Szósty numer magazynu eKomercyjnie.pl – zapraszamy do lektury!

Ekomercyjnie

Ewa Bartnik

Zapraszamy wszystkich Czytelników serwisu do lektury najnowszego numeru magazynu eKomercyjnie.pl.

Pismo ukazuje się jako miesięcznik i jest dedykowane branży e-commerce ze wskazaniem na właścicieli sklepów internetowych. Stawiamy w nim na dłuższe, wartościowe materiały.

Partnerem tego wydania magazynu jest platforma iStore.pl (dziękujemy za wsparcie!). Dużo praktycznej wiedzy o e-handlu gwarantowane.

Pobierz numer, przyciskCzytaj online, przycisk

Magazyn eKomercyjnie.pl #6 to najobszerniejsze pismo, jakie wydaliśmy do tej pory (67 stron). Na łamach najnowszego numeru znajdziecie zarówno przydatne poradniki (reklamacje i zwroty, strategia Google AdWords, wiadomości triggerowane w e-mail marketingu), jak i subiektywne opinie na temat ostatnich wydarzeń w branży e-commerce (Google = Internet?). Obrazu całości uzupełnią wartościowe wywiady (z Answear.com, Rebel.pl oraz Citeam.pl) oraz artykuł o zakupach w subskrypcji (w tym przegląd zachodniego rynku serwisów tego typu!).

Zapraszamy do lektury!

 
SPIS TREŚCI – eKomercyjnie #6 – luty 2012:

  • Wstępniak
  • Przegląd prasy e-commerce
  • Platformy sklepowe – przegląd nowości

BIZNES:

  • Wierzymy w prostą, czytelną komunikację
    Wywiad z Answer.com
  • Polska rośnie najszybciej – rynek e-commerce w Europie w 2011 roku
    Barbara Skórzewska
  • Google = Internet?
    Marcin A. Dobkowski
  • Zakupy w subskrypcji – nowy trend na rynku e-commerce
    Krzysztof Bartnik
  • Osiągnęliśmy więcej, niż zakładaliśmy
    Wywiad z Citeam.pl
  • Rodzaje wiadomości w kampaniach e-mail marketingowych, część 2
    Piotr Krupa
  • Strategie reklamy w Google AdWords
    Łukasz Plutecki
  • Jesteśmy fanami gier
    Wywiad z REBEL.PL
  • Kogo uderzy niewidzialna Ręka Rynku?
    Robert Janeczek
  • Reklamacje i zwroty – co powinien wiedzieć każdy e-sprzedawca?
    Dawid Marut

KOLUMNY:

  • Jak dbamy o ochronę danych w sieci? Raport Bezpieczeństwo w Internecie
    Unizeto Technologies
  • Transformacja e-commerce Jak zmienia się sprzedaż w sklepach internetowych i co z tego wynika dla firm outsourcingowych?
    Pakka.pl

Reklama

Pozycjonowanie stron internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
15.01.2024

8 funkcji, których nie może zabraknąć w Twoim e-Commerce B2B

Joanna Śliwa

Joanna Śliwa

Content Marketing Specialist
satisfly.co

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę