Właściciel Biedronki rozważa uruchomienie sklepu internetowego

Ekomercyjnie

Informacja prasowa

Jeronimo Martins Dystrybucja rozważa budowę sklepu internetowego w ramach sieci Biedronka – podał wczoraj serwis Portal Spożywczy, powołując się na wypowiedzi dyrektora generalnego sieci Biedronka, Tomasza Suchańskiego. Spółka szuka jednak rozwiązań, które nie kolidowałyby z jej tradycyjnymi kanałami sprzedaży.

Jak możemy przeczytać w przytoczonej informacji na ten temat:

„Analizujemy wszystkie możliwości rozwoju, w tym także sprzedaż w sklepie internetowym. Wymaga to jednak bardzo wielu badań i analiz” – powiedział Suchański.

Przypomniał, że obecna sieć sklepów Biedronki to prawie 2 tys. dyskontów i 38 tys. pracowników. Dlatego musi ocenić, czy budowa e-sklepu nie spowodowałaby konieczności zamknięcia niektórych z nich, co skutkowałoby likwidacją miejsc pracy.

„Jednak nie jesteśmy ślepi na to, co się dzieje na rynku. Nie jesteśmy też dogmatyczni, więc cały czas analizujemy, jakie są możliwości sprzedaży przez internet” – powiedział dyrektor.

W tym roku Biedronka otworzyła już 80 tradycyjnych sklepów, a planuje uruchomić ok. 170 kolejnych placówek. Plan Biedronki zakłada posiadanie 3000 sklepów w Polsce w 2015 roku. Wartość sprzedaży spółki Jeronimo Martins Dystrybucja w I kw. 2012 r. wyniosła 2,44 mld euro.

Źródło: Portal Spożywczy / GazetaPrawna.pl / WirtualneMedia.pl

Reklama

Pozycjonowanie stron internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
27.09.2023

Monitoring marki w e-commerce: jak śledzić i analizować opinie klientów o Twojej marce?

Robert Walkowski

Robert Walkowski

Digital Marketing Specialist
brandly360.com

Artykuł
25.09.2023

Nagrania wizyt. Jak czytać dane o zachowaniach?

Kamila Kotowska

Kamila Kotowska

Head of marketing
cux.io

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę