Dzień Darmowej Dostawy po raz jedenasty!

Strategia marketingowa
Krzysztof Bartnik

Krzysztof Bartnik

CEO
imker.pl

To naprawdę szalony rok dla całej branży ecommerce. Liczby pokazują, że tylko w 2020 roku cała branża wykonała skok prognozowany na najbliższe 5 lat. Szalone tempo!

Codzienna praca takich sprzedawców jak Ty pokazuje jednak, że „w tym szaleństwie jest metoda” i profesjonalne e-sklepy mają się dobrze.

Dlaczego zatem nie przycisnąć tematu i nie zachęcić jeszcze większej liczby osób do robienia zakupów w Internecie?

Właśnie w tym celu powstała (i co roku jest organizowana) akcja Dzień Darmowej Dostawy.

Jako jej organizator, zapraszam Ciebie i Twój sklep – uczestników poprzednich edycji – do szybkiego zgłoszenia na uruchomionej niedawno nowej stronie DDD2020. W tym roku odbędzie się 10 grudnia.

Każdy dzień uczestnictwa w akcji to dodatkowe, darmowe przejścia do Twojego sklepu internetowego. Dołącz do innych Sprzedawców i wspólnie promujmy zakupy online również w 2020 roku!

Reklama

Pozycjonowanie stron internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
23.11.2022

Recykling treści – praktyczne zalecenia i przykłady

Jan Kinal

Jan Kinal

CEO
setugo.pl

Artykuł
21.11.2022

Black Friday nie musi być black. Jak się do niego dobrze przygotować?

Magdalena Hajduga

Magdalena Hajduga

Head of Business Development
Apaczka.pl

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę