Spółka VIWA Entertainment Poland razem z eKomercyjnie.pl zapraszają na pierwszą debatę sklepów internetowych w Koszalinie, która odbędzie się 14 marca tj. w czwartek o godzinie 11.00 w trakcie Targów Pracy organizowanych przez Biuro Karier Politechniki Koszalińskiej (partnera debaty). Poniżej oficjalne zaproszenie organizatora.
W Polsce według szacunków mamy 12 tys. sklepów internetowych, a wartość całego rynku przekracza 20 mld zł. Wartości tego segmentu gospodarki wzrosła w stosunku do roku ubiegłego o 24% co sprawia, że jest najszybciej rozwijającą się branżą w Polsce. Na zakupy w sieci średnio wydajemy 242,29 zł, co łącznie daje nam około 5,6 mld euro na zakupy w Internecie.
W Koszalinie mamy kilkanaście sklepów internetowych, które z roku na rok zwiększają swoje zatrudnienie (niektóre nawet o 200%) i zyski. Towarzyszy im ciągły rozwój. To olbrzymi potencjał, który tkwi w Koszalinie i często jest niedostrzegany. E-commerce to szansa na rozwój poszczególnych regionów.
Chcemy odkryć tajemnice ich sukcesu. Kim są i co myślą właściciele sklepów internetowych w Koszalinie? Przyjdź na pierwszą w debatę o e-biznesie i dowiedz się ile można zarobić na e-commerce!
1) Czas i miejsce debaty?
Debata zorganizowana zostanie 14 marca tj. w środę o godzinie 11.00 w trakcie Targów Pracy organizowanych przez Biuro Karier Politechniki Koszalińskiej, które jest partnerem debaty. Debata odbędzie się w głównym gmachu Politechniki Koszalińskiej przy ul. Śniadeckich.
2) Goście zaproszeni do udziału w debacie?
- North.pl działa jest liderem na rynku koszalińskim w dostarczaniu części zamiennych do sprzętu RTV i AGD.
- Level77.pl to jedyny w Polsce oficjalny dystrybutor odzieży, akcesoriów i gadżetów związanych z grami komputerowymi.
- DenimKing.pl – prowadzi największy na Pomorzu Środkowym outlet z odzieżą marek Wrangler, Lee,Tommy Hillfiger
- NiebieskaLazienka.pl to jeden z czołowych sklepów internetowych w branży armatury sanitarnej
3) Bloki tematyczne, o których będziemy rozmawiali:
- Początki e-commerce w Koszalinie.
- Jaką wybrać platformę sprzedaży online: własną czy gotową.
- Jak promować sklep internetowy?
- Sprzedaż za pomocą Facebooka. Prawda czy fałsz? Czyli social media w e-commerce.
Moderatorem dyskusji będzie Michał Mętlewicz z VIWA Entertainment Poland sp. z o.o.
Zapraszamy!
Poniżej plakat promujący imprezę: