Pod koniec czerwca wspólnie z GetResponse wydaliśmy naszego pierwszego ebooka, poświęconego e-mail marketingowi w kontekście sklepu internetowego. Od tego czasu „E-mail marketing w sklepie internetowym” kupiło ponad 200 osób i cały czas zależy nam na tym, żeby zawarta w książce wartościowa wiedza trafiła do jak największej liczby sprzedawców internetowych. Dlatego przygotowaliśmy dla Was świąteczną niespodziankę!
Tylko do najbliższego poniedziałku, 17 grudnia (włącznie), „E-mail marketing w sklepie internetowym” będzie dostępny w wyjątkowej cenie – można go kupić za jedyne 9,90 zł!
Całość zawiera niemal 150 stron wartościowych informacji. Po lekturze naszego poradnika „E-mail marketing w sklepie internetowym” dowiesz się, jak:
- budować listę odbiorców;
- planować kreację newslettera;
- przeprowadzić segmentację bazy adresowej;
- dbać o wysoką dostarczalność;
- integrować działania e-mailowe z social media;
- reaktywować porzucone koszyki e-sklepu;
- sprawić, by jak najmniej osób opuszczało listę mailingową;
- wypełnić prawne obowiązki wobec GIODO.
Poznasz również wszystkie kluczowe pojęcia związane z e-mail marketingiem, a także – m.in. dzięki wywiadom z przedsiębiorcami – przekonasz się, o tym, że to jedna z najbardziej skutecznych metod promocji w przypadku sklepu internetowego.
Opinie o książce
Przy okazji zapraszamy do zapoznania się z opiniami na temat ebooka „E-mail marketing w sklepie internetowym”:
„Każdy kto zajmuje się sklepem internetowym w pewnym momencie staje przed problemem – co zrobić żeby moi klienci wrócili do mnie?
Teoretycznie jest to proste: wystarczy wysłać im email, w którym przekonamy ich do tego, że w naszym sklepie jest to co ich interesuje. Albo co za chwilę się znajdzie. Albo coś o czym nie wiedzą, że może ich zainteresować.
Z pomocą może przyjść lektura “E-mail marketing w sklepie internetowym”. Nie jest to pozycja dla super zaawansowanych właścicieli sklepów, co nie jest jednak zarzutem – informacje, które pojawiają się w książce są dobrze zaprezentowane, a co ważniejsze są często tak proste, że “doświadczony” sprzedawca może o nich zapomnieć.
Dużym plusem tej publikacji są jej autorzy – Maciej Ossowski, Krzysztof Bartnik i Piotr Krupa są praktykami, a doświadczenie Piotra i Maćka związanych z GetResponse (czyli zawodowo zajmujących się e-mail marketingiem) jest bezcenne.
Jeśli szukasz książki, która pozwoli Ci na uporządkowanie wiedzy na temat e-mail marketingu to zacznij właśnie od “E-mail marketing w sklepie internetowym”. Nie zawiedziesz się.”
– Artur Kurasiński, blog.kurasinski.com
—
Śmiało mogę polecić tego ebooka wszystkim, którzy wiedzą sporo o tematyce email marketingu a chcieliby poszerzyć swoją wiedzę o przykłady teoretyczno-praktyczne. Czekam z niecierpliwością na więcej case study dotyczących rodzimego rynku reklamy.
Ebook jednym zdaniem mogę opisać jako obowiązkowe vademecum każdego pasjonata szeroko pojętego ebiznesu.
Życzę dalszych książek tego typu…może zebrane artykuły z eKomercyjnie w formia poradników jak gdzie i co. Wszystko w jednym miejscu i zawsze pod ręką, nawet offline to byłoby TO.
Cena symboliczna, a cennej wiedzy nigdy nie za wiele.
Polecam.
– Adam—
Świetna publikacja, nie tylko dla początkujących. Z całą odpowiedzialnością polecam. To obowiązkowa lektura dla wszystkich, którzy stosują w swej pracy e-mail marketing i chcą zintensyfikować jego skuteczność.
– Grzegorz—
Jeszcze nie pisarz, a już krytyk – powiedział Brom, spluwając z pogardą.
„Zdrowie Aleksa księgowego”Nie chciałbym, aby ktokolwiek spluwał w moją stronę z pogardą! Dlatego jak ognia unikam recenzowania cudzej twórczości. W przypadku „E-mail marketing w sklepie internetowym” postanowiłem zrobić wyjątek. I to nawet pomimo tego, że znam autorów!
Zdecydowałem się, gdyż na jednym z forów branżowych przeczytałem bardzo niepochlebną wypowiedź na temat tego e-booka. Pan Wszystkowiedzący swój przydługi wywód podsumował „Wszystko to wiedziałem, robiłem i nic nie dawało. Szkoda kasy na wypociny pseudoekspertów”. Na marginesie szacunek za skromność dla tego Pana, bo patrząc na jego sklep nie wpadłbym jak rozległą posiada wiedzę.
Nagle poczułem się jak skończony głupiec, gdyż przed przeczytaniem nie wiedziałem wszystkiego. Ba, po przeczytaniu książki szybko wprowadziłem ponad 20 większych i mniejszych zmian w tym, co robiliśmy w zakresie e-mail marketingu w naszych sklepach, choć wcześniej miałem wrażenie, że ten sposób promocji działa całkiem dobrze.
Efekty było widać już przy pierwszym mailingu. Współczynnik otwarć skoczył o 47%, a przejść do sklepu o 34%. Zakładając, że 34% zysku z tego newslettera zawdzięczam zmianom wprowadzonym dzięki lekturze „E-mail marketing w sklepie internetowym” to mój wydatek zwrócił się już ponad 10 razy. Po pierwszej wysyłce!
Prowadząc księgarnię mam praktycznie darmowy dostęp do całej literatury fachowej. Czytam więc sporo książek „biznesowych”. Mogę Was zapewnić, że niewiele pozycji zaoferuje Wam tak wiele praktycznej wiedzy. Moja rada, lepiej przez tydzień jeździć brudnym samochodem i kupić tego e-booka, niż mieć czysty samochód i tracić zyski, które mógł Wam przynieść prawidłowo prowadzony e-mail marketing.
* Właścicieli innych księgarń internetowych proszę o uznanie tej recenzji za stronniczą i nie kupowanie, oraz nie stosowanie skutecznego e-mail marketingu w swoim biznesie.
– Marcin A. Dobkowski—
Bardzo dobra publikacja. Bardzo dobre praktyki i rady. Minusy to przykłady graficzne omawiane na jednym sklepie… rozumiem, że dany sklep ma wyłączność ;)
Polecam wszystkim i cieszę się, że właśnie w tym czasie ukazała się ta publikacja. Sporo wniosła do mojej obecnej wizji całego email marketingu. Ta zdobyta wiedza na pewno przełoży się na przyszłe zyski. Dziękuję za miłą i konkretną lekturę. Za kolejną z chęcią zapłacę 49,99 ;]
– Grzegorz