Trwają zapisy do Dnia Darmowej Dostawy 2012! Zgłoś swój sklep jak najszybciej i poznaj pierwszych partnerów akcji!

Krzysztof Bartnik

Krzysztof Bartnik

CEO
imker.pl

Właśnie mija dwunasty dzień od ogłoszenia tegorocznej edycji Dnia Darmowej Dostawy. Akcja, która ma promować zakupy w sieci, przyciągnęła już niemal 600 sklepów i cały czas moderatorzy akceptują nowe wpisy. Dzień Darmowej Dostawy 2012 odbędzie się 3 grudnia, dlatego zapisz swój sklep jak najszybciej!

Czym jest Dzień Darmowej Dostawy (w skrócie DDD)?
Głównym celem akcji Dzień Darmowej Dostawy jest zachęcenie jak największej liczby osób do zrobienia zakupów w sieci (jako alternatywy dla odwiedzania tradycyjnych sklepów). Darmowa dostawa dobrze przemawia do osób, które do tej pory nie zamawiały w sieci, ale również dodatkowo zachęca dotychczasowych e-klientów do ponownych zakupów.

W czasie Dnia Darmowej Dostawy 2012 (3 grudnia) sklepy uczestniczące w akcji oferują wszystkim swoim klientom darmową dostawę zamówień, niezależnie od ich wartości*, sposobu płatności i metody dostawy.

(*) powyższa gwiazdka oznacza największą zmianę w najbliższej edycji Dnia Darmowej Dostawy. Postanowiliśmy dostosować regulamin do oczekiwań sklepów i wprowadziliśmy możliwość określenie minimalnej wartości zamówienia realizowanego w sklepie internetowym – chodzi o kwotę 20 zł brutto. Oczywiście sklep sam decyduje czy wprowadza taki limit (informując o tym swoich Klientów). Mamy nadzieję, że to rozwiąże problem zamówień za 5 zł kurierem za pobraniem…

Kliknij i zarejestruj swój sklep w akcji Dzień Darmowej Dostawy 2012 »

Pierwsi partnerzy akcji DDD 2012
Na oficjalnej stronie Dnia Darmowej Dostawy zaczęły pojawiać się też pierwsze logotypy Parterów – firm, które wspierają polskie sklepy internetowe. Do naszej inicjatywy aktywnie włączyli się:

  • Unizeto / Certum – dostawca m.in. wysokiej klasy certyfikatów SSL, które chronią dane osobowe
  • Apaczka.pl – dostawca usług kurierskich, który szykuje dla sklepów wyjątkową promocję
  • RajaPack.pl – producent opakowań i materiałów służących do bezpiecznego transportu przesyłek
  • Ceneo.pl – porównywarka cen, która zapewni akcji zasięg wśród konsumentów
  • LawendaPR – agencja PR, która w tym roku obsługuje całą akcję i odpowiada za kontakt z mediami
  • GetResponse.pl – system do e-mail marketingu, który zapewnia nam bezproblemową komunikację z konsumentami i sprzedawcami
  • KodyRabatowe.pl – serwis z kodami rabatowymi do sklepów, który nagłaśnia akcję swoimi kanałami
  • SENDIT – serwis umożliwiający nadawanie przesyłek kurierskich
  • Kuriernet.pl – usługi pośrednictwa usług kurierskich dla firm oraz osób prywatnych.

Kolejnych partnerów poznamy w ciągu najbliższych dni. Zapraszam do kontaktu!

Dzień Darmowej Dostawy 2012 »

Reklama

Pozycjonowanie stron internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
18.09.2023

Wdrożenie sklepu internetowego krok po kroku

Joanna Śliwa

Joanna Śliwa

Content Marketing Specialist
satisfly.co

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę