Marketing w wyszukiwarkach – raport Interaktywnie.com

Strategia marketingowa
Krzysztof Bartnik

Krzysztof Bartnik

CEO
imker.pl

Pozycjonowanie naturalne (SEO) i płatna reklama w wyszukiwarkach (SEM) to jedne z najczęściej stosowanych sposobów promocji sklepu internetowego. Zazwyczaj e-sprzedawcy zlecają te działania zewnętrznym podmiotom i interesują ich tylko efekty. Moim zdaniem warto przynajmniej w podstawowym zakresie wiedzieć, czym zajmują się firmy dbające o marketing naszego sklepu w wyszukiwarkach.

Świetnym sposobem na uzupełnienie swojej wiedzy z zakresu SEO/SEM będzie lektura opublikowanego kilka dni temu raportu „Marketing w wyszukiwarkach”, który opracowała redakcja serwisu Interaktywnie.com.

W przygotowanym materiale znajdziemy odpowiedzi na większość pytań, które pojawiają w momencie rozpoczynania współpracy z firmami/osobami zajmującymi się pozycjonowaniem i reklamami w wyszukiwarkach (od wyjaśnienia, kiedy takie działania mają sens, przez zarysowanie kosztów, aż do sposobów obliczania zwrotu z inwestycji w tę formę promocji).

Warto poświęcić swój czas na zapoznanie się z raportem (całość liczy 90 stron) i później spróbować wynegocjować niewielki rabat za brak konieczności żmudnej edukacji nowego klienta :-)

Pobierz raport „Marketing w wyszukiwarkach” »

Reklama

Pozycjonowanie sklepów internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
19.04.2022

Czy specjalny hosting WooCommerce ma sens?

Artur Pajkert

Artur Pajkert

Head of Marketing
cyberfolks.pl

Artykuł
22.02.2022

Sprzedaż online - e-sklep czy social media?

Adrianna Szałańska

Adrianna Szałańska

Social media & relations expert
cyberfolks.pl

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę