Jeronimo Martins Dystrybucja rozważa budowę sklepu internetowego w ramach sieci Biedronka – podał wczoraj serwis Portal Spożywczy, powołując się na wypowiedzi dyrektora generalnego sieci Biedronka, Tomasza Suchańskiego. Spółka szuka jednak rozwiązań, które nie kolidowałyby z jej tradycyjnymi kanałami sprzedaży.
Jak możemy przeczytać w przytoczonej informacji na ten temat:
„Analizujemy wszystkie możliwości rozwoju, w tym także sprzedaż w sklepie internetowym. Wymaga to jednak bardzo wielu badań i analiz” – powiedział Suchański.
Przypomniał, że obecna sieć sklepów Biedronki to prawie 2 tys. dyskontów i 38 tys. pracowników. Dlatego musi ocenić, czy budowa e-sklepu nie spowodowałaby konieczności zamknięcia niektórych z nich, co skutkowałoby likwidacją miejsc pracy.
„Jednak nie jesteśmy ślepi na to, co się dzieje na rynku. Nie jesteśmy też dogmatyczni, więc cały czas analizujemy, jakie są możliwości sprzedaży przez internet” – powiedział dyrektor.
W tym roku Biedronka otworzyła już 80 tradycyjnych sklepów, a planuje uruchomić ok. 170 kolejnych placówek. Plan Biedronki zakłada posiadanie 3000 sklepów w Polsce w 2015 roku. Wartość sprzedaży spółki Jeronimo Martins Dystrybucja w I kw. 2012 r. wyniosła 2,44 mld euro.
Źródło: Portal Spożywczy / GazetaPrawna.pl / WirtualneMedia.pl