SEM 360 dla eCommerce od imerge i PerformanceMEDIA

Ekomercyjnie

Informacja prasowa

imerge i PerformanceMEDIA w ramach prowadzonej współpracy stworzyły produkt dedykowany branży eCommerce – SEM 360, który wykorzystuje synergię jaką dają połączonie kampanii PPC i działań SEO.

SEM 360 zakłada widoczność e-sklepu zarówno w naturalnych wynikach wyszukiwania (SEO) jak i płatnych (PPC). Już od pierwszego dnia projektu SEM 360 uruchomiona zostaje kampania PPC, która charakteryzuje się bardzo szybkim zwrotem z inwestycji. Równolegle prowadzone są działania SEO (optymalizacja) – wraz ze wzrostem ruchu z wyników naturalnych, zmniejszany jest udział PPC w projekcie. Dzięki takiemu rozwiązaniu przez cały okres trwania projektu działania generują sprzedaż.

„Dzięki doświadczeniu wyniesionemu z wielu projektów w różnych branżach ukierunkowanych na rozwój w obszarze online, w szczególności eCommerce, doradzamy naszym klientom jak pozyskiwać nowe źródła przychodów i eksplorować istniejące. SEM 360 to efekt synergii jaką daje nasza znajomość potrzeb e-sklepów oraz ekspercka wiedza Performance Media w zakresie marketingu online“ – powiedziała Justyna Skorupska, prezes zarządu imerge Sp. z o.o. i FACT-Finder Country Director.

Niezależnie od mierzonego czynnika (ruch, sprzedaż, wizyty) stosowanie SEM 360 powoduje wzrost efektywności poprzez znaczące wzrosty zamówień oraz ruchu (traffic) w e-sklepie.

„Rozumiemy potrzeby naszych klientów i dlatego wspieramy ich przy tworzeniu konkurencyjnej strategii działania i doborze optymalnych rozwiązań, takim rozwiązaniem w zakresie marketingu online dla branży eCommerce z całą pewnością jest SEM 360” – dodaje Andrzej Hamankiewicz, wiceprezes zarządu imerge Sp. z o.o.

Podstawą skuteczności SEM 360 jest dobór słów kluczowych i sprecyzowane kilkuwyrazowe frazy (tzw.: Long Tail). Należy we właściwy sposób dobrać słownictwo kluczowe, na które w przyszłości zacznie rankować zawartość serwisu. Słowa te powinny być niezmiennie powiązane z zawartością merytoryczną strony.

„Celem analizy słów kluczowych jest znalezienie listy słów, które generują dużo zapytań w wyszukiwarkach, a jednocześnie mają małą konkurencję. Na podstawie tematyki serwisu i grupy docelowej tworzona jest bazowa lista słów. Dodatkowo na bazie aktualnej struktury serwisu badane jest słownictwo kluczowe w obszarach nie zagospodarowanych jeszcze przez Klienta. Powstaje w ten sposób, lista obszarów tematycznych (wraz z potencjałem ruchu), które powinny stać się źródłem wartościowego i znaczącego ruchu z wyszukiwarek” – tłumaczy Piotr Panasiuk, SEM Manager w PerformanceMEDIA.

W ramach SEM 360 klient otrzymuje kompletne działania zarówno po stronie tworzenia i optymalizacji kontentu, a także po stronie zmian technologicznych w serwisie. Wdrożenie strategii SEO znacząco wpływa na lepszą indeksację informacji zawartych w serwisie, co przekłada się na większy i lepszy jakościowo ruch w serwisie. Według badań SEO jest najefektywniejszą formą reklamy w Internecie, dla wszystkich reklamodawców*.

* źródło danych: Forbes: „Ad Effectiveness Survey”, Czerwiec 2009

Źródło: imerge

Reklama

Pozycjonowanie stron internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
29.11.2022

Boże Narodzenie a terminowe dostawy – jak wybrać niezawodnego dostawcę?

Magdalena Hajduga

Magdalena Hajduga

Head of Business Development
Apaczka.pl

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę