Zarabiaj z PayLane

Ekomercyjnie

Informacja prasowa

PayLane.pl, dostawca płatności online dla e-biznesu, przygotował projekt dzięki któremu zarobić nawet 25% dochodu firmy lub jednorazowo do 300 EUR. Zdając sobie sprawę, że prowadzenie e­biznesu opiera się na kooperacji wielu firm, PayLane stworzyło: Program Partnerski i Program Polecający. Oba programy zapewniają korzyści obu stronom i opierają się na tej samej zasadzie – wystarczy polecić PayLane swojemu znajomemu, nawet jeśli samemu nie jest się ich klientem.

W takim razie na czym polega różnica?

Program Partnerski gwarantuje 25% dochodu, który PayLane uzyskuje od poleconego klienta – za każdą transakcję, przez cały czas trwania umowy. Innymi słowy, im więcej płatności polecony sprzedawca procesuje, czy jest to 100 czy 1.000.000 EUR, tym więcej można zarobić. Natomiast Program Polecający wynagradza zarówno polecającego jak i poleconego – obie strony mogą otrzymać jednorazowo nawet €300. Nie ma żadnego limitu nałożonego na polecającego, więc PayLane płaci za każdego nowego klienta.

„Decyzję o współpracy z nową firmą często podejmujemy po konsultacji ze znajomymi lub zaprzyjaźnionymi biznesami. Program Partnerski i Polecający opierają się właśnie na takim mechanizmie. Jest to typowa sytuacja win-win – gdy firma zostanie klientem PayLane, zyskują dwie strony: partner oraz PayLane” – mówi Ula Lachowicz Brand Manager PayLane.

PayLane deklaruje pomoc przy promowaniu swoich usług i oferuje dedykowane materiały graficzne i stosowne teksty. Udział w obydwu programach jest dostępny dla każdego i może odbywać się jednocześnie.

Źródło: PayLane.pl

Reklama

Pozycjonowanie sklepów internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
18.05.2022

ROI, ROAS… czas na ROR w Twoim e-commerce!

Marcelina Lipska

Marcelina Lipska

CEO, Digital Marketing Consultant & Strategist
f1brand.pl

Artykuł
04.05.2022

50 błędów w SEO — sprawdź, czy ich nie popełniasz!

Adam Przybyłowicz

Adam Przybyłowicz

SEO Copywriter
toponline.pl

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę