Ponad 90% klientów jest zadowolonych z zakupów on-line (według Nokaut.pl)

Ekomercyjnie

Informacja prasowa

Jak wynika z badań przeprowadzonych przez ARC Rynek i Opinia na zlecenie Grupy Nokaut – ponad 90% osób dokonujących zakupów w internecie* jest z nich zadowolonych. Większość (86,9%) deklaruje, że zamierza w przyszłości korzystać z tej formy kupowania produktów. Aż 83,1% badanych korzysta z porównywarek cen.

Badani wyrażają zadowolenie ze wszystkich etapów związanych z dokonaniem zakupu w sieci: asortymentu sklepu (95,4%), prezentacji produktu na stronie www (93,1%), procesu składania zamówienia (95,2%), dostawy towaru (93,4%) oraz z samego produktu (97,4%)

Na ile byłeś zadowolony z internetowych zakupów biorąc pod uwagę asortyment?
wykres-1

Na ile byłeś zadowolony z internetowych zakupów biorąc pod uwagę sam produkt?
wykres-2

* Badanie przeprowadzono metodą CAWI w sierpniu 2011 na reprezentatywnej grupie 1062 respondentów którzy dokonali lub zamierzają dokonać zakupów on-line (uczestników e-panel.pl) na zlecenie Grupy Nokaut.

„Oszczędność czasu i pieniędzy, szeroka oferta produktów nieporównywalna z dostępną w jakimkolwiek centrum handlowym oraz komfort dokonywania zakupów w sobie wygodnym miejscu i czasie, to argumenty dzięki którym e-handel zyskuje coraz więcej zwolenników, a do zakupów w internecie nie trzeba już nikogo szczególnie przekonywać” – mówi Wojciech Czernecki, Prezes Zarządu Grupy Nokaut SA, właściciel Nokaut.pl. – „W dzisiejszych czasach online przenika się w offline’m. Nawet w przypadku dokonywania zakupów w sklepie tradycyjnym, kupujący bardzo często wyszukują wcześniej w sieci produkty, którymi są zainteresowani. Biorąc pod uwagę wciąż znacznie niższe wskaźniki handlu internetowego w Polsce – w porównaniu do krajów Europy Zachodniej – stwarza to niezwykłe możliwości dla rozwoju Nokautu” – dodaje Czernecki.

Porównywarka cen Nokaut.pl ma niemal 3 mln realnych użytkowników, 12 mln ofert i współpracuje z blisko 3.700 e-sklepami. Obroty w sklepach internetowych wygenerowane dzięki Nokaut.pl w 2011 roku szacuje się na kwotę około 1 miliarda złotych.

Źródło: Nokaut.pl

Reklama

Pozycjonowanie stron internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
18.09.2023

Wdrożenie sklepu internetowego krok po kroku

Joanna Śliwa

Joanna Śliwa

Content Marketing Specialist
satisfly.co

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę