Fanpage Dzień Darmowej Dostawy (ponad 6500 fanów) jest do dyspozycji wszystkich sklepów!

Strategia marketingowa
Krzysztof Bartnik

Krzysztof Bartnik

CEO
imker.pl

Powoli rozpoczynamy przygotowania do trzeciej edycji Dnia Darmowej Dostawy – akcji organizowanej przez eKomercyjnie.pl, która łączy polską branżę e-handlu i promuje zakupy w sieci wśród potencjalnych klientów sklepów internetowych. Podczas dwóch poprzednich wydarzeń zgromadziliśmy na Facebooku ponad 6500 fanów i do dzisiaj skutecznie nie wykorzystywaliśmy tego potencjału reklamowego dla sklepów. Czas to zmienić, dlatego zapraszamy wszystkie sklepy internetowe do korzystania z możliwości promocji na fanpage Dzień Darmowej Dostawy na Facebooku!

Promocja jest całkowicie darmowa dla sklepów (nie inaczej!), ważne jest spełnienie tylko trzech prostych warunków:

  1. Organizacja w sklepie promocji polegającej na darmowej dostawie przesyłek do klientów. Promocja powinna być oczywiście atrakcyjna (nie standardowy brak kosztów po przekroczeniu określonej kwoty) i najlepiej, jak nie będzie w niej ograniczenia kwotowego oraz sposobu płatności.
     
  2. Przesłać e-mail informujący o sklepie i czasie trwania promocji na adres: redakcja@ekomercyjnie.pl, w temacie e-maila wpisując: Fanpage DDD – nazwa sklepu. Jeżeli w akcji obowiązuje jakieś ograniczenie (minimalna kwota zamówienia lub określony sposób płatności), to koniecznie napiszcie to w treści e-maila.
     
  3. Dać nam czas na reakcję (najlepiej przynajmniej 48 godzin przed rozpoczęciem promocji).

Jeżeli spełnicie powyższe warunki, to opublikujemy informację o Waszej promocji na łamach fanpage Dzień Darmowej Dostawy, co powinno skierować do Waszego sklepu zainteresowanych użytkowników. Później już tylko od Was zależy, czy przekonwertujecie ich w zadowolonych Klientów, a liczymy na to, że tak! :)

Drobne zastrzeżenie: będziemy przeglądać ofertę sklepu w poszukiwaniu danych firmowych i regulaminu. Jeżeli ich nie znajdziemy, to możemy z przykrością odmówić Wam promocji na fanpage.

WAŻNE: Tutaj NIE chodzi o zgłoszenia do kolejnego Dnia Darmowej Dostawy. Sklepy do akcji będziemy zbierać później. Tutaj chodzi wyłącznie o informowanie na fanpage’u DDD o aktualnych promocjach na darmową dostawę w Waszych sklepach.

Reklama

Pozycjonowanie stron internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
23.11.2022

Recykling treści – praktyczne zalecenia i przykłady

Jan Kinal

Jan Kinal

CEO
setugo.pl

Artykuł
21.11.2022

Black Friday nie musi być black. Jak się do niego dobrze przygotować?

Magdalena Hajduga

Magdalena Hajduga

Head of Business Development
Apaczka.pl

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę