Wyniki konkursu Trejdoo.com i eKomercyjnie.pl – książkowo-ebookowe zestawy wiedzy wygrali…

Krzysztof Bartnik

Krzysztof Bartnik

CEO
imker.pl

Dziękujemy naszym Czytelnikom za udział w konkursie organizowanym wspólnie z platformą wymiany walut Trejdoo.com. Nagrodami w konkursie były trzy atrakcyjne zestawy wiedzy dla osób zajmujących się e-biznesem, tj. książka „E-wangeliści. Ucz się od najlepszych twórców polskiego internetu” oraz nasz ebook „E-mail marketing w sklepie internetowym”. Poniżej znajdziecie listę nagrodzonych odpowiedzi!

Informacje o Trejdoo.com

Sponsorem konkursu jest Trejdoo.com, platforma wymiany walut, która pozwala na zawieranie transakcji między użytkownikami (to oni określają kurs wymiany). W ten sposób unikają oni kosztów tzw. spreadu. Trejdoo, jako jedyny serwis pozwala także na wymianę walut po aktualnym kursie rynkowym. Dodatkowo, umożliwia on zakładanie rachunków powierniczych ESCROW, gwarantujących bezpieczeństwo transakcji handlowych.

Niedawno Trejdoo.com uruchomiło Program Partnerski. Dzięki niemu każdy może zarabiać na transakcjach dokonywanych przez osoby, którym polecił platformę. Więcej informacji na temat Programu Partnerskiego znajdziesz TUTAJ.

Aby wziąć udział w konkursie konieczna była odpowiedź na dwa pytania:

Zadanie konkursowe

Aby wziąć udział w konkursie należy odpowiedzieć na dwa proste pytania:

  1. Uczestnik programu partnerskiego Trejdoo otrzymuje prowizję od każdej transakcji dokonanej przez osobę poleconą. Ile procent wynosi ta prowizja?
  2. Załóżmy, że co miesiąc kupujesz towar za granicą za 10 tys. euro. W banku kosztuje cię to 41,8 tys. zł, a na Trejdoo 40,8 tys. W skali roku oszczędzasz zatem 12 tys. zł. Na co przeznaczysz te pieniądze, aby ulepszyć funkcjonowanie sklepu? Uzasadnij odpowiedź w 1-2 zdaniach.

Nagrodzona odpowiedź #1

Pytanie 1: 20% brutto
Pytanie 2: Pieniądze przeznaczyłbym na rozwój strony sklepu (ulepszenie funkcjonalności, inteligentne wyszukiwanie), aby ułatwić klientom sklepu szybkie odnalezienie tego, czego szukają a nawet tego, czego nie szukają.

j…i@o2.pl

Nagrodzona odpowiedź #2

1. Prowizja ta wynosi 20% (przez 6 m-cy)

2. Tysiąc przeznaczyłabym dla siebie, w ramach pogratulowania sobie sprytnego ruchu dołączenia do Trejdoo, a także by zagłuszyć chęć zachowania owych 12 tysięcy pomiędzy sprężynami wersalki.

Tysiąc przeznaczyłabym na upragniony przez pracowników cudowny ekspres do kawy – tak, aby mogli łatwiej przetrwać potworne poniedziałki (po weekendowych szaleństwach e-zakupowych obywateli Polski).

Dziesięć tysięcy zainwestowałabym w upgrade mojego systemu sklepowego do nowszej wersji, jeszcze jedną linię telefoniczną, a przede wszystkim na kampanie Facebook oraz Google Adwords, ponieważ uwielbiam, gdy moje pieniądze znikają w czarnej dziurze i zwiększają sprzedaż tak, że moi pracownicy potrzebują w poniedziałki jeszcze więcej znakomitej kawy.

Przepraszam, że w trzech zdaniach, a nie dwóch. Tak naprawdę mogłabym dłużej, ale póki nie mam tych 12 tysięcy muszę radzić sobie inaczej i jestem bardzo zajęta.

Jednocześnie nieśmiało napomknę, że 22 października mam urodziny i bardzo lubię czytać.

r…r@gmail.com

Nagrodzona odpowiedź #3

1. 20% prowizji brutto ;)
2. 12 tys przeznaczyłbym na udoskonalenie systemu zamawiania żeby uprościć ten proces do maximum oraz na zmianę szaty graficznej tak, aby pasowała do nowego systemu. Resztę bym przepił świętując sukces sklepu ;)

b…o@n…t.eu

Serdecznie dziękujemy wszystkim za udział w konkursie i gratulujemy zwycięzcom!

Przekazaliśmy do Trejdoo.com adresy e-mail zwycięzców. Organizatorzy skontaktują się z nimi, aby ustalić adresy wysyłki nagród. Zgodnie z regulaminem, nagrody zostaną przesłane na podane adresy do 14 dni roboczych (książki), ebooki będą wysłane od ręki :)

Reklama

Pozycjonowanie stron internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
15.01.2024

8 funkcji, których nie może zabraknąć w Twoim e-Commerce B2B

Joanna Śliwa

Joanna Śliwa

Content Marketing Specialist
satisfly.co

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę