Trusted Shops organizuje akcję „O klasę wyżej”

Krzysztof Bartnik

Krzysztof Bartnik

CEO
imker.pl

Z początkiem sierpnia firma Trusted Shops rusza z akcją „O klasę wyżej” promującą bezpieczne kupowanie w internecie. eKomercyjnie.pl przypadła rola jednego z patronów medialnych. Dla właścicieli sklepów, którzy chcieliby wziąć w akcji aktywny udział, organizator oferuje kupon rabatowy uprawniający do dwumiesięcznego bezpłatnego korzystania z usług TS.

Więcej informacji o samej akcji:

Akcja ”O klasę wyżej” jest skierowana do rodziców oraz opiekunów dzieci i młodzieży w wieku szkolnym kupujących w internecie lub gotowych na swoje pierwsze zakupy online w bezpiecznych sklepach. Organizatorom akcji zależy na przekonaniu klientów do zakupów przez internet będących alternatywą dla zakupów tradycyjnych. Już sama nazwa akcji – „O klasę wyżej!” – nawiązuje do zalet i wysokiego komfortu kupowania przez internet. Działania podejmowane w ramach akcji mają również charakter edukacyjny, gdyż organizatorzy i patroni akcji chcą przybliżyć klientom zasady bezpiecznego kupowania w Internecie.

Akcja ma gwarantować nie tylko bezpieczeństwo klientom w czasie zakupów online. Sklepy biorące w niej udział, które oferują szeroko rozumiany szkolny asortyment, zobowiązane są by na czas jej trwania dać specjalny upust klientom.

Oczywiście jest jeden „haczyk”. W akcji mogą wziąć udział sklepy certyfikowane przez Trusted Shops. Sklepy chcące wziąć udział w akcji, które jeszcze nie zostały certyfikowane przez Trusted Shops, otrzymają voucher, który umożliwia skorzystanie z bezpłatnego abonamentu przez dwa pierwsze miesiące, niezależnie od wybranego pakietu. Vouchera nie można łączyć z innymi promocjami. Aby skorzystać z vouchera (ważny do 30 lipca) należy podczas rejestracji na stronie wpisać kod promocyjny „TS-eKomercyjnie2011“. Szczegółowe informacje o promocji można uzyskać kontaktując się z Anną Sołtan: anna.soltan@trustedshops.pl.

Całą inicjatywę wspierają m.in. Interactive Advertising Bureau (IAB) oraz Krajowa Izba Gospodarcza (KIG). Sam jestem w trakcie procesu certyfikacji w Trusted Shops, więc chętnie dołączę do akcji ze swoim sklepem. Wszystkim właścicielom sklepów (jak zawsze w podobnych przypadkach) przed podjęciem decyzji polecam dokładne przeliczyć, czy warto wziąć w niej udział.

Reklama

Pozycjonowanie sklepów internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
04.05.2022

50 błędów w SEO — sprawdź, czy ich nie popełniasz!

Adam Przybyłowicz

Adam Przybyłowicz

SEO Copywriter
toponline.pl

Artykuł
29.04.2022

Jaki wpływ będą miały zmiany w targetowaniu reklam na Facebooku dla branży e-commerce?

Dagmara Rżyska

Dagmara Rżyska

Performance Specialist
f1brand.pl

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę