Tablica.pl w zasięgu ręki

Ekomercyjnie

Informacja prasowa

Serwis ogłoszeń lokalnych Tablica.pl uruchomił aplikację mobilną, dzięki której w szybki i łatwy sposób można dodać ofertę, skontaktować się ze sprzedającym czy przeszukać bazę ogłoszeń zamieszczonych na portalu, niezależnie od czasu i miejsca. Darmowa aplikacja przeznaczona jest dla posiadaczy urządzeń przenośnych, wyposażonych w system operacyjny iOS lub Android.

Kupno biurka, znalezienie pokoju do wynajęcia czy sprzedaż lodówki za pośrednictwem serwisów ogłoszeniowych, do tej pory zajmowało sporo czasu i wymagało dostępu do tradycyjnego komputera.
Jednak upowszechnianie się przenośnych urządzeń takich jak smartfony czy tablety, sprawiło że po serwisach ogłoszeń grupowych czy aukcyjnych, przyszedł czas na mobilną rewolucję na platformach prezentujących lokalne oferty handlowe. Z aplikacji mobilnej mogą już korzystać użytkownicy serwisu Tablica.pl.

„Pierwszym krokiem było wprowadzenie strony lekkiej, która w maju miała 800 tys. odwiedzin, a miesięczny przyrost użytkowników wyniósł 28 proc.” – mówi Marcin Urbańczyk, General Manager serwisu Tablica.pl. „Uruchomienie dodatkowego kanału w postaci aplikacji to kolejny ukłon w stronę użytkowników mobilnych. Teraz dzięki raz zainstalowanej aplikacji nie trzeba wpisywać adresu w przeglądarce telefonu, wystarczy jedno kliknięcie, aby móc korzystać z funkcji serwisu w sposób wygodny i w pełni dostosowany do urządzenia” – dodaje.

Aplikacja umożliwia przeglądanie i wyszukiwanie ogłoszeń z najbliższej okolicy, a także pozwala dodawać ogłoszenia opatrzone zdjęciem, prosto z dostępnej w telefonie galerii. Poza tym aplikacja umożliwia kontakt ze sprzedającym za pomocą formularza, a dzięki powiadomieniom PUSH każda odpowiedź zwrotna przychodzi na telefon, nawet jeśli aplikacja nie jest aktywna. Z aplikacji będzie mógł skorzystać każdy posiadacz urządzenia przenośnego wyposażonego w system operacyjny iOS lub Android. Aplikacja jest darmowa, można ją pobrać z App Store lub Google Play.

Z danych firmy Gemius wynika, że w ciągu ostatniego roku, liczba odsłon mobilnych wykonywanych na polskich serwisach internetowych wzrosła ponad trzykrotnie, osiągając poziom 1 miliarda odsłon miesięcznie. A to dopiero początek boomu na mobilny internet. Firmy zaczynają doceniać potencjał tkwiący w dynamicznie rozwijającym się rynku mobile i proponują rozwiązania, które zapewniają rozrywkę, usprawniają pracę i ułatwiają codzienne życie.

„Z poziomu telefonu komórkowego można już nie tylko sprawdzić skrzynkę pocztową czy uzyskać potrzebne informację, ale także zrobić tanio zakupy korzystając ze skanera cen, szybko sprzedać „po sąsiedzku” sofę lub odnaleźć się w nieznanym miejscu używając do tego kamery i lokalizatora” – mówi Marcin Urbańczyk. „Na tym etapie możemy mówić o próbach sondowania rynku, o tym co przyjmie się na dłużej, zadecydują sami użytkownicy. Ostatecznie jednak branża będzie ewoluować w kierunku prostych rozwiązań zaspokajających konkretne potrzeby użytkowników” – dodaje.

W tej sytuacji dostosowanie większości produktów i usług do urządzeń mobilnych jest już tylko kwestią czasu.

Źródło: Tablica.pl

Reklama

Pozycjonowanie sklepów internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
18.05.2022

ROI, ROAS… czas na ROR w Twoim e-commerce!

Marcelina Lipska

Marcelina Lipska

CEO, Digital Marketing Consultant & Strategist
f1brand.pl

Artykuł
04.05.2022

50 błędów w SEO — sprawdź, czy ich nie popełniasz!

Adam Przybyłowicz

Adam Przybyłowicz

SEO Copywriter
toponline.pl

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę