System Przelewy24 rozwija płatności mobilne

Ekomercyjnie

Informacja prasowa

Przelewy24Współpraca poznańskich firm DialCom24 (Przelewy24) i Appchance zaowocowała stworzeniem biblioteki do obsługi transakcji on-line na urządzenia mobilne z systemem Android. Już od teraz dostępna jest biblioteka będąca rozszerzeniem popularnego systemu Przelewy24 z przeznaczeniem na urządzenia mobilne.

Ze wzrostem ilości smartfonów wzrasta ilość zakupów mobilnych. Aby spełnić oczekiwania klientów, usługa Przelewy24 została rozszerzona o intuicyjne i wygodne rozwiązanie ułatwiające zakup towarów i usług na systemie Android.

„Zaletą biblioteki jest przede wszystkim prosta integracja z aplikacjami mobilnymi. Bez wychodzenia z aplikacji można dokonać płatności przez Przelewy24 i natychmiast otrzymać zwrotne potwierdzenie wpłaty” – mówi Michał Bzowy, wiceprezes firmy DialCom24. „Jesteśmy pewni, że biblioteka spotka się z dużym zainteresowaniem użytkowników systemu Android. Już wkrótce zaprezentujemy kolejne rozwiązania ułatwiające dokonywanie płatności mobilnych.”

Biblioteka przeznaczona jest dla firm tworzących aplikacje mobilne, dostępna będzie również w rozwiązaniach oferowanych przez firmę Appchance. Odbiorcą docelowym będą firmy zainteresowane realizacją płatności on-line w swoich aplikacjach mobilnych.

„Dzięki temu rozwiązaniu klienci, którzy zdecydują się na tworzenie aplikacji m-commerce razem z nami, otrzymają ją szybciej i poniosą niższe koszty. Ponadto, ścisła współpraca z Przelewy24 owocować będzie wprowadzaniem coraz lepszych rozwiązań na polu płatności mobilnych, co przyniesie wiele korzyści naszym obecnym i przyszłym klientom” – mówi Maciej Borowiak, współwłaściciel Appchance.  

Do końca miesiąca uruchomione zostanie również rozwiązanie dla systemu iOS (iPhone, iPad), umożliwiające realizację płatności użytkownikom tej platformy.

Źródło: DialCom24

Reklama

Pozycjonowanie stron internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
07.12.2022

6 największych pułapek analizy zachowań klientów i jak w nie nie wpaść

Kamila Kotowska

Kamila Kotowska

Head of marketing
cux.io

Artykuł
06.12.2022

Marketplace bez prowizji. wszystko.pl – platforma „charytatywna” czy celowy kierunek pod prąd?

Adrian Burtan

Adrian Burtan

Specjalista ds. marketingu treści i PR
wszystko.pl

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę