Właściciel Biedronki rozważa uruchomienie sklepu internetowego

Ekomercyjnie

Informacja prasowa

Jeronimo Martins Dystrybucja rozważa budowę sklepu internetowego w ramach sieci Biedronka – podał wczoraj serwis Portal Spożywczy, powołując się na wypowiedzi dyrektora generalnego sieci Biedronka, Tomasza Suchańskiego. Spółka szuka jednak rozwiązań, które nie kolidowałyby z jej tradycyjnymi kanałami sprzedaży.

Jak możemy przeczytać w przytoczonej informacji na ten temat:

„Analizujemy wszystkie możliwości rozwoju, w tym także sprzedaż w sklepie internetowym. Wymaga to jednak bardzo wielu badań i analiz” – powiedział Suchański.

Przypomniał, że obecna sieć sklepów Biedronki to prawie 2 tys. dyskontów i 38 tys. pracowników. Dlatego musi ocenić, czy budowa e-sklepu nie spowodowałaby konieczności zamknięcia niektórych z nich, co skutkowałoby likwidacją miejsc pracy.

„Jednak nie jesteśmy ślepi na to, co się dzieje na rynku. Nie jesteśmy też dogmatyczni, więc cały czas analizujemy, jakie są możliwości sprzedaży przez internet” – powiedział dyrektor.

W tym roku Biedronka otworzyła już 80 tradycyjnych sklepów, a planuje uruchomić ok. 170 kolejnych placówek. Plan Biedronki zakłada posiadanie 3000 sklepów w Polsce w 2015 roku. Wartość sprzedaży spółki Jeronimo Martins Dystrybucja w I kw. 2012 r. wyniosła 2,44 mld euro.

Źródło: Portal Spożywczy / GazetaPrawna.pl / WirtualneMedia.pl

Reklama

Pozycjonowanie sklepów internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
04.05.2022

50 błędów w SEO — sprawdź, czy ich nie popełniasz!

Adam Przybyłowicz

Adam Przybyłowicz

SEO Copywriter
toponline.pl

Artykuł
29.04.2022

Jaki wpływ będą miały zmiany w targetowaniu reklam na Facebooku dla branży e-commerce?

Dagmara Rżyska

Dagmara Rżyska

Performance Specialist
f1brand.pl

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę