Weź udział w badaniu GetResponse i wygraj unikatową koszulkę

Ekomercyjnie

Informacja prasowa

Czy Polacy wykorzystują urządzenia mobilne do sprawdzania poczty email? A może w dalszym ciągu preferują komputery stacjonarne i laptopy – na te pytania i nie tylko, próbują znaleźć odpowiedź eksperci z GetResponse w najnowszym badaniu “Czy urządzenia mobilne zmieniły sposób sprawdzania poczty email?”

Eksperci z GetResponse, największego w Polsce dostawcy usług email marketingowych, wystartowali z kolejnym projektem badawczym na temat email marketingu. Tym razem postanowili sprawdzić, ilu użytkowników urządzeń mobilnych wykorzystuje je również do sprawdzania poczty email. Aby wziąć udział w badaniu wystarczy poświęcić minutę i odpowiedzieć na kilka zamkniętych pytań umieszczonych w ankiecie internetowej. Wszystkie odpowiedzi zostaną zebrane i przeanalizowane przez ekspertów email marketingu z GetResponse i opublikowanie w formie raportu.

Każdy kto wypełni ankietę i poda swój adres email weźmie udział w losowaniu unikatowej koszulki zaprojektowanej specjalnie z okazji uruchomienia rewolucyjnego Kreatora Wiadomości GetResponse. Koszulki będą losowane co drugi dzień w trakcie trwania badania, a zwycięzcy ogłaszani na facebookowym profilu GetResponse.

Aby wypełnić ankietę wystarczy kliknąć tutaj. Badanie potrwa do 16 lipca.

Patronami medialnymi badania są: Ekomercyjnie, Mediarun, Nowoczesna Firma, Media2, Nowy Marketing oraz Internet Standard.

Reklama

Pozycjonowanie stron internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
01.02.2023

Dlaczego konwersja nie jest najważniejszym KPI w e-commerce?

Michał Burda

Michał Burda

CEO
estruktorzy.pl

Artykuł
30.01.2023

Szybki czas dostawy – jak to osiągnąć?

Krzysztof Semp

Krzysztof Semp

CEO, doradca ds. e-commerce
profitcrew.pl

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę