of Assortment Barbora Polska.
Ekspertki i Ekspertki komentujący Raport:
Adam Ciesielczyk, ERLI, CEO & Founder Erli.pl, Andrzej Czechowski, Dyrektor eCommerce & D2C Samsung Electronics Polska; Aleksandra Laudańska, CEO FemTechnology Group, producenta MAMENO – e-douli menopauzy, redaktor naczelna warszawskiego miesięcznika seniorów #POKOLENIA oraz portalu wolniodmetryki.pl; Dorota Lasek, E-Commerce Manager, Vet Planet; Marcin Lenkiewicz, Wiceprezes Grupy BLIX; Szeran Millo, CEO, Symetria; Piotr Nosal, Dyrektor Handlowy, Członek Zarządu TIM S.A; Karolina Pietz Drapińska, Marketing & PR Director Komputronik S.A.; Mariusz Ryciak, ekspert, strateg, autor; Borys Skraba, CEO Strixx Poland; Patrycja Staniszewska, Prezes Izby Gospodarki Elektronicznej; Agnieszka Wnuk, Konsultant marketingu B2B, Szkolenia LinkedIn, Sales Navigator, Social Selling; Jacek Woźniak, Consumer Business Analyst, Lenovo Polska; Piotr Zieliński, E-commerce Director / Dyrektor E-commerce E-commerce Department; Mateusz Rzetecki, SEO&CM Director Altavia.Kamikaze + K2.
Wspierają nas:
Główny Patron medialny: Forbes.
Realizacja: Mobile Instytut, Patronat merytoryczny: e-Izba Gospodarki Elektronicznej.
Patroni medialni: ekomercyjnie, Ekspres Biznesu, Portal Flexi, Marketing Przy Kawie, Sprawny Marketing, Warto Znać
Partnerzy: Zaufane
O Brandly360.com, wydawcy Raportu „Trendy Customer Experience. Rewolucja czy ewolucja doświadczeń Klienta?”
Brandly360.com to unikalne, kompleksowe rozwiązanie do zarządzania cyfrową półką (digital shelf). Mierzy m.in. obecność, widoczność i ceny produktów oraz działania promocyjne marki w sklepach internetowych, umożliwiając najbardziej efektywne pozycjonowanie wśród konkurencji. Naszym celem jest nieustanne dostarczanie klientom danych najwyższej jakości, które pomogą im podejmować właściwe decyzje biznesowe.