Ruszyła trzecia edycja konkursu na najlepszy projekt e-commerce, towarzyszący e-nnovation – międzynarodowej konferencji organizowanej przez Grupę Allegro. Nagrodą dla autorów dwunastu najlepszych propozycji jest spotkanie z ekspertami, którzy skonsultują ich pomysły w przededniu konferencji oraz zaproszenie na tę międzynarodową imprezę. Zwycięzca rywalizacji odbierze także 10 000 Euro.
W odróżnieniu do poprzednich edycji e-nnovation, uczestnikami tegorocznego spotkania będą managerowie, eksperci i przedsiębiorcy zaproszeni przez organizatora. Szansę na zdobycie zaproszenia mają również uczestnicy konkursu „Start with e-nnovation” oraz osoby, które zgłoszą chęć uczestnictwa za pośrednictwem formularza na oficjalnej stronie (link).
– Chcemy, żeby twórcy nowych e-biznesów zyskali dostęp zarówno do specjalistycznej wiedzy, jaki i możliwość kontaktu z potencjalnymi inwestorami. Dlatego konkurs „Start with e-nnovation”, organizujemy przy okazji konferencji, która zbierze w jednym miejscu managerów top marek i autorytety branży – komentuje Marcin Majchrzak z Grupy Allegro odpowiedzialny za organizację konferencji „e-nnovation – more than experience”.
Rywalizacja konkursowa przebiegać będzie w trzech etapach. Pierwszy polega na zgłoszeniu start-upu będącego w fazie realizacji. Zgłoszonego, w postaci krótkiego opisu projektu, należy dokonywać do 3 września 2012 r. poprzez formularz na stronie http://2012.e-nnovation.pl/start-with-e-nnovation/.
Do etapu drugiego przejdzie 12 najlepszych zespołów, które 14 października, spotkają się z ekspertami. Finałowa dwójka, wybrana przez specjalistów, zostanie zaprezentowana szerokiej publiczności podczas pierwszego dnia konferencji. Zwycięzca, wyłoniony w głosowaniu, otrzyma 10 000 Euro.
Więcej informacji na stronie http://e-nnovation.pl/startup.
—
O e-nnovation
Pierwsza edycja konferencji, zorganizowana w Poznaniu w 2010 r., gościła 20 prelegentów i 500 uczestników z Europy i świata. Za sprawą drugiej edycji, e-nnovation na stałe wpisała się do repertuaru europejskich spotkań branży biznesu internetowego. Pośród prelegentów zeszłorocznego spotkania znaleźli się m.in. Don Dodge – twórca pierwszej wyszukiwarki internetowej AltaVista, Eric Ly – współzałożyciel LinkedIn, Jeff Taylor – twórca największego internetowego centrum kariery Monster.com, czy Jani Byrne – odpowiedzialna za rozwój IBM. Nie zabrakło również znamienitych gości z Polski. Swoją wiedzą i doświadczeniem podzieli się Edward Miszczak – dyrektor programowy jednej z wiodących stacji telewizyjnych oraz Przemysław Budkowski – dyrektor zarządzający Allego.pl.
Źródło: Grupa Allegro