Stutysięczna transakcja w systemie mikropłatności YetiPay i nowy wydawca

Ekomercyjnie

Informacja prasowa

YetiPay rozpoczął współpracę z wydawcą magazynu „Press”. Czytelnicy miesięcznika mogą po raz pierwszy wykupić dostęp do wybranych, interesujących ich artykułów z najnowszego numeru. Wdrożenie mikropłatności na Press.pl zbiegło się z dokonaniem 100-tysięcznej transakcji poprzez mikropłatności YetiPay.

Do tej pory magazyn „Press” można było kupić jedynie jako e-wydanie lub w formie papierowej. Dzięki mikropłatnościom YetiPay czytelnicy miesięcznika dostali kolejną możliwość: za pomocą zaledwie dwóch kliknięć, bez opuszczania strony, mogą wykupić dostęp do wybranych artykułów z najnowszego wydania.

Koszt pojedynczego artykułu to jedyne 1,90 zł. Ponadto mikropłatności YetiPay umożliwiają zakup e-wydania miesięcznika bezpośrednio na stronie Press.pl.

– Chcemy, aby czytelnicy naszego serwisu internetowego mieli łatwy dostęp do treści oferowanych w magazynie drukowanym. Dlatego zdecydowaliśmy się na system mikropłatności – mówi Tomasz Sita, odpowiedzialny za rozwój technologiczny serwisu Press.pl.

W dniu oficjalnego debiutu na Press.pl, w niecały rok funkcjonowania na rynku, mikropłatności YetiPay zanotowały 100-tysięczną transakcję.

– Jesteśmy dumni z tak szybko zdobytej popularności YetiPay. Dokonanie 100-tysięcznej transakcji za pośrednictwem naszych mikropłatności dowodzi, że wbrew obawom wielu wydawców, coraz więcej internautów naprawdę gotowych jest płacić za interesujące ich treści w internecie. Cieszymy się, że kolejny wydawca postawił na elastyczne rozwiązanie i otwartość na konsumentów – komentuje Piotr Żychliński, prezes zarządu YetiPay.

Dziennie system mikropłatności YetiPay notuje około 600 nowych rejestracji oraz 1500 transakcji. System YetiPay, oprócz wdrożenia na Press.pl, umożliwia m.in. zakup e-booków z Woblink MobiStore bezpośrednio z poziomu urządzenia Kindle, dostęp do artykułów internetowego wydania tygodnika „Wprost”, filmów na ipla.tv, e-booków na bezkartek.pl czy muzyki na iPlay.pl. YetiPay jest dostępny także na Spider’s Web i około 400 innych blogach, gdzie widoczny jest przycisk „doceń z Yeti” oraz na stronie Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy i kilku innych fundacji, które udostępniają opcję „podaruj z Yeti”.

Źródło: YetiPay

Reklama

Pozycjonowanie sklepów internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
18.05.2022

ROI, ROAS… czas na ROR w Twoim e-commerce!

Marcelina Lipska

Marcelina Lipska

CEO, Digital Marketing Consultant & Strategist
f1brand.pl

Artykuł
04.05.2022

50 błędów w SEO — sprawdź, czy ich nie popełniasz!

Adam Przybyłowicz

Adam Przybyłowicz

SEO Copywriter
toponline.pl

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę