Choć do końca zapisów jeszcze dwa tygodnie, już ponad 1200 sklepów zgłosiło się do akcji i zostało zaakceptowanych przez organizatora. Tegoroczny Dzień Darmowej Dostawy, organizowany po raz czwarty przez serwis eKomercyjnie.pl, odbędzie się 2 grudnia 2013. W tym roku przypada on na ten sam dzień co Cyber Monday w Stanach Zjednoczonych!
Dzień Darmowej Dostawy odbędzie się w poniedziałek 2 grudnia 2013. W tym dniu w godzinach od 00:01 do 23:59 będzie można zrobić zakupy online szybko, wygodnie i bez ponoszenia kosztów przesyłki. W ciągu niespełna czterech tygodni od uruchomienia zapisów zweryfikowanych jest już ponad 1000 sklepów internetowych, które wezmą udział w akcji. Zapisy potrwają jeszcze do 30 listopada br. Na oficjalnej stronie www.dziendarmowejdostawy.pl można na bieżąco zapoznawać się z listą sklepów, które przyłączają się do akcji.
– Dzięki tak dużemu zainteresowaniu naszą akcją już dziś klienci mogą przeglądać oferty 1000 sklepów. Mają czas, aby spokojnie wybrać interesujące ich produkty, które zamówione 2 grudnia zostaną dostarczone za darmo – mówi Krzysztof Bartnik, pomysłodawca i organizator akcji. Dodaje także, że akcja Dzień Darmowej Dostawy to dobra okazja dla e-biznesów do promowania marki oraz zapoznania klientów ze swymi produktami. – Warto wykorzystać to internetowe święto do pozyskania nowych lojalnych klientów – podsumowuje Krzysztof Bartnik.
Link do formularza rejestracyjnego dla sklepów »
Cyber Monday 2013 w USA także 2 grudnia 2013
W tym roku Dzień Darmowej Dostawy w Polsce przypada tego samego dnia co Cyber Monday w Stanach Zjednoczonych. Cyber Monday to pierwszy poniedziałek po Święcie Dziękczynienia. Jest to internetowa kontynuacja Black Friday, kiedy to tradycyjne sklepy oferują duże obniżki cen. Z kolei w poniedziałek po czarnym piątku sklepy internetowe zachęcają klientów do tańszych zakupów proponując duże rabaty.
Handel w Internecie to jedna z najszybciej rosnących branż
Jak wynika z najnowszego raportu B2C Ecommerce, opublikowanego przez Ecommerce Europe – europejską organizację sprzedawców internetowych, e-commerce w Europie rozwija się dynamicznie. Przychody ze sprzedanych dóbr i usług online wzrosły o 19%, osiągając wartość 311,6 mld euro w 2012 roku. 28 państw członkowskich (w tym Chorwacja, która przystąpiła do UE 1 lipca 2013 roku) osiągnęły razem 276,5 mld euro, czyli 88,7% całkowitej sprzedaży online w Europie, co stanowi wzrost o 18,1% w porównaniu do 2011 roku.
Europejska branża e-commerce jest wyraźnie zdominowana przez trzy wiodące kraje: Wielką Brytanię (96 mld euro), Niemcy (50 mld euro) i Francję (45 mld euro). 191 mld euro, wypracowane razem przez te trzy kraje, reprezentuje 61% całkowitego handlu w Internecie w sektorze B2C w Europie i 69% w 28 państwach członkowskich. Polska należy do grupy państw, w których najszybciej wzrasta udział handlu elektronicznego w handlu ogólnie.
Więcej informacji: E-commerce w Europie osiągnął wartość 312 mld euro w 2012 roku [infografika] »
Jak wyglądał Dzień Darmowej Dostawy 2012 w sklepach?
Jak wynika z danych podsumowujących zeszłoroczną akcję 91% sklepów zauważyło większy ruch na swoich stronach w porównaniu do listopada. 20% sprzedawców stwierdziło, że ruch w sklepach wzrósł w przedziale od 100 do 300%, z kolei 9% zanotowało 500% wzrost oglądalności. W zakresie liczby zamówień w zestawieniu ze średnią z listopada, 80% handlowców potwierdziło ich zwiększoną liczbę. 24% sklepów poinformowało o wzroście sprzedaży o więcej niż 200%, a 32% zauważyło wzrost w przedziale 30-200%. 43% sprzedawców stwierdziło, iż wartość zamówienia złożona podczas DDD 2012 była na takim samym poziomie jak podczas normalnej sprzedaży, natomiast 5% odnotowało wzrost średniej wartości zamówienia. Ważne jest także, że 40% badanych sklepów ujawniło, iż liczba zupełnie nowych klientów przekroczyła 50%.
Pełny raport na temat Dnia Darmowej Dostawy 2012 dostępny jest na stronie: Szesnasty numer magazynu eKomercyjnie.pl, poświęcony DDD 2012 – zapraszamy do lektury! »
Partnerzy DDD 2013
Partnerami PREMIUM Dnia Darmowej Dostawy są firmy: ING Bank Śląski, platforma wysyłkowa SendIT.pl, operator szybkich płatności Przelewy24.pl, serwis z kodami rabatowymi KodyRabatowe.pl oraz firma kurierska Siódemka Przesyłki Expresowe.
Partnerami akcji są: platforma iStore.pl, Furgonetka.pl, Shoper.pl, RAJAPACK, Shoplo.com, Transferuj.pl, Ebexo.pl, Ceneo.pl, Comarch ERP E-sklep, eEngine.pl, FatPak wypełniacze przesyłek i GetResponse.
Rolę partnerów medialnych pełnią: Grupa O2, HotMoney.pl, kurierem.pl, eKomercyjnie.pl, JakKupować.pl, ZnajdzPrezent.pl, brand24 Monitoring Internetu, wszystko.pl oraz AFILIANT.
Źródło: informacja prasowa