Stutysięczna transakcja w systemie mikropłatności YetiPay i nowy wydawca

Ekomercyjnie

Informacja prasowa

YetiPay rozpoczął współpracę z wydawcą magazynu „Press”. Czytelnicy miesięcznika mogą po raz pierwszy wykupić dostęp do wybranych, interesujących ich artykułów z najnowszego numeru. Wdrożenie mikropłatności na Press.pl zbiegło się z dokonaniem 100-tysięcznej transakcji poprzez mikropłatności YetiPay.

Do tej pory magazyn „Press” można było kupić jedynie jako e-wydanie lub w formie papierowej. Dzięki mikropłatnościom YetiPay czytelnicy miesięcznika dostali kolejną możliwość: za pomocą zaledwie dwóch kliknięć, bez opuszczania strony, mogą wykupić dostęp do wybranych artykułów z najnowszego wydania.

Koszt pojedynczego artykułu to jedyne 1,90 zł. Ponadto mikropłatności YetiPay umożliwiają zakup e-wydania miesięcznika bezpośrednio na stronie Press.pl.

– Chcemy, aby czytelnicy naszego serwisu internetowego mieli łatwy dostęp do treści oferowanych w magazynie drukowanym. Dlatego zdecydowaliśmy się na system mikropłatności – mówi Tomasz Sita, odpowiedzialny za rozwój technologiczny serwisu Press.pl.

W dniu oficjalnego debiutu na Press.pl, w niecały rok funkcjonowania na rynku, mikropłatności YetiPay zanotowały 100-tysięczną transakcję.

– Jesteśmy dumni z tak szybko zdobytej popularności YetiPay. Dokonanie 100-tysięcznej transakcji za pośrednictwem naszych mikropłatności dowodzi, że wbrew obawom wielu wydawców, coraz więcej internautów naprawdę gotowych jest płacić za interesujące ich treści w internecie. Cieszymy się, że kolejny wydawca postawił na elastyczne rozwiązanie i otwartość na konsumentów – komentuje Piotr Żychliński, prezes zarządu YetiPay.

Dziennie system mikropłatności YetiPay notuje około 600 nowych rejestracji oraz 1500 transakcji. System YetiPay, oprócz wdrożenia na Press.pl, umożliwia m.in. zakup e-booków z Woblink MobiStore bezpośrednio z poziomu urządzenia Kindle, dostęp do artykułów internetowego wydania tygodnika „Wprost”, filmów na ipla.tv, e-booków na bezkartek.pl czy muzyki na iPlay.pl. YetiPay jest dostępny także na Spider’s Web i około 400 innych blogach, gdzie widoczny jest przycisk „doceń z Yeti” oraz na stronie Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy i kilku innych fundacji, które udostępniają opcję „podaruj z Yeti”.

Źródło: YetiPay

Reklama

Pozycjonowanie stron internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
18.09.2023

Wdrożenie sklepu internetowego krok po kroku

Joanna Śliwa

Joanna Śliwa

Content Marketing Specialist
satisfly.co

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę