Sieć marketów budowlanych NOMI – jeden z liderów rynku DIY („Zrób to sam”) – wchodzi na rynek e-commerce. Za przygotowanie nowej platformy odpowiada Empathy Internet Software House, której przedstawiciele poinformowali właśnie o zakończeniu pierwszego etapu prac.
Pełna treść przesłanej informacji prasowej:
NOMI – pierwszy etap już za nami!
Główne wyzwania w tym projekcie to konieczność zaimportowanie pełnej bazy produktów i naglący czas. Ale udało się. W grudniu zakończył się pierwszy etap realizacji Empathy dla sieci marketów budowlanych NOMI.
– W tej fazie realizacji, naszym zadaniem było uruchomienie portalu korporacyjnego zawierającego katalog produktów z gazetki promocyjnej oraz synchronizacja danych z wewnętrznej bazy NOMI. Ponadto powstał system mailingowy, który umożliwi NOMI zaawansowaną komunikację z Klientami i pomoże w jakościowej rozbudowie bazy mailingowej – tłumaczy Sebastian Błaszkiewicz, dyrektor handlowy Empathy Internet Software House.
Dzięki temu ostatniemu, wiadomości będą mogły być wysyłane do konkretnego segmentu klientów, a skuteczność mailingu będzie śledzona przez zbieranie statystyk. Początkowy etap prac, czyli warsztaty strategiczne, których efektem było stworzenie klikalnych makiet, przeprowadzony został wspólnie z naszym partnerem w tym projekcie firmą Edisonda. Następnie rozpoczęło się projektowanie graficzne wraz z równoległą implementacją systemu zarządzania treścią oraz systemu mailingowego. Należy podkreślić, że oba systemy są autorskimi rozwiązaniami Empathy.
NOMInalna wartość
Lista korzyści płynących z tej realizacji dla marki NOMI jest długa. – Przede wszystkim firma odświeżyła swój wizerunek w Internecie. Każdy ma obecnie możliwość zapoznania się z ich pełną ofertą produktów, a także przeglądnięcia aktualnej gazetki promocyjnej. Co więcej, firma NOMI ma teraz możliwość prowadzenia odpowiednio sprofilowanej komunikacji – zaznacza ekspert. Kolejne etapy projektu są już w fazie realizacji.
Źródło: Empathy