Speedmail stawia na innowacje przed otwarciem rynku pocztowego

Ekomercyjnie

Informacja prasowa

Ewidencja nadanych przesyłek listowych, monitoring procesu doręczania korespondencji w oparciu o system GPS, a także profesjonalne dostarczanie kontraktów w imieniu Klienta, to innowacja na rynku pocztowym, wprowadzona przez firmę Speedmail. Operator, który specjalizuje się w doręczaniu korespondencji masowej dla firm, przygotowuje się do zapowiadanej na 2013 rok liberalizacji rynku usług pocztowych i osiągnięcia pozycji największego w kraju alternatywnego operatora pocztowego dla biznesu.

Już teraz, dzięki usługom, które oferuje Speedmail Klienci biznesowi mają możliwość monitorowania drogi nadanej przesyłki. Do tej pory taką możliwość mieli wyłącznie Klienci korzystający z usług firm kurierskich. Co więcej firma oferuje ewidencję procesu doręczeń w oparciu o system GPS, dzięki któremu wiadomo, kiedy listonosz odwiedził dany adres. Po realizacji zlecenia Klient otrzymuje raport z wykonania usługi.

„Skuteczność, bezpieczeństwo i terminowość doręczeń przesyłek listowych to podstawa naszej działalności” – mówi Janusz Konopka, Prezes firmy Speedmail. „Dzięki zaoferowanym rozwiązaniom nasi Klienci nie muszą nam wierzyć, po prostu mogą nas sprawdzić na każdym kroku.” – dodaje.

Operator pocztowy wprowadził również usługę PDC (Professional Delivery of Contracts) obejmującą profesjonalne dostarczanie umów. Oznacza to, że wyszkoleni pracownicy firmy, w stosownym stroju, w imieniu Klienta pośredniczą np. przy podpisaniu dokumentów, ale także sprawdzają prawidłowość ich wypełnienia, pomagają osobie wypełniającej, a nawet mogą poświadczyć zgodność danych.

„To kolejna usługa, którą wprowadzamy w wyniku obserwacji rynku i jego potrzeb. Cały czas staramy się dotrzymywać kroku podmiotom biznesowym, a nawet wyprzedzać ich oczekiwania. To jeden z elementów przygotowań do liberalizacji rynku. Na różnych polach staramy się maksymalnie zwiększyć konkurencyjność, by jak najlepiej wykorzystać szanse, jakie stworzy wolny rynek”
– mówi Janusz Konopka.

Źródło: Art-Media

Reklama

Pozycjonowanie sklepów internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
18.05.2022

ROI, ROAS… czas na ROR w Twoim e-commerce!

Marcelina Lipska

Marcelina Lipska

CEO, Digital Marketing Consultant & Strategist
f1brand.pl

Artykuł
04.05.2022

50 błędów w SEO — sprawdź, czy ich nie popełniasz!

Adam Przybyłowicz

Adam Przybyłowicz

SEO Copywriter
toponline.pl

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę