Należący do grupy Internetowego Domu Handlowego sklep stereo.pl rozpoczął proces odświeżenia wizerunku. Wprowadzony na stronie nowy layout ma na celu przede wszystkim poprawienie User Experience. Menu nawigacyjne stało się prostsze, a główny moduł zakupowy bardziej przejrzysty. Zmieniona została także konstrukcja i kolorystyka nagłówka serwisu, dzięki czemu nawigacja i proces zakupowy stały się bardziej intuicyjne.
„Zdecydowaliśmy się na wprowadzenie zmian, bo profil naszego sklepu ewoluuje wraz z potrzebami klientów. Staramy się być nie tylko sklepem muzycznym ale miejscem skierowanym do świadomych konsumentów kultury. Zmieniamy się, tak samo jak zmienia się otoczenie wokół nas” – mówi Zbigniew Warakomski, Dyrektor Marketingu IDH.
„Wprowadzenie nowej szaty graficznej ułatwi nam także wprowadzeni dodatkowych funkcjonalności w najbliższym czasie. W ciągu najbliższych tygodni zakończymy wdrożenie zaawansowanych narzędzi służących rekomendowaniu produktów. Na jesień planujemy wprowadzenie kolejnych elementów które pomogą nam usprawnić procesy sprzedażowe. Planujemy m.in. wdrożenie rozwiązań w zakresie social commerce” – dodaje.
Nowa odsłona stereo.pl to kolejny krok w kierunku odświeżenia tej marki oraz pokazania jej jako atrakcyjnego, lifestylowego brandu zakupowego. Sklep stereo.pl należy do IDH od 2010 roku. Sam serwis jest jednym z najstarszych przedsięwzięć e-commerce w tym segmencie w Polsce – jego początki sięgają 2000 roku. Nowy layout serwisu zaprojektowany został przez dział marketingu i studio graficzne IDH.
Internetowy Dom Handlowy skupia w swoim portfelu dużych sklepów internetowych wśród których znajdują się oprócz stereo.pl m.in. serwisy mareno.pl, edvd.pl, pstryk.pl, strefapiekna.pl. Dodatkowo IDH jest operatorem ponad 70 sklepów działających w modelu Extended Sites.