Zapraszamy wszystkich Czytelników serwisu do lektury najnowszego numeru magazynu eKomercyjnie.pl.
Pismo ukazuje się jako miesięcznik i jest dedykowane branży e-commerce ze wskazaniem na właścicieli sklepów internetowych. Stawiamy w nim na dłuższe, wartościowe materiały.
Partnerem tego wydania magazynu jest platforma iStore.pl (dziękujemy za wsparcie!). Dużo praktycznej wiedzy o e-handlu gwarantowane.
Magazyn eKomercyjnie.pl #6 to najobszerniejsze pismo, jakie wydaliśmy do tej pory (67 stron). Na łamach najnowszego numeru znajdziecie zarówno przydatne poradniki (reklamacje i zwroty, strategia Google AdWords, wiadomości triggerowane w e-mail marketingu), jak i subiektywne opinie na temat ostatnich wydarzeń w branży e-commerce (Google = Internet?). Obrazu całości uzupełnią wartościowe wywiady (z Answear.com, Rebel.pl oraz Citeam.pl) oraz artykuł o zakupach w subskrypcji (w tym przegląd zachodniego rynku serwisów tego typu!).
Zapraszamy do lektury!
SPIS TREŚCI – eKomercyjnie #6 – luty 2012:
- Wstępniak
- Przegląd prasy e-commerce
- Platformy sklepowe – przegląd nowości
BIZNES:
- Wierzymy w prostą, czytelną komunikację
Wywiad z Answer.com - Polska rośnie najszybciej – rynek e-commerce w Europie w 2011 roku
Barbara Skórzewska - Google = Internet?
Marcin A. Dobkowski - Zakupy w subskrypcji – nowy trend na rynku e-commerce
Krzysztof Bartnik - Osiągnęliśmy więcej, niż zakładaliśmy
Wywiad z Citeam.pl - Rodzaje wiadomości w kampaniach e-mail marketingowych, część 2
Piotr Krupa - Strategie reklamy w Google AdWords
Łukasz Plutecki - Jesteśmy fanami gier
Wywiad z REBEL.PL - Kogo uderzy niewidzialna Ręka Rynku?
Robert Janeczek - Reklamacje i zwroty – co powinien wiedzieć każdy e-sprzedawca?
Dawid Marut
KOLUMNY:
- Jak dbamy o ochronę danych w sieci? Raport Bezpieczeństwo w Internecie
Unizeto Technologies - Transformacja e-commerce Jak zmienia się sprzedaż w sklepach internetowych i co z tego wynika dla firm outsourcingowych?
Pakka.pl