Ponad 130 stron na temat email marketingu, obszerna teoria i praktyka w formie mini-wykładów dla każdego – tak najkrócej można opisać książkę “E-mail marketing. 10 wykładów o skutecznej promocji w sieci” napisaną przez ekspertów GetResponse i wydaną przez wydawnictwo Helion.
Eksperci z GetResponse, największego w Polsce dostawcy usług email marketingowych, opublikowali w wydawnictwie Helion książkę poświęconą najpopularniejszym zagadnieniom z zakresu email marketingu –“E-mail marketing. 10 wykładów o skutecznej promocji w sieci”. Jest to kompendium wiedzy, które w dziesięciu mini-wykładach wprowadza czytelnika w świat marketingu opartego na wiadomościach email oraz pozwala zgłębić jego tajniki i zwiększyć poziom zaawansowania prowadzonych kampanii.
Książka dedykowana jest zarówno marketerom i przedsiębiorcom rozpoczynającym prowadzenie kampanii email marketingowych oraz tym, którzy chcą pogłębić zdobytą już wiedzę i doświadczenie lub szukają inspiracji do zwiększenia efektywności prowadzonych działań.
Z lektury książki można dowiedzieć się m.in. jak:
- budować listę odbiorców
- poprawnie planować kreacje newslettera
- planować strategię i dobierać narzędzia
- mierzyć efektywność prowadzonych działań
- dbać o wysoką dostarczalność wysyłanych mailingów
- stosować segmentację odbiorców
- integrować prowadzone kampanie z social media
- planować działania email marketingowe na urządzenia mobilne
Autorami książki są Maciej Ossowski i Piotr Krupa, którzy dzielą się w publikacji doświadczeniami oraz tym czego nauczyli się o email marketingu przez ostatnie lata pracy w GetResponse.
Książka kosztuje 34,90 zł i jest dostępna w formie ebooka oraz wersji papierowej. Można ją kupić w księgarni internetowej wydawnictwa Helion – http://helion.pl/ksiazki/e-mail-marketing-10-wykladow-o-skutecznej-promocji-w-sieci-piotr-krupa-maciej-ossowski,emailm.htm.