Tablica.pl już rok na rynku, serwis odwiedza miesięcznie 9 mln użytkowników

Ekomercyjnie

Informacja prasowa

Właśnie minął rok od kiedy serwis Tablica.pl przeszedł rebranding i funkcjonuje pod obecną nazwą. W tym czasie liczba użytkowników serwisu wzrosła ponad pięciokrotnie – z 1,6 mln do 9 mln, przez co Tablica.pl zyskała miano lidera polskiego rynku kategorii serwisów ogłoszeń lokalnych.

– Kiedy rok temu Szerlok.pl zmieniał nazwę na Tablica.pl, wielu pytało czy taka metamorfoza jest konieczna. W praktyce okazało się, że nikomu ta zmiana nie sprawiła większych problemów, a użytkownicy szybko przyzwyczaili się do nowej, łatwiejszej – mówi Tomasz Drożdżyński, Dyrektor Pionu Ogłoszeń Drobnych Grupy Allegro – Dzisiaj o pozytywnych efektach rebrandingu mówią też same liczby: obecnie mamy 9 mln unikalnych użytkowników, którzy w ciągu roku dodali 6,1 mln ogłoszeń, a w samym tylko marcu zanotowaliśmy 350 mln odsłon – dodaje.

Tablica.pl to serwis ogłoszeniowy prezentujący lokalne oferty handlowe. Jego zadaniem jest ułatwianie wymiany rzeczy i usług pomiędzy mieszkańcami lokalnych społeczności, którzy po spotkaniu w Internecie finalizują transakcję osobiście. Serwis w swojej pierwotnej wersji istnieje od 2009 roku, od początku 2010 roku funkcjonuje w ramach Grupy Allegro, uzupełniając ofertę największego w Polsce gracza branży e-commerce.

Pierwsza rocznica stała się pretekstem nie tylko do podsumowań. Na bazie dotychczasowych doświadczeń, w oparciu o analizy i opinie użytkowników wprowadzono zmiany, wskutek których korzystanie z serwisu jest jeszcze wygodniejsze. Zmianie uległ m.in. layout i wygląd ogłoszenia. Teraz oprócz mapy, na stronie głównej znajduje się wyszukiwarka, a poszczególne kategorie zostały wyodrębnione. Przypisano im także odpowiednie avatary. Z kolei na stronie z ogłoszeniem miniaturki zdjęć zastąpiła galeria w dużych rozmiarach, łatwiej znaleźć też dane kontaktowe wystawiającego oraz pomocne narzędzia. Ponadto, przy dodawaniu ogłoszenia formularz samodzielnie sugeruje odpowiednią kategorię. Dzięki zmianom serwis zyskał na przejrzystości i intuicyjności.

– Patrząc na wzrosty miesiąc po miesiącu, z dużym optymizmem patrzymy w przyszłość. Ubiegły rok był dla nas czasem intensywnego rozwoju i chcemy ten proces kontynuować. Zależy nam na utrzymaniu najwyższej jakości ofert, ulepszeniu kontaktu między użytkownikami oraz ułatwieniu dodawania ofert w serwisie – zapowiada Marcin Urbańczyk, General Manager serwisu Tablica.pl.

Poniżej znajdziecie infografikę przygotowaną z okazji pierwszych urodzin Tablica.pl:

Źródło: Grupa Allegro/Tablica.pl

Reklama

Pozycjonowanie stron internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
15.01.2024

8 funkcji, których nie może zabraknąć w Twoim e-Commerce B2B

Joanna Śliwa

Joanna Śliwa

Content Marketing Specialist
satisfly.co

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę