Dzień Darmowej Dostawy po raz jedenasty!

Marketing w e-commerce
Krzysztof Bartnik

Krzysztof Bartnik

CEO
imker.pl

To naprawdę szalony rok dla całej branży ecommerce. Liczby pokazują, że tylko w 2020 roku cała branża wykonała skok prognozowany na najbliższe 5 lat. Szalone tempo!

Codzienna praca takich sprzedawców jak Ty pokazuje jednak, że „w tym szaleństwie jest metoda” i profesjonalne e-sklepy mają się dobrze.

Dlaczego zatem nie przycisnąć tematu i nie zachęcić jeszcze większej liczby osób do robienia zakupów w Internecie?

Właśnie w tym celu powstała (i co roku jest organizowana) akcja Dzień Darmowej Dostawy.

Jako jej organizator, zapraszam Ciebie i Twój sklep – uczestników poprzednich edycji – do szybkiego zgłoszenia na uruchomionej niedawno nowej stronie DDD2020. W tym roku odbędzie się 10 grudnia.

Każdy dzień uczestnictwa w akcji to dodatkowe, darmowe przejścia do Twojego sklepu internetowego. Dołącz do innych Sprzedawców i wspólnie promujmy zakupy online również w 2020 roku!

Reklama

Pozycjonowanie stron internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
21.08.2023

Komunikacja kryzysowa marki w e-commerce. 5 kroków, jak przygotować się na kryzys

Adrian Burtan

Adrian Burtan

Specjalista ds. marketingu treści i PR
wszystko.pl

Artykuł
14.08.2023

Promocje w e-commerce: jak monitorować i analizować skuteczność działań promocyjnych?

Robert Walkowski

Robert Walkowski

Digital Marketing Specialist
brandly360.com

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę