Czy Polacy wykorzystują urządzenia mobilne do sprawdzania poczty email? A może w dalszym ciągu preferują komputery stacjonarne i laptopy – na te pytania i nie tylko, próbują znaleźć odpowiedź eksperci z GetResponse w najnowszym badaniu “Czy urządzenia mobilne zmieniły sposób sprawdzania poczty email?”
Eksperci z GetResponse, największego w Polsce dostawcy usług email marketingowych, wystartowali z kolejnym projektem badawczym na temat email marketingu. Tym razem postanowili sprawdzić, ilu użytkowników urządzeń mobilnych wykorzystuje je również do sprawdzania poczty email. Aby wziąć udział w badaniu wystarczy poświęcić minutę i odpowiedzieć na kilka zamkniętych pytań umieszczonych w ankiecie internetowej. Wszystkie odpowiedzi zostaną zebrane i przeanalizowane przez ekspertów email marketingu z GetResponse i opublikowanie w formie raportu.
Każdy kto wypełni ankietę i poda swój adres email weźmie udział w losowaniu unikatowej koszulki zaprojektowanej specjalnie z okazji uruchomienia rewolucyjnego Kreatora Wiadomości GetResponse. Koszulki będą losowane co drugi dzień w trakcie trwania badania, a zwycięzcy ogłaszani na facebookowym profilu GetResponse.
Aby wypełnić ankietę wystarczy kliknąć tutaj. Badanie potrwa do 16 lipca.
Patronami medialnymi badania są: Ekomercyjnie, Mediarun, Nowoczesna Firma, Media2, Nowy Marketing oraz Internet Standard.