Na rynku ruszyła firma doradztwa strategicznego 360commerce, założona przez grupę wieloletnich praktyków i profesjonalistów, z doświadczeniem w branży e-commerce jak i w handlu tradycyjnym oraz marketingu.
Zespół 360commerce pracował z liderami branż takich jak elektronika użytkowa, bankowość, FMCG, sport, media, komunikacja, e-commerce. Na czele zespołu stoi Jacek Gadzinowski z doświadczeniem w pracy w firmach: Amica Wronki S.A, KKS Lech Poznań, Agito.pl, PTC Era, Onet.pl/Grupa ITI oraz klientami korporacyjnymi, w agencjach reklamowych i prowadzonej działalności konsultingowej.
– 360commerce powstała pasji do e-marketingu i e-commerce, która przez wszystkie lata naszej pracy pozwoliła nam zdobyć wiedzę i doświadczenie. Teraz nasze praktyczne umiejętności oferujemy naszym Klientom – mówi Jacek Gadzinowski, prezes 360commerce.
Oferta 360commerce dotyczy doradztwa strategicznego w zakresie e-sprzedaży, e-marketingu (w tym YouTube, blogosfera, marketing efektywnościowy), strategii asortymentowych i cenowych, łączenia kanałów sprzedaży, jak również analiz związanych z procesami biznesowymi, badaó rynkowych. W zakres oferty wchodzi również edukacja związana z e-commerce, e-marketingiem (w tym efektywnościowym), blogosferą i narzędziami social media.
Jest ona adresowana do właścicieli marek i firm, które stawiają na skuteczne metody sprzedaży elektronicznej i e-marketingu. Przy projektach 360commerce pracuje z uznanymi specjalistami branżowymi oraz wyselekcjonowanymi dostawcami usług.
Źródło: 360commerce.pl