Zadaj pytanie na temat eCommerce, wygraj Delivering Happiness

Krzysztof Bartnik

Krzysztof Bartnik

CEO
imker.pl

Udało mi zdobyć dodatkowy egzemplarz książki Delivering Happiness, która traktuje o tym, jak amerykański sklep internetowy Zappos.com doszedł do 1 miliarda USD przychodów rocznie po dziesięciu latach działalności. Zapraszam zatem do kolejnego konkursu!

Co trzeba zrobić, aby otrzymać książkę Delivering Happiness (tym razem w twardej oprawie)?

Musisz zadać redakcji eKomercyjnie.pl pytanie na temat ecommerce, na które chcesz otrzymać kompleksową odpowiedź.

Może tutaj chodzić konkretnie o sklepy internetowe, może też chodzić o rynek ogólnie – wszystko zależy od Was, macie dużą swobodę. Z pytań utworzymy serię wpisów Q&A, także oprócz szansy na wygranie książki powinniście również otrzymać fachowe odpowiedzi:)

Pytania wpisujcie albo w komentarzach do tego postu (nie zapomnijcie podać adresu e-mail) lub wysyłajcie bezpośrednio do mnie na adres krzysztof.bartnik@ekomercyjnie.pl (w temacie wpisując „Pytania ecommerce”).

Na zgłoszenia czekamy do soboty. W niedzielę wybierzemy zwycięzcę konkursu (im ciekawsze pytania, tym większa szansa na nagrodę, choć pod uwagę bierzemy też ilość).

Delivering Happiness czeka!

Reklama

Pozycjonowanie stron internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
27.09.2023

Monitoring marki w e-commerce: jak śledzić i analizować opinie klientów o Twojej marce?

Robert Walkowski

Robert Walkowski

Digital Marketing Specialist
brandly360.com

Artykuł
25.09.2023

Nagrania wizyt. Jak czytać dane o zachowaniach?

Kamila Kotowska

Kamila Kotowska

Head of marketing
cux.io

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę