Właśnie mija dwunasty dzień od ogłoszenia tegorocznej edycji Dnia Darmowej Dostawy. Akcja, która ma promować zakupy w sieci, przyciągnęła już niemal 600 sklepów i cały czas moderatorzy akceptują nowe wpisy. Dzień Darmowej Dostawy 2012 odbędzie się 3 grudnia, dlatego zapisz swój sklep jak najszybciej!
Czym jest Dzień Darmowej Dostawy (w skrócie DDD)?
Głównym celem akcji Dzień Darmowej Dostawy jest zachęcenie jak największej liczby osób do zrobienia zakupów w sieci (jako alternatywy dla odwiedzania tradycyjnych sklepów). Darmowa dostawa dobrze przemawia do osób, które do tej pory nie zamawiały w sieci, ale również dodatkowo zachęca dotychczasowych e-klientów do ponownych zakupów.
W czasie Dnia Darmowej Dostawy 2012 (3 grudnia) sklepy uczestniczące w akcji oferują wszystkim swoim klientom darmową dostawę zamówień, niezależnie od ich wartości*, sposobu płatności i metody dostawy.
(*) powyższa gwiazdka oznacza największą zmianę w najbliższej edycji Dnia Darmowej Dostawy. Postanowiliśmy dostosować regulamin do oczekiwań sklepów i wprowadziliśmy możliwość określenie minimalnej wartości zamówienia realizowanego w sklepie internetowym – chodzi o kwotę 20 zł brutto. Oczywiście sklep sam decyduje czy wprowadza taki limit (informując o tym swoich Klientów). Mamy nadzieję, że to rozwiąże problem zamówień za 5 zł kurierem za pobraniem…
Kliknij i zarejestruj swój sklep w akcji Dzień Darmowej Dostawy 2012 »
Pierwsi partnerzy akcji DDD 2012
Na oficjalnej stronie Dnia Darmowej Dostawy zaczęły pojawiać się też pierwsze logotypy Parterów – firm, które wspierają polskie sklepy internetowe. Do naszej inicjatywy aktywnie włączyli się:
- Unizeto / Certum – dostawca m.in. wysokiej klasy certyfikatów SSL, które chronią dane osobowe
- Apaczka.pl – dostawca usług kurierskich, który szykuje dla sklepów wyjątkową promocję
- RajaPack.pl – producent opakowań i materiałów służących do bezpiecznego transportu przesyłek
- Ceneo.pl – porównywarka cen, która zapewni akcji zasięg wśród konsumentów
- LawendaPR – agencja PR, która w tym roku obsługuje całą akcję i odpowiada za kontakt z mediami
- GetResponse.pl – system do e-mail marketingu, który zapewnia nam bezproblemową komunikację z konsumentami i sprzedawcami
- KodyRabatowe.pl – serwis z kodami rabatowymi do sklepów, który nagłaśnia akcję swoimi kanałami
- SENDIT – serwis umożliwiający nadawanie przesyłek kurierskich
- Kuriernet.pl – usługi pośrednictwa usług kurierskich dla firm oraz osób prywatnych.
Kolejnych partnerów poznamy w ciągu najbliższych dni. Zapraszam do kontaktu!