Udało mi zdobyć dodatkowy egzemplarz książki Delivering Happiness, która traktuje o tym, jak amerykański sklep internetowy Zappos.com doszedł do 1 miliarda USD przychodów rocznie po dziesięciu latach działalności. Zapraszam zatem do kolejnego konkursu!
Co trzeba zrobić, aby otrzymać książkę Delivering Happiness (tym razem w twardej oprawie)?
Musisz zadać redakcji eKomercyjnie.pl pytanie na temat ecommerce, na które chcesz otrzymać kompleksową odpowiedź.
Może tutaj chodzić konkretnie o sklepy internetowe, może też chodzić o rynek ogólnie – wszystko zależy od Was, macie dużą swobodę. Z pytań utworzymy serię wpisów Q&A, także oprócz szansy na wygranie książki powinniście również otrzymać fachowe odpowiedzi:)
Pytania wpisujcie albo w komentarzach do tego postu (nie zapomnijcie podać adresu e-mail) lub wysyłajcie bezpośrednio do mnie na adres krzysztof.bartnik@ekomercyjnie.pl (w temacie wpisując „Pytania ecommerce”).
Na zgłoszenia czekamy do soboty. W niedzielę wybierzemy zwycięzcę konkursu (im ciekawsze pytania, tym większa szansa na nagrodę, choć pod uwagę bierzemy też ilość).
Delivering Happiness czeka!