Już za 10 dni, 22 października w Zabrzu odbędzie się kolejne spotkanie dla branży e-commerce. To prawdopodobnie ostatnia impreza z cyklu ShopCamp w tym roku, dlatego warto bliżej przyjrzeć się temu, co organizatorzy przygotowują dla uczestników.
ShopCamp rozpocznie się o 12:00… 320 metrów pod ziemią, w zabytkowej Kopalni Guido. Za organizację imprezy odpowiedzialna jest Fundacja Polak 2.0, partnerem merytorycznym został NetArch (dostawca platformy e-commerce AtomStore), zaś rola mecenasa przypadła firmie Przelewy24.pl.
Oto jak przedstawia się agenda ShopCampu w Zabrzu:
- 12:00 – Adam Zygadlewicz, Fundacja Polak 2.0: “Inicjatywa Fundacji Polak 2.0- Targi e-Handlu”
- 12:05 – Łukasz Plutecki, Netarch: “Kilka słów o NetArch”
- 12:10 – Tomasz Tybon, Dreamcommerce: “SaaS- Dwie strony medalu”
- 12:40 – Jakub Stróżyński, TuszMarkt: “Automatyzacja procesów w sklepie”
- 13:10 – Łukasz Kozłowski, PRESTO: “Dropshipping”
- 13:40 – Norbert Trudziński, NeoSport: “NeoSport.pl”
- 14:10 – Magda Górak, Profeina: “PR sklepów internetowych”
- 14:40 – Maciej Pieńko, Motoricus: “Organiczne tworzenie marki”
- 15:10 – Łukasz Plutecki, NetArch: “Social commerce ad.2005”
- 15:40 ShopCamp ARENA: 5-minutowe, otwarte prezentacje ciekawych projektów i inicjatyw
Aby pojawić się na ShopCampie potrzebne jest wypełnienie formularza rejestracyjnego (to jedyny warunek, impreza jest standardowo bezpłatna dla wszystkich uczestników).
Zapraszam!