W Dniu Darmowej Dostawy łap okazje z Nokaut.pl

Ekomercyjnie

Informacja prasowa

Porównywarka cen Nokaut.pl przygotowała praktyczne udogodnienie dla uczestników Dnia Darmowej Dostawy. Dzięki specjalnym oznaczeniom wprowadzonym w serwisie, internauci będą mogli nie tylko łatwo znaleźć sklepy, które włączyły się do akcji, ale także porównać ich oferty i zaoszczędzić jeszcze więcej. Zakupy z opcją bezpłatnej dostawy będzie można zrobić 30 listopada w ponad 1300 sklepach internetowych.

Dzień Darmowej Dostawy w Polsce organizowany jest od 2010 roku. Nokaut.pl od początku partneruje akcji, która zainspirowana jest amerykańskim Free Shipping Day. Pierwsza edycja wydarzenia przyciągnęła ponad 850 witryn – w bieżącej udział potwierdziło już przeszło 1300 e-sklepów.

Atrakcyjny termin akcji z pewnością przyczyni się do pobicia rekordu liczby zamówień z ubiegłego roku. Klienci, którzy zakupią produkty 30 listopada 2011 roku mogą mieć pewność, że prezenty mikołajkowe i świąteczne dotrą na czas.

Rosnąca popularność oraz duża liczba uczestników Dnia Darmowej Dostawy może przyprawić o zawrót głowy. Aby ułatwić internautom odnalezienie najlepszej oferty, porównywarka cen Nokaut.pl wprowadzi specjalne oznaczenia sklepów, które biorą udział w akcji. Klienci, którzy zdecydują się 30 listopada na zakupy online, będą mogli bez problemu wyszukać interesujące ich produkty oraz jednocześnie wybrać najkorzystniejszą dla siebie ofertę. Bezpłatna dostawa zamówionych przesyłek dotyczy wszystkich transakcji zrealizowanych w sklepach uczestniczących w akcji, bez względu na ich wartość, wybór formy płatności czy sposób dostarczenia.

„Dzień Darmowej Dostawy to wydarzenie, z którego skorzystać mogą zarówno stali e-klienci, jak i osoby, które nigdy nie wypróbowały opcji zakupów przez internet. W ramach akcji chcemy przekonać wszystkich, że transakcje online są wygodne, bezpieczne i przede wszystkim opłacalne. Dzięki porównywarce cen Nokaut.pl klienci mogą łatwo i szybko wyszukać najatrakcyjniejsze oferty i zaoszczędzić nie tylko pieniądze, ale i czas” – mówi Wojciech Czernecki, prezes zarządu Grupy Nokaut SA, właściciela Nokaut.pl.

Dzień Darmowej dostawy jest doskonałą okazją do przekonania się o funkcjonalności porównywarki cen Nokaut.pl. W październiku 2011 zaprezentowano nową stronę główną serwisu i wprowadzono nowy sposób prezentacji list produktów. Dzięki temu porównywarka jest nie tylko nowoczesna, ale przede wszystkim maksymalnie użyteczna i odpowiadająca oczekiwaniom użytkowników. Układ kategorii głównych pozwala klientom na szybkie zlokalizowanie produktu, za pomocą prostej, intuicyjnej nawigacji.

Na stronie głównej umieszczone są też odnośniki do aplikacji mobilnych i rankingi produktów. W efekcie powstał nowy, ulepszony mechanizm wyszukiwania i zwiększyła się szybkość działania samego serwisu.

Porównywarka cen Nokaut.pl ma 3 mln realnych użytkowników, 12 mln ofert i współpracuje z niemal 3.700 e-sklepami. Obroty w sklepach internetowych wygenerowane dzięki Nokaut.pl w 2011 roku szacuje się na kwotę około 1 miliarda.

Reklama

Pozycjonowanie sklepów internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
04.05.2022

50 błędów w SEO — sprawdź, czy ich nie popełniasz!

Adam Przybyłowicz

Adam Przybyłowicz

SEO Copywriter
toponline.pl

Artykuł
29.04.2022

Jaki wpływ będą miały zmiany w targetowaniu reklam na Facebooku dla branży e-commerce?

Dagmara Rżyska

Dagmara Rżyska

Performance Specialist
f1brand.pl

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę