Wkreceni.pl z Divante w modelu success-fee

Ekomercyjnie

Informacja prasowa

Divante rozpoczyna kompleksową obsługę sklepu Wkreceni.pl w modelu success-fee. Wkręceni.pl to sieć sprzedaży sprzętu rowerowego. Firma posiada trzy sklepy stacjonarne w Warszawie i okolicach oraz kilka portali internetowych. Od niedawna uruchomiono sprzedaż internetową pod adresem http://wkreceni.pl.

Ekipa Wkreceni.pl stawia na dostarczanie wysokiej jakości produktów w dobrych cenach. Jednocześnie wprowadzając do oferty nowinki techniczne i zapewniając eksperckie wsparcie. Dwa ostatnie obszary wspierają kolarscy profesjonaliści skupieni wokół spółki. Z Wkreceni.pl związany jest między innymi Andrzej Piątek – jeden z najwybitniejszych polskich trenerów kolarskich. Kolarstwem zajmuje się od 1981 roku, najpierw jako zawodnik klubu sportowego Korona Kielce, a obecnie jako trener najlepszych na świecie kolarzy górskich.

– Od początku istnienia projektu wkręceni.pl staram się skupić wokół niego najlepszych specjalistów, oraz najskuteczniejsze narzędzia potrzebne do jego funkcjonowania. Dlatego też oczywistym wyborem jest współpraca z Divante, jako jedyną naszym zdaniem firmą rozumiejącą specyfikę rynku e-commerce i potrafiącą dostosować model współpracy do wymogów rynku, na którym pracujemy. Wymiana wzajemnych doświadczeń już w pierwszych dniach zaowocowało wyraźnym podniesieniem jakości jaką oferujemy naszym Klientom. Kolejne miesiące wzajemnej pracy nad wkręconymi przyniosą wiele pozytywnych zmian ułatwiających zakupy naszym Klientom. Pojawią się również nowe i odważne formy promocji i reklamy naszej marki – mówi Wojciech Milke, Prezes Zarządu e-purpose Sp. z o.o.

Divante pracuje dla Wkreceni.pl w obszarze doradztwa marketingowego i prowadzenia działań marketingowych. Współpraca realizowana jest w modelu success-fee. Divante wynagradzane jest prowizją od wygenerowanej sprzedaży.

– Prowadzimy kampanie AdWords z wykorzystaniem analizy całego procesu sprzedaży i jego bieżącą optymalizacją. Dzięki połączeniu kompetencji emarketingowych oraz badawczych i projektowych (usability) możemy zapewnić wysokie konwersje z pozyskanego ruchu. To pozwala nam wypracowywać wysoką marżę, którą dzielimy się z Klientem – mówi Tomasz Karwatka, Prezes Zarządu Divante.

Źródło: Divante

Reklama

Pozycjonowanie sklepów internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
18.05.2022

ROI, ROAS… czas na ROR w Twoim e-commerce!

Marcelina Lipska

Marcelina Lipska

CEO, Digital Marketing Consultant & Strategist
f1brand.pl

Artykuł
04.05.2022

50 błędów w SEO — sprawdź, czy ich nie popełniasz!

Adam Przybyłowicz

Adam Przybyłowicz

SEO Copywriter
toponline.pl

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę