Dlaczego powinieneś zatrudniać agencję i konsultantów (do wszystkiego, co możesz)

Marketing w e-commerce
Krzysztof Bartnik

Krzysztof Bartnik

CEO
imker.pl

Rand Fishkin, który rozwija usługę SparkToro (a wcześniej był założycielem Moz) przedstawił pod koniec października ciekawe podejście do roli agencji i konsultantów w biznesie: Why You Should Hire Agencies & Consultants (for everything you can) »

Gdy tworzył swoją pierwszą firmę był zwolennikiem tworzenia zespołów do wszystkich zadań wewnątrz organizacji i zatrudniał, zatrudniał… Teraz rekomenduje inne spojrzenie i wynajmowanie agencji i konsultantów do zadań, które nie są esencją danego biznesu.

W swoim artykule przedstawia plusy i minusy zatrudniania osób z zewnątrz do wykonania określonych czynności. Wychodzi na to, że takie podejście jest lepsze, zwinniejsze skuteczniejsze, ale jednak może budzić obawy pracowników (inna sprawa, czy słuszne).

Sam od jakiegoś czasu jestem mocnym zwolennikiem tego podejścia w IMKER. Skupiamy się na tym, co robimy najlepiej (zaplecze ecommerce dla twórców), a do zadań w stylu nowa identyfikacja graficzna, projekty stron sprzedażowych, reklamy, czy analizy wyników kampanii zwyczajnie zatrudniamy fachowców.

Przeczytaj artykuł i pomyśl, czy na co dzień Twój zespół zajmuje się tym, co umie najlepiej, czy jednak na siłę (dzięki Tobie!) ludzie robią nie to, co powinni…

Reklama

Pozycjonowanie stron internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
21.03.2023

Najlepsze przykłady skutecznych promocji dla e-commerce

Katarzyna Golubińska

Katarzyna Golubińska

Co-marketing & Partnerships Manager
voucherify.io

Artykuł
20.03.2023

Jak zaprojektować atrakcyjny i skuteczny program lojalnościowy?

Michał Sędzielewski

Michał Sędzielewski

CMO, Co-founder
voucherify.io

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę