Wasze pytania na temat ecommerce [ROZWIĄZANIE KONKURSU]

Krzysztof Bartnik

Krzysztof Bartnik

CEO
imker.pl

Zgodnie z zapowiedziami, dzisiaj nadszedł czas na rozwiązanie ostatniego konkursu, w którym do wygrania była książka Delivering Happiness (twarda oprawa). Zadanie polegało na przedstawieniu Waszych pytań na temat ecommerce, dlatego poniżej znajdziecie ich pełną listę.

  1. Gdzie kończy się sens rozbudowy nowych funkcjonalności w sklepie (akcesoria, cross-seling, produkty podobne, itp.) a zaczyna się przerost formy nad treścią sklepu internetowego (czyli zdjęcia, nazwy, ceny produktu)?
  2. Jak można sprzedawać bez porównywarek?
  3. Jak opisywać zdjęcia na stronie sklepu które nie są moje a są np znalezione w googlach i czy muszę pisać do ich autorów o prośbę na ich wykorzystanie?
  4. Czy bez dużych środków (a nawet ich braku) można zrobić skuteczną reklamę sklepu internetowego jeżeli tak to jaka forma jest najlepsza?
  5. Czy umieszczanie artykułów poza sklepem na innych serwisach aukcyjnych niż allegro ma jakiś sens?
  6. Czy jest potrzebny w Polsce sklep internetowy z przyprawami?
  7. Co powinna zrobić osoba, która dopiero zaczyna ze sprzedażą internetową, aby zdobyć zaufanie (tzw. pozytywy i testimoniale) klientów?
  8. Dlaczego w naszym kraju ciągle jednym z najważniejszych kryteriów zakupu jest cena, skąd to się bierze że większość kupujących nie zwraca uwagi na jakość usług podejście do klienta itp. i kupuje byle gdzie, byle było tanio. Właściciele e-sklepów często zaniżają ceny w walce o klienta przez strzelają gola do własnej bramki. Interesuje mnie skąd to się bierze i jakie mechanizmy mogą tym rządzić? Czy są jakieś prognozy na to kiedy może nadejść zmiana na lepsze, czy ten czas to lata a może dziesięciolecia?
  9. Jak zostać najlepszym w swojej branży?

Dodatkowo przekonaliśmy się, że zawsze można liczyć na Czytelników eKomercyjnie.pl i niektórzy zamiast pytań podali nam też swoje pomysły na tematy na artykuły (dzięki!). Oto one:

  • Up-selling i cross-selling w Polsce i na świecie. Najlepsze przykłady zastosowania tej metody sprzedaży. Zalety i wady (jeżeli wady w ogóle są).
  • Nowe trendy w ecommerce na świecie.
  • Prawo, regulamin i prawo autorskie w sklepie internetowym.
  • Badania użyteczności sklepach online. Dobre przykłady.
  • Portrety najciekawszych sklepów.
  • O wielkich upadkach w ecommerce – przestrogi.
  • Krótkie analizy opisujące potencjał różnych branż, jak wyglądaja w internecie jak w realu do tego krótkie plusy i minusy handlowania w danym segmencie.

Wszystkim pytającym i proponującym tematy DZIĘKUJEMY, ale zwycięzca może być tylko jeden:) Tym razem książka Delivering Happiness przypadła Arturowi Rynkiewiczowi. Gratulacje! Spodziewaj się teraz kontaktu na priv z naszej strony.

Jeżeli chodzi o powyższe pytania to w nadchodzących tygodniach postaramy się stopniowo jak najlepiej na nie odpowiadać. Propozycji nowych tematów również nie pozostawimy bez wartościowych wpisów.

Reklama

Pozycjonowanie stron internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
15.01.2024

8 funkcji, których nie może zabraknąć w Twoim e-Commerce B2B

Joanna Śliwa

Joanna Śliwa

Content Marketing Specialist
satisfly.co

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę