Wirtualna Polska uruchomiła właśnie nowy serwis sprzedażowy. Biore.to pozwala internautom na zakup produktów unikalnych, często z limitowanych serii, dostępnych wyłącznie na stronach witryny. Biore.to jest jednocześnie miejscem dla promocji marek partnerów projektu.
– Biore.to opiera się na znanym na polskim rynku modelu sprzedażowym, ale – i to stanowi o jego unikalności – posiada wyjątkową ofertę produktową. Klienci serwisu nabywać mogą produkty premierowe, dopiero wchodzące na rynek lub unikatowe, sprowadzone do naszego serwisu bądź produkowane na jego potrzeby przez polskich producentów. Co istotne, w chwili sprzedaży u nas, niedostępne na polskim rynku. Jesteśmy pewni, że połączenie tych dwóch elementów: sprawdzonego modelu sprzedażowego i atrakcyjności oferty zagwarantuje sukces naszej witrynie – mówi Ewelina Binzer, z-za Dyrektora Pionu ds. Sprzedaży Produktów Płatnych, Akcji Specjalnych i e-Commerce WP.PL.
Dla użytkowników
Serwis skierowany jest do wszystkich, którzy cenią wygodę kupowania przez Internet i jednocześnie chcą mieć dostęp do niepowtarzalnych, wysokiej jakości produktów. Zapewnia dostęp do unikalnych artykułów, które – w chwili sprzedaży w biore.to – nie są osiągalne ani w Sieci, ani w tradycyjnej sprzedaży offline.
Cechą asortymentu witryny jest zróżnicowana, szeroka oferta produktowa i cenowa – obejmująca każdorazowo kilkanaście artykułów. Istotna, z punktu widzenia użytkownika jest częsta rotacja produktów (zmiana asortymentu następuje co tydzień, w środy w południe) oraz darmowa wysyłka towaru.
Poza dokonaniem zakupów, serwis umożliwia użytkownikowi przejrzenie oferty na kolejny tydzień, skorzystanie z opcji brałbym to, czyli zapisanie się na produkty przedpremierowe, dostępne – jeśli będzie odpowiednie zainteresowanie – w niedalekiej przyszłości. Internauta może też zasubskrybować targetowany po kategoriach newsletter, wówczas na bieżąco trafiać będą do niego informacje o nowych produktach z wybranego, interesującego go działu.
Dla partnerów witryny
Biore.to jest doskonałym miejscem promocji produktów, którymi handlować będą partnerzy witryny – zarówno w samym serwisie, jak i poza nim (promocja biore.to odbywa się właśnie przez produkty partnerów). To jednocześnie duży kanał dystrybucji online dla producentów czy dystrybutorów.
Partnerem biore.to może zostać każdy podmiot, posiadający zaplecze logistyczne oraz gwarantujący dostęp do towarów premierowych, niedostępnych w sprzedaży w chwili prezentacji w serwisie.
Wspomniana już funkcjonalność brałbym to jest przydatna także z punktu widzenia partnerów projektu. Pozwala bowiem zbadać preferencje użytkowników, np. co do artykułów, które chce się dopiero wprowadzić na rynek, dzięki czemu ich sprzedaż może być bardziej efektywna.
– Szukamy obszarów niszowych i staramy się je zaadaptować. Tworząc biore.to zwracaliśmy uwagę na to, by rozwiązanie przyniosło korzyści użytkownikom, partnerom a także, oczywiście, nam. Jestem przekonana, że nasz serwis spełni oczekiwania wszystkich zainteresowanych stron – dodaje Aneta Zawiślak, Kierownik Działu e-Commerce WP.PL.
Źródło: WP.PL