Zaproszenie na konferencję E-handel 2011 + zniżka dla Czytelników eKomercyjnie.pl

Krzysztof Bartnik

Krzysztof Bartnik

CEO
imker.pl

W dniach 7-8 czerwca 2011 r., w siedzibie redakcji „Rzeczpospolita” odbędzie się konferencja E-HANDEL 2011. Jak zwiększyć sprzedaż przy wykorzystaniu Internetu?. Konferencja ma na celu przedstawienie szans i zagrożeń płynących z nowoczesnych kanałów sprzedaży. Omówione zostaną w teorii i praktyce zagadnienia związane z budową sprzedaży on-line bez niszczenia własnej sieci dystrybucji oraz odpowiedzią na pytanie jak uzyskać synergię pomiędzy kanałami sprzedaży.

Prelegenci to w większości praktycy – liderzy rynku , którzy podzielą się własnymi doświadczeniami z wdrażania elektronicznej sprzedaży w tym prezentacje case study takich firm jak: AB SA., Apteo.pl, Answear.com, Allmiral, Empik.com, Internetowy Dom Handlowy, Intymna.pl, mBank, Mix Electronics, Triada, Militaria.pl, Tchibo.pl.

W programie konferencji m.in.:

  • Analiza rynku eCommerce, szans i zagrożeń
  • Strategia budowy wielokanałowego eCommerce
  • Najbardziej skuteczne narzędzia marketingowe w ocenie właścicieli sklepów
  • Kluczowe aspekty techniczne budowy sklepu internetowego
  • Badanie i optymalizacja kluczowych wskaźników biznesowych
  • Najtrudniejsze pytania w eCommerce i odpowiedzi na nie
  • Trendy, czyli jak wyprzedzić konkurencję
  • Mobilna komunikacja i płatność przez Internet
  • Inspiracje z różnych branż – jak wykorzystać w pełni możliwości Internetu
  • Każdy kto odwiedzi konferencję dowie się:
  • Jak zbudować sprzedaż on-line bez niszczenia własnej sieci dystrybucji.
  • Jak uzyskać synergię pomiędzy kanałami sprzedaży.
  • Jak pogodzić marketing, sprzedaż, obsługę klienta i IT w projekcie eCommerce.
  • Jak ustrzec się błędów, które doprowadziły do porażek projektów handlowych w Sieci.
  • W co zainwestować by przegonić konkurencję.

Udział w konferencji jest płatny, jednak dzisiaj i jutro masz szansę na obniżenie kosztów uczestnictwa. Wystarczy, że podasz hasło „eKomercyjnie” w formularzu rejestracji, a otrzymasz specjalną cenę udziału, tj. 600 zł netto / os. + 23% VAT (normalnie byłoby to 699 zł netto). Zniżka obowiązuje do 20 maja, więc musisz podjąć szybką decyzję. Sam najprawdopodobniej będę na miejscu, dlatego spodziewajcie się relacji z tego wydarzenia.

Reklama

Pozycjonowanie stron internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
07.12.2022

6 największych pułapek analizy zachowań klientów i jak w nie nie wpaść

Kamila Kotowska

Kamila Kotowska

Head of marketing
cux.io

Artykuł
06.12.2022

Marketplace bez prowizji. wszystko.pl – platforma „charytatywna” czy celowy kierunek pod prąd?

Adrian Burtan

Adrian Burtan

Specjalista ds. marketingu treści i PR
wszystko.pl

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę