Magazyn eKomercyjnie Wydanie Specjalne – Dzień Darmowej Dostawy 2017 (podsumowanie i zaproszenie do tegorocznej akcji)

Marketing w e-commerce
Ekomercyjnie

Dawid Marut

Dzień Darmowej Dostawy 2017 jest już dawno za nami. Sklepy przygotowują się do nowej edycji. Lista sprzedawców się powiększa i każdego dnia na naszej stronie Dzień Darmowej Dostawy pojawiają się nowie sklepy, które dołączają do akcji.

Postanowiliśmy wraz z partnerami poprzedniej edycji stworzyć poradnik na temat tego, jak przygotować e-sklep na DDD2018. To prawie 150 stron czystej wiedzy. Przygotowane treści mają charakter edukacyjny, zawierają porady, dane liczbowe, analizy. Cały pdf liczy sobie 160 tysięcy znaków.

W środku poruszane są takie zagadnienia, jak: infrastruktura serwerowa, obsługa klienta, logistyka, opakowania, polityka cenowa, działania marketingowe, pozycjonowanie, automatyzacja procesów, doświadczenia klienta, płatności online i wiele, wiele innych.

Poniżej przedstawiamy listę artykułów oraz ich autorów:

  • Ponad 5 MLN produktów z darmową dostawą” – Krzysztof Bartnik
  • Dzień Darmowej Dostawy, sklepy pełne zamówień” – Karolina Bartnik-Kura, Shoper.pl
  • Delivery Automation – prostsza i tańsza logistyka” – Piotr Szymczak, Furgonetka.pl
  • Szybko dostarczona paczki a pozytywny customer experience. Jak odpowiednie przygotowanie paczek wspiera realizację celów biznesowych” – Lucyna Kozioł, GlobKurier.pl
  • Co każdy menedżer e-commerce powinien wiedzieć o chmurze w okresie spodziewanego wzrostu sprzedaży?” – Maciej Kuźniar, Oktawave
  • Płatności za pobraniem vs. płatności online” – Iga Mrowińska, Przelewy24.pl
  • 10 najważniejszych typów opakowań dla branży e-commerce w 2019 roku” – Łukasz Fryda, Rajapack Polska
  • Rozwój e-commerce w Polsce napędza rozwój usług logistycznych” – Łukasz Jankowski, Paczka w RUCHu
  • Przepis na sukces w e-commerce” – Karolina Bartnik-Kura, Shoper.pl
  • W jaki sposób zwiększyć liczbę transakcji w sklepie internetowym podczas gorących okresów sprzedażowych?” Aleksandra Batko, Sky-Shop.pl
  • Jak SMS wspiera e-commerce” – Andrzej Ogonowski, SMSAPI
  • 10 kroków do optymalizacji Twojego sklepu w Google” – zespół TOPONLINE
  • Oszczędzaj, mądrze dobierając narzędzia” – Marcin Woźniak, Unified Factory
  • Black Friday i inne „święta niskich cen”, a rzeczywistość. Jak je celebrować, żeby zarobić?” – Marta Komar, Dealavo
  • 7 Sprawdzonych sposobów na bezpieczne transakcje internetowe” – Andrzej Chechliński, Bank BGŻ BNP Paribas
  • Jak kupić, zaoszczędzić i nie zwariować” – Paulina Wawrzyczek

Reklama

Pozycjonowanie stron internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
18.12.2023

Jak niebanalnie prezentować produkty e-commerce w social mediach?

Maciej Sowa

Maciej Sowa

Specjalista ds. marketingu
agencjakuznia.pl

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę