Sprzedaż w serwisie aukcyjnym WszystkoNaRaty.pl ma ruszyć jeszcze w lutym

Ekomercyjnie

Informacja prasowa

WszystkoNaRaty.plWśród debiutujących startupów pojawił się serwis aukcyjny WszystkoNaRaty.pl. Kupujący mogą za jego pośrednictwem nabywać produkty od różnych sprzedających i płacić za nie jednym skonsolidowanym kredytem. Sprzedawców ma natomiast zachęcić fakt, że platforma nie pobiera od nich opłat prowizyjnych, a do tego oddaje im jeszcze do 2% wartości transakcji.

Rejestracja w serwisie kosztuje symboliczną złotówkę, a sama opłata jest konieczna do aktywacji konta. Jak mówią twórcy WszystkoNaRaty.pl, serwis został stworzony z myślą o przedsiębiorcach prowadzących działalność handlową w Internecie. Oferuje im dosyć dochodowe rozwiązanie, które polega na wypłacie dodatkowej prowizji za towary sprzedane w ramach platformy. Teraz można zyskać nawet 2% wartości sprzedanych produktów, co w warunkach handlu internetowego stanowi dużą kwotę. WszystkoNaRaty.pl to dla firm handlujących w sieci nowy kanał dotarcia do osób robiących zakupy online i dotychczas pierwszy taki serwis na rynku, który zamiast pobierać opłaty – dopłaca za sprzedaż.

Żeby nie było wątpliwości, w regulaminie serwisu dostępnym online zaznaczono brak jakichkolwiek opłat za wystawienie i sprzedaż produktów za jego pośrednictwem. To nie wszystko, co można uzyskać tylko za jedną złotówkę. Sklepy internetowe i firmy działające w branży docenią możliwość importu aukcji do WszystkoNaRaty.pl za pomocą intuicyjnego Importera aukcji z plików XLS i CSV. Platforma udostępnia dodatkowo szereg zaawansowanych narzędzi do zarządzania sprzedażą swoich produktów na aukcjach na skalę masową. Firmy mają możliwość tworzenia cenników dostawy w modelu ilościowym i wagowym. Natomiast system automatycznych powiadomień, mechanizm grupowania zamówień w Menedżerze Sprzedaży wraz z automatyczną zmianą statusu poszczególnych transakcji pozwala na sprawny i łatwy handel w portalu.

Wystawienie towarów na aukcji to jedno, a ich sprzedaż to inna sprawa. Czy serwis aukcyjny, oferujący sprzedaż na raty to atrakcyjny kanał sprzedaży? Jak podają eksperci IAB w swym raporcie „Internet w 2010”, wartość rynku e-commerce wzrosła z 108 mln zł w 2001 r. do około 15,5 mld zł w 2010 r. Wraz ze wzrostem tego kanału zwiększyła się popularność systemów ratalnych – obecnie taka forma finansowania zakupów jest dostępna w większości sklepów prowadzących sprzedaż online, a według badań (Gemius) blisko 1/6 ankietowanych internautów dokonuje już zakupów na raty. Funkcjonalność serwisu WszystkoNaRaty.pl jeszcze bardziej przybliża kupującym realizację swych potrzeb zakupowych, umożliwiając dowolne skompletowanie koszyka, a następnie uzyskanie finansowania całego wybranego asortymentu jednym skonsolidowanym kredytem. Jak zapewniają właściciele serwisu – proces zakupu ma być wyjątkowo prosty i intuicyjny a sprzedaż ma ruszyć do końca lutego.

Źródło: WszystkoNaRaty.pl

Reklama

Pozycjonowanie stron internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
18.09.2023

Wdrożenie sklepu internetowego krok po kroku

Joanna Śliwa

Joanna Śliwa

Content Marketing Specialist
satisfly.co

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę