Spółka DreamCommerce S.A. otrzymała Godło Programu “Firma Przyjazna Klientowi”. We wrześniu 2012 roku firma DreamCommerce S.A., dostawca oprogramowania Shoper, została wyróżniona w programie certyfikacyjnym organizowanym przez Fundację Obserwatorium Zarządzania, która zajmuje się m.in. badaniami i doradztwem w obszarze e-biznesu.
Program Firma Przyjazna Klientowi to kilkutygodniowy audyt, który sprawdza poziom jakości obsługi klienta. W przypadku DreamCommerce S.A. oceniana była praca Biura Obsługi Klienta, sprawdzany był również ogólny poziom zadowolenia użytkowników z kontaktu z BOK Shoper a także jakość obsługi w poszczególnych kanałach komunikacji (badanie Mystery Calling). Sprawdzane było również prawdopodobieństwo rekomendowania oprogramowania Shoper innym.
„Otrzymane Godło Firma Przyjazna Klientowi jest dla nas bardzo cennym wyróżnieniem, tym ważniejszym, że przyznanym nam dzięki opiniom naszych klientów. Od początku działalności stawiamy na profesjonalną obsługę klienta na każdym etapie współpracy – przyznana nagroda potwierdza słuszność dotychczasowej strategii relacji z klientami a jednocześnie jest dla nowych klientów gwarancją najwyższego poziomu obsługi. To także motywacja dla nas do usprawnień w tym obszarze zgodnie z oczekiwaniami klientów.” – mówi Krzysztof Krawczyk, Prezes DreamCommerce S.A.
DreamCommerce S.A., w celu zwiększenia satysfakcji klientów z profesjonalnej obsługi, udostępnia także swoim użytkownikom specjalistyczną platformę sugestie.shoper.pl, za pomocą której mogą zgłaszać opinie oraz sugestie dotyczące oprogramowania. Dzięki temu Shoper rozwija się w odpowiedzi na oczekiwania klientów. Aktualnie na oprogramowaniu Shoper działa ponad 7000 sklepów internetowych. Wysoka jakość obsługi relacji z użytkownikami to jedno z najważniejszych kryteriów wyboru właśnie oprogramowania Shoper.
Źródło: Shoper.pl