Sieć marketów NOMI wchodzi na rynek e-commerce

Ekomercyjnie

Informacja prasowa

Sieć marketów budowlanych NOMI – jeden z liderów rynku DIY („Zrób to sam”) – wchodzi na rynek e-commerce. Za przygotowanie nowej platformy odpowiada Empathy Internet Software House, której przedstawiciele poinformowali właśnie o zakończeniu pierwszego etapu prac.

Pełna treść przesłanej informacji prasowej:

NOMI – pierwszy etap już za nami!

Główne wyzwania w tym projekcie to konieczność zaimportowanie pełnej bazy produktów i naglący czas. Ale udało się. W grudniu zakończył się pierwszy etap realizacji Empathy dla sieci marketów budowlanych NOMI.

W tej fazie realizacji, naszym zadaniem było uruchomienie portalu korporacyjnego zawierającego katalog produktów z gazetki promocyjnej oraz synchronizacja danych z wewnętrznej bazy NOMI. Ponadto powstał system mailingowy, który umożliwi NOMI zaawansowaną komunikację z Klientami i pomoże w jakościowej rozbudowie bazy mailingowej – tłumaczy Sebastian Błaszkiewicz, dyrektor handlowy Empathy Internet Software House.

Dzięki temu ostatniemu, wiadomości będą mogły  być wysyłane do konkretnego segmentu klientów, a skuteczność mailingu będzie śledzona przez zbieranie statystyk. Początkowy etap prac, czyli warsztaty strategiczne, których efektem było stworzenie klikalnych makiet, przeprowadzony został wspólnie z naszym partnerem w tym projekcie firmą Edisonda. Następnie rozpoczęło się projektowanie graficzne wraz z równoległą implementacją systemu zarządzania treścią oraz systemu mailingowego. Należy podkreślić, że oba systemy są autorskimi rozwiązaniami Empathy.

NOMInalna wartość

Lista korzyści płynących z tej realizacji dla marki NOMI jest długa. – Przede wszystkim firma odświeżyła swój wizerunek w Internecie. Każdy ma obecnie możliwość zapoznania się z ich pełną ofertą produktów, a także przeglądnięcia aktualnej gazetki promocyjnej. Co więcej, firma NOMI ma teraz możliwość prowadzenia odpowiednio sprofilowanej komunikacji – zaznacza ekspert. Kolejne etapy projektu są już w fazie realizacji.

Źródło: Empathy

Reklama

Pozycjonowanie sklepów internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
18.05.2022

ROI, ROAS… czas na ROR w Twoim e-commerce!

Marcelina Lipska

Marcelina Lipska

CEO, Digital Marketing Consultant & Strategist
f1brand.pl

Artykuł
04.05.2022

50 błędów w SEO — sprawdź, czy ich nie popełniasz!

Adam Przybyłowicz

Adam Przybyłowicz

SEO Copywriter
toponline.pl

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę