Wirtualna Polska podsumowała swoją ostatnią kampanię marketingową związaną ze startem porównywarki cen Tanio.pl. Czy Zataniści przekonali Polaków do korzystania z nowego serwisu?
Kampania Wirtualnej Polski była zakrojona na szeroką skalę. Działania reklamowe trwały półtora miesiąca i zasięgiem objęły telewizję, prasę, outdoor, radio, kino, internet oraz ambient.
Zgodnie z informacjami portalu, serwis Zataniści.pl (pierwsza część kampanii) odwiedziło w październiku ponad milion użytkowników. Jeżeli chodzi o samą porównywarkę Tanio.pl, to w tym samym miesiącu zanotowała aż 2,2 miliona użytkowników, którzy wygenerowali 25,6 miliona odsłon.
Duża oglądalność przełożyła się też na powiększenie liczby sklepów, których oferty prezentowane są na łamach porównywarki. Ich liczba urosła z 1200 na starcie do 1800 tuż po zakończeniu działań reklamowych.
Przedstawiciele Wirtualnej Polski chwalą się, że dzięki kampanii ludzie dobrze znają już markę Tanio.pl, często nawet lepiej niż Skąpca czy Nokaut (na podstawie szybkiego badania firmy Gemius).
Nigdzie nie podano jednak, ile kampania Zatanisci.pl/Tanio.pl w rzeczywistości kosztowała i jak długo porównywarka cen będzie musiała odpracowywać wydane środki.
Źródło wiadomości: Internet Standard
Próbowaliście dołączyć do Tanio.pl? Jaką macie konwersję ruchu z tego źródła?