Tajemnicze urządzenie zwane potocznie wykrywaczem kłamstw, mężczyzna w lekarskim kitlu, skrzętnie ukrywana lista pytań i jedna osoba, której poziom ciśnienia wykroczy poza standardowe 120/80 mmHg. To nie zapowiedź kolejnego kryminalnego serialu, a jedna z atrakcji nadchodzącego ShopCampu.
„Detektor Kłamstw” – pod taką nazwą zostanie zainagurowany cykl wywiadów na gdyńskim ShopCampie. Do wywiadu organizatorzy zaprosili Wojciecha Czerneckiego, Prezesa Grupy Nokaut, który odpowie na pytania zadane przez Adama Zygadlewicza.
Wariograf i badanie będą autentyczne. Wywiad będzie filmowany, a uczestnicy będą mogli na bieżąco śledzić jego przebieg, obserwując reakcję na zadawane pytania i poziom emocji jaki będzie towarzyszył Prezesowi Nokautu. Poziom prawdomówności gościa ocenią ShopCampowicze. Czy Wojciechowi Czerneckiemu uda się wyjść z tego obronną ręką? Zobaczymy. Emocje gwarantowane!
“Z naszej strony wielki ukłon za odwagę w stronę Wojtka Czerneckiego który zdecydował się wziąć udział w tym niecodziennym eksperymencie. Mamy nadzieję, że ShopCampowiczom spodoba się “Detektor Kłamstw” i będziemy mogli na stałe wprowadzić ten element do formuły spotkań” – mówi Dorota Szymanowska z Fundacji Polak 2.0
ShopCamp odbędzie się 2 czerwca w Gdyni (Blues Club, Portowa 9). Udział jest bezpłatny, wystarczy się zarejestrować na oficjalnej stronie wydarzenia – klikajcie tutaj.
W programie m.in.:
- Rafał Irla (Albertus) – Case study Albertus
- Marcin Majzner (Aplon.pl) – Crosseling przy sprzedaży na Allegro
- Jarosław Banacki (Cyfrowe.pl) – Automatyzacja procesów w sklepie internetowym
- Oskar Jedynasty (Implix/GetResponse) – Email Marketing w eCommerce – największe wyzwania
Mecenasem spotkań ShopCamp jest Platforma iStore. Wydarzenie wspiera także Siódemka S.A. i NetArch. Wariograf zapewnia http://wariograf.com/
Źródło: Fundacja Polak 2.0