Zapraszamy wszystkich Czytelników serwisu do lektury najnowszego, szesnastego już numeru magazynu eKomercyjnie.pl. Tym razem przygotowaliśmy ponad 80 stron ciekawych materiałów o e-commerce, a całość zadedykowaliśmy akcji Dzień Darmowej Dostawy 2012.
Nasze pismo ukazuje się jako miesięcznik i jest dedykowane branży e-commerce ze wskazaniem na właścicieli sklepów internetowych. Dużo praktycznej wiedzy o e-handlu gwarantowane.
W najnowszym numerze przygotowaliśmy zupełnie nowy, bardziej książkowy wygląd. Dzięki temu magazyn o wiele lepiej czyta się na ekranach smartfonów oraz tabletach, również druk całości wygląda lepiej. Nie chcemy dalej iść w kierunku imitowania druku w sieci i tworzyć magazyn idealny dostosowany do czytania online. Od kolejnego wydania powinny pojawić się też wersje ePub oraz Mobi.
W eKomercyjnie nr 16 znajdziecie materiały poświęcone tegorocznej edycji Dnia Darmowej Dostawy – wspólnej akcji sklepów internetowych i firm e-commerce, zachęcającej nowe osoby do robienia zakupów w Internecie. Przygotowaliśmy podsumowanie z perspektywy organizatorów, statystyki oficjalnej strony, wyniki ankiety wypełnionej przez uczestniczących sprzedawców, a także opis DDD z perspektywy konsumentów, którzy tego dnia ruszyli na wirtualne zakupy.
Zapraszamy do lektury!
SPIS TREŚCI – eKomercyjnie #16:
- Darmowa dostawa czyni cuda
Krzysztof Bartnik - Statystyki oglądalności strony DDD
- Kulisy Dnia Darmowej Dostawy 2012
Dawid Marut - Partnerzy Dnia Darmowej Dostawy 2012
- Dzień Darmowej Dostawy oczami brokera usług kurierskich
Apaczka.pl - Hosting podczas Dnia Darmowej Dostawy to podstawa
Wywiad z Tomaszem Fiedorukiem, zenbox.pl - Czy było warto?
Wyniki ankiety przeprowadzonej wśród sklepów z DDD 2012 - Jak sprawić, żeby e-sklep był postrzegany jako bezpieczny i wiarygodny?
Unizeto.pl - Promocja Dnia Darmowej Dostawy 2012 w mediach
Agnieszki Kuźmy-Filipek, Lawenda PR - Jak promować darmową dostawę wśród klientów sklepu internetowego?
Piotr Krupa - Dzień Darmowej Dostawy okiem klienta
Paulina Wawrzyczek - Katalog Firm E-commerce